Category Archives: SEO

turinys

Kada turinio rinkodara nesuveikia

Pernai Lietuvoje prasidėjo masinė isterija dėl turinio rinkodaros. Pavėlavo keletą metų, tačiau vis tiek prasidėjo. Šiais 2017 metais, atrodo, isterija turėtų nurimti ir rinkodaros specialistai vietoj besaikio gyrimo turėtų plačiau atmerkti akis ir pradėti analizuoti, kas iš tikrųjų veikia, o kas – ne. Turinio rinkodara nėra panacėja. Kartais ir ji visiškai neveikia arba tiesiog nesuveikia taip, kaip planuojama. Kodėl? Šiame straipsnyje pamėginsime panagrinėti pagrindines priežastis. Turinio rinkodara SEO tikslais – vaikščiojimas peilio ašmenimis Dažnas Lietuvoje įsivaizduoja, kad turinio rinkodara – idealu šiuolaikinei SEO kampanijai. Parašome 20 SEO straipsnių, juos publikuojame skirtinguose niekieno neskaitomuose tinklaraščiuose, dar keletu jų pasidaliname Facebook socialiniame tinkle ir viskas – rinkodaros strategija kuo puikiausiai veikia. Kai kurie SEO paslaugų teikėjai nelabai pasivargina pasižiūrėti plačiau ir daro esminę klaidą – paleidžia daug nekokybiško turinio. Nekokybiškas turinys naudos atneša tik labai trumpam, vėliau jo nauda labai abejotina. Kaip tokį turinį atpažinti? Per daug raktinių žodžių. Skaitant straipsnį matome,…

Read More »

SEO paslaugos

SEO paslaugos ar Google AdWords reklama?

Seku abi rinkas – tiek SEO paslaugų teikėjus, tiek reklamos agentūras, planuojančias ir vykdančias AdWords reklamines kampanijas. Abi jos giriasi itin efektyviomis interneto reklamos priemonėmis. Galiu tik pareikšti savo asmeninę nuomonę: SEO paslaugos yra efektyvesnė investicija. Noriu paaiškinti, kodėl. Pirmiausia, turėtumėte žinoti, kad savo verslui reklamuoti niekada nenaudojau AdWords, nes nemačiau tam jokio poreikio. Dėl SEO įgūdžių, iš ten lankytojų srauto man tiesiog nereikėjo. Ir vargu, ar prireiks. Bent jau tekstų rašymo paslaugoms. Ilgalaikė investicija. SEO paslaugos yra būtent ilgam laiko tarpui numatyta reklama. AdWords paprastai yra priešingai – kampanija trunka kelias dienas ar savaitę, o tada keičiama kita. Jei jau investuoju pora tūkstančių eurų į optimizaciją, tai esu tikras, kad puslapis rezultatus rodys ne pusmetį, o dar ilgiau. Geresnė konversija. Kai žmogus ieško tam tikros paslaugos, jis jau turi intenciją ja pasinaudoti. Nebent tai studentas, rašantis referatą ir ieškantis papildomos informacijos. Kai optimizacija yra kokybiška ir rezultatai – pirmosios…

Read More »

Logon.lt

Prekyba internetu yra palanki ne tik vartotojams, tačiau taip pat ir verslininkams. Visiems gerai žinoma, jog norint atsidaryti parduotuvę geroje vietoje, miesto centre, reikia be galo daug investicijų, na o tuo tarpu internetinėje erdvėje viskas daug paprasčiau. Jums tereikia susikurti internetinę svetainę ir pasinaudojus specialistų paslaugomis ją populiarinti. Nors tai kai kuriems ir atrodo lyg itin sudėtingas uždavinys, viskas yra daug paprasčiau, kai darbą atlieka profesionalai, tokie kaip logon.lt. Tai įmonė, teikianti internetinių svetainių kūrimo, dizaino paslaugas. Ji taip pat gali sukurti reikiamus logotipus ar optimizuoti svetainę paieškos sistemoms. Kitaip tariant, paslaugų paketas apima visa, aks gali būti reikalinga internetinės svetainės savininkui. Kad ir kokioje srityje dirbate, o galbūt dar tik norėtumėte vykdyti veiklą, pirmasis jūsų žingsnis turėtų būti svetainės kūrimas, na o jį atliks Logon komandos nariai. Nešvaistykite laiko veltui, domėdamiesi konkurentais ir jų pasiūlymais rinkoje. Jei jus domina kokybiškos ir greitos paslaugos už priimtiną kainą, jau žinote, kur…

Read More »

Interneto svetainių kūrimo mados

Mada paprastai seka labai nedidelė saujelė žmonių. Tai savotiškas elitas, grietinėlė, meniškos sielos žmonės. Čia kalbant apie rūbus, aksesuarus, bižuteriją. Tačiau mados būna visose srityse. Pavyzdžiui, naujos elektrinių variklių mados. Arba dar geriau – kanalizacijos dangčių mados 🙂 Jos tik keičiasi gana retai – kartą per 50 metų. Lietuviai nėra jau tokie greiti, bet ir nėra lėtapėdžiai, tad pasižiūrėkime į tas madas, kurios keičiasi maždaug kas dešimtmetį – interneto svetainių kūrimo tendencijos. 1994 metai Prasidėjo naršyklių era, todėl atsirado galimybė sujungti tiek tekstinę informaciją, tiek vaizdinę į vieną HTML puslapį. Viskas atrodė gana neblogai. Įmonės pradėjo kurti savo interneto svetaines, kuriose pristatinėjo savo produktus ir kvietė žmones sužinoti apie juos daugiau ir mokytis, studijuoti, domėtis naujovėmis. Štai tų laikų video, kuriame matysite, kaip atrodė tuometiniai interneto puslapiai. 1994 metais puslapius peržiūrėti buvo galima su Netscape naršykle, nes Internet Explorer atsirado tik 1995 metais. 2004 metai O’Reilly Media Web 2.0 konferencija…

Read More »

Konkrečios temos įmonės naujienoms ir straipsniams

Kuriant interneto puslapį dažnai struktūroje atsiranda skyrelis „Naujienos“. Jį labai dažnai siūlo interneto puslapio kūrėjai. Jų motyvas aiškus – skirtingas modulis, už kurio diegimą galima paprašyti daugiau pinigų. Nors ketinimai ir geri, bet dažnai Naujienų skyrelis tampa įmonės reputacijos gadinimo priežastimi. Priežastis paprasta – nėra laiko, noro, minčių tas naujienas rašyti ir puslapyje publikuoti. Dažnam vadovui atrodo, kad praktiškai nėra jokių naujienų – įmonė dirba ir tiek. Deja, viskas yra kiek kitaip. Mažiausias įmonės veiksmas, kurį tinkamai galima pristatyti viešai, turi įtakos įmonės reputacijai. Klientams gal ir visiškai vienodai, kad vadovas ar koks darbuotojas lankosi projektų valdymo seminaruose, tačiau partneriams, investuotojams, konkurentams tai pasako nemažai. Kuo dažniau išeina įmonės naujienos, tuo „gyvesnė“ įmonė atrodo. Priešingybė – tos įmonės, kurios Naujienų skyrelio neatnaujino nuo pat puslapio paleidimo prieš pora metų. Susidaro įspūdis, kad įmonė jau 2 metus nieko nenuveikė ir, greičiausiai, bankrutavo… Tokio įvaizdžio galima išvengti. Šiame straipsnyje pateiksime konkrečius būdus…

Read More »

Plaukiantys papai ir pūtė, mašinų remontas ir… SEO

Google užpiso su tais savo reikalavimais. Teisingai perskaitei – UŽPISO, o ne „užkniso“, sunervino, perlenkė lazdą ar kaip kitaip mandagiai. Ir dabar paaiškinsiu kodėl. Įsivaizduokim, kad esu paprastas verslininkas – taisau mašinas. Turiu didesnį garažą, 5 mechanikus, su kuriais kiekvieną dieną reikia kariauti, nes šūdą malą, o man prieš klientus reikia paskui raudonuoti… Turiu puslapį internete, kurį padarė švogeris, nes kažką tame internete „nuraukia“. Bent jau taip sakė… Puslapis nedidelis, paprastas – tik mūsų kontaktai, paslaugos ir dar apie detales truputį. Pats viską pasirašiau, žmona pataisė, dar ir švogeris pataisė, pora klaidų klientai pamatė ir pasakė, taip gavosi visai neblogai. Dabar sako, kad tas jobanas Googlas paėmė ir pakeitė reikalavimus – buvom nupirkę pora linkų, sudėjo į kažkokius ten nuorodų katalogus, sakė dar SEO straipsnių užsakyti reikia ir viskas, bet ne, Googlui to nepakanka. Dabar jam reikia tokių nesąmonių, prie kurių tikrai nesiruošiu sėdėti. Durnas būčiau, jei sėdėčiau!.. Googlui reikia,…

Read More »

7 naudingi NEMOKAMI įrankiai internete

Internetas yra puikus. Dar puikesnis – debesis, nes čia atsiveria rimtos galimybės. Viena jų – perkeliamos tam tikros programos ir įrankiai, kuriuos paprastai reikia instaliuoti. Aš nieko neinstaliuoju. Stengiuosi naudotis tuo, kas yra internete ir nemokamai. Noriu pristatyti keletą įrankių, kuriais mėgstu naudotis, naudojuosi gana dažnai ir galiu drąsiai rekomenduoti visiems, kas nori paprastai ir aiškiai dirbti internete. Pixlr iliustracijų redaktorius. Labai geras įrankis visiems, kam reikia apkirpti, padailinti iliustracijas. Jis primena Photoshop, tačiau funkcijų čia mažiau. Tiesa, esminės funkcijos yra. Pixlr redaktorius turi tris versijas – pažengusiems, pradedantiesiems ir žaismingą, skirtą pasižaidimui su iliustracijomis. Pats naudoju Advanced versiją. CoolText.com. Rašydamas straipsnius vis suku galvą, kokią čia iliustraciją panaudojus. Atsiverčiu šį įrankį ir įrašau tam tikrą raktinį žodį. Belieka tik parinkti šriftą, spalvinę gamą ir viskas – puikus straipsnis iliustracijai. Beje, su šiuo įrankiu kuriu ir logotipus savo puslapiams. Cut-mp3.com. Telefono melodijos pas mane kitokios, nei visur. Aš naudoju tam…

Read More »

Turinio strategija

Senokai neberašiau… Atsiprašau, bet buvo kitų darbų ir reikalų… Per tą laiką, kol teršiau internetą, į plačiuosius vandenis išėjo naujos tendencijos, terminai, mintys ir idėjos. Pasistengsiu jas dabar ir ir išdėstyti. Pirmiausiai pradėkime nuo turinio strategijos. Apibrėžimų gali būti keletas, tačiau svarbu, kaip ir kas suvokia tą turinio strategiją. Paskelbiau apklausą Lietuviams verslininkams ir internautams apie turinio strategiją. Kol kas atsakinėja vangiai, tačiau jau pradeda aiškėti, apie ką jie mąsto. Taigi, dėstom viską nuo pradžių. Kada atsirado turinio strategija Turinio strategija buvo nuo tada, kai verslas užsakė pirmuosius straipsnius spaudoje XIX amžiuje. Tai buvo reklamos priešaušris, kurio metu buvo labai aiškiai suvokta, kad reklaminę žinutę galima perduoti tiek tekstu, tiek vaizdu, tiek kartu sudėjus. Tada ir prasidėjo turinio strategija. Kaip ji atrodė tada, prieš 100 metų? Lygiai taip pat – „5 patarimai, kaip nusivalyti batus, kad blizgėtų“, „Kam dar reikia naujausių vaistų nuo visų ligų?“, „Geriausias restoranas mieste su gėrimais…

Read More »

SEO istorija

SEO prasidėjo iš karto, vos tik atsirado pirmosios paieškos tarnybos. Kalba eina ne apie nuorodų pirkimą, raktažodžių prikišimą į puslapio kodą ir ne komentarų rašymą su nuorodomis, o apie esminius dalykus, kurių tada 1994 metais reikalavo paieškos sistemos. Taigi, viskas prasidėjo 1994 metais nuo Yahoo nuorodų katalogo, kuris užsimojo surinkti ir parašyti visus tuo metu buvusius interneto puslapius. Nedaug jų buvo, tačiau tuo metu atrodė, kad juos visus surinkti neįmanoma. Taip Yahoo sukūrė pirmąjį nuorodų katalogą. Jei norėjai būti surastas, turėjai būti ten. Kita paieškos sistema Webcrawler mokėjo skaityti visą puslapyje esantį tekstą ir iš jo išrinkti ieškomus žodžius. Būtent nuo šių dviejų paieškos sistemų viskas ir prasidėjo, nors jos nebuvo pačios pirmos (pirmoji – Netscape). 1995 metais atsirado daugiau paieškos sistemų – InfoSeek, HotBot, LookSmart ir Altavista. Altavista populiariausia paieškos sistema išliko iki 1997 metų. Tais pačiais metais Yahoo irgi pradėjo skaityti tekstą internete ir rezultatus pateikinėti ne tik…

Read More »