Kodėl skaitmeninė rinkodara laimi prieš tradicines reklamos priemones

Nėra stebėtina, kad dabartinė rinka tampa gerokai labiau skaitmenizuota ir paremta šiuolaikinėmis technologijomis. Tai yra nuolatinės ir nesustabdomos plėtros rezultatas. Skaitmeninės rinkodaros privalumai tampa vis labiau akivaizdūs. Vis daugiau vartotojų naudojasi internetu ir jiems aktualios informacijos ieško virtualioje erdvėje. Remiantis „Forbes“ atlikto tyrimo duomenimis – net 82 proc. vartotojų informacijos paiešką atlieka internetu. Tuo tarpu…

Skaityti toliau

Videoįrašai ir komunikacija

Žodis „video“ aiškiai siejamas su vaizdu, su jo perdavimu, įrašymu. Užuot sakę „filmukas“ ar „vaizdo įrašas“, neretai „nukertame“ ir trumpai tarstelime „video“. Žodžio populiarumas rodo susidomėjimą įvairiausiais klipais. Tai ir YouTube, ir TV laidos, ir visokiausios reklamos. Keletas kriterijų, galinčių lemti žiūrovų simpatijas: originalus pateikimas, sklandi kalba, įdomūs vizualiniai efektai. Komunikacija ir dešimt punktų apie…

Skaityti toliau

Buhalterinė apskaita: kodėl verta pasirinkti buhalterinių paslaugų bendrovę

Jūsų rinkoje vyrauja labai didelė konkurencija? Kasdien susiduriate su didžiuliais verslo iššūkiais? Jūsų konkurentai nesnaudžia ir stengiasi jus kaip įmanoma labiau pranokti? Tačiau nors jūs siekiate pasitelkti tokius pačius efektyvius sprendimus, žinias, patirtį ir technologijas, kurias taiko ir jūsų konkurentai, jie pirmyn juda gerokai efektyviau už jus? Tokiu atveju jūs turėtumėte stabtelėti ir pabandyti suprasti,…

Skaityti toliau

5 interneto rinkodaros triukai, kurie padės pakels verslą į naują lygį

Gana trypčioti vietoje. Reikia veikti ir šiais metais iš mikro įmonėlės tapti bent jau smulkaus verslo (iki 50 darbuotojų) atstovu. Tam reikia kelių nelabai brangių dalykų. Pirmiausiai į pagalbą pasitelkite interneto rinkodarą. Šiame straipsnyje pateiksime 5 svarbiausius interneto rinkodaros triukus, kurie tikrai padės padidinti jūsų pardavimus, populiarinti prekės ženklą ir sulaukti kur kas daugiau dėmesio,…

Skaityti toliau

Nuomonės lyderių kultas

Socialiniai tinklai – erdvė, kurioje daugelis praleidžia didelę dienos dalį. Žmonių gyvenimas 21 a. beveik neatsiejamas nuo išmaniųjų technologijų, interneto, o kartu ir nuo socialinių tinklų. Vieni ten lankosi, nes nori patogiau komunikuoti su kitais, kiti taip atsipalaiduoja ir praleidžia laisvalaikį, treti ieško įkvėpimo ir naudingos informacijos. Vieni būna pasyvūs stebėtojai, kiti – komentuotojai, besiveliantys…

Skaityti toliau

CRM programa nemokamai

Parduoti yra menas, bet dar didesnis menas – daryti tai efektyviai. Mažiau skambučių – didesnis pelnas. Apie tokius pardavimus svajoja daugelis pardavėjų. Kaip tai padaryti? Išeitis – efektyvūs pardavimai, kai išnaudojamas kiekvienas šaltas kontaktas, kai niekas nėra pamirštamas ir aiškiai žinoma, kurioje pardavimo grandyje užtrunkama ilgiausiai, dirbama daugiausiai, dažniausiai kyla nesusipratimai ir t.t. Efektyvaus pardavimo…

Skaityti toliau

Kaip padidinti pardavimus internete

Viskas, kas daroma su protu, atneša naudą. Galbūt ne iš karto, gal kiek vėliau, nei tikimasi, bet tikrai atneša. Šiandien norėtume duoti kelis naudingus patarimus, kaip paskatinti pardavimus elektroninėje erdvėje. Kai kurie principai galioja ir realioje prekyboje, kuri dabar susijusi su elektronine. Šiuos patarimus dalina el. komercijos ekspertai brangiai kainuojančiuose seminaruose ir mokymuose, o mes…

Skaityti toliau

Kaip „lochiškai“ valdai savo verslą?..

  Verslo valdymo įrankių internete Lietuvoje nedaug. Šis įrankis kol kas vienintelis. Labai įdomus egzempliorius – www.radar.lt. Viskas atrodo maždaug taip. Jei esate pildę visokius klausimynus ir dalyvavę internetinėse apklausose, viskas bus labai žinoma. Suvedi savo duomenis (vardą, el paštą, telefoną), sumoki 1 centą už autorizaciją per Paysera (parašyta, kad testas iki 2015 rugsėjo 1…

Skaityti toliau

Kokybiškas interneto puslapio turinys

Seku Lietuvos internetą jau 17 metų. Žinau, kad yra žmonių, kurie seka 20 metų, tačiau mūsų įžvalgos gali būti ir panašios ir skirtingos. Turinys visada buvo svarbiausias dalykas internete. Vėliau jis buvo nusileidęs pramogoms – žaidimams, tačiau dabar vėl aukštumoje. Net pornografijos puslapiai kuria savo turinio strategijas ir jas bando įgyvendinti – kad tik vartotojai…

Skaityti toliau

Kaip greitųjų paskolų bendrovės skatina el. komerciją

Visada stebiu, kaip Lietuvoje vystosi el. komercija, kokie veiksniai padeda jai plėstis ir keistis. Šį kartą norėčiau pasidalinti savo mintimis apie šiuolaikines interneto verslo tendencijas. Kreditai skatina el. komerciją Prieš keletą metų prasidėjo nauja era lietuviškame internete. Internetu leista paimti greitąsias paskolas. Būtent internetinis procesas ir padarė jas „greitosiomis“, nes vartojamosios paskolos buvo iki tol…

Skaityti toliau