Lietuvos web 2.0: klausimai-atsakymai

Kai kažko nežinome, pirmiausiai einame į Google arba kitą paieškos sistemą ir ieškome. Jei randame iš karto, viskas puiku, bet ką daryti, jei nerandame, ko ieškojome? Pasakymas „Google viską žino“, deja, ne visada teisingas. Viską žino kiti žmonės, kurių nepažįstame. Kaip jų paklausti? Kaip gauti iš jų atsakymus? Pasaulyje yra ne vienas portalas, kurių tikslas…

Skaityti toliau

Lietuvos web 2.0: mokslo resursų portalai (referatai)

Vienas iš geresnių internetinio verslo modulių yra imti pinigus iš oro arba už nieką. Skamba absurdiškai, tačiau šis verslo modelis Lietuvoje veikia puikiai. Tingi rašyti rašinį literatūros pamokai? Reikia greitai referato? Siunti SMS už 2 litus, gauni aktyvavimo kodą, įvedį jį tam tikruose puslapiuose ir tau suteikiamas priėjimas prie dokumento parsisiuntimo nuorodos. Kalba eina apie…

Skaityti toliau

Lietuvos Web 2.0: video portalai

Geriau vieną kartą pažiūrėti, negu perskaityti apie tai 100 puslapių… Su šia mintimi sutiks didžioji dauguma internetu aktyviai besinaudojančių žmonių. Vaizdo medžiaga yra vienas iš geriausių būdų trumpai perteikti kuo daugiau informacijos, nesvarbu ar tai būtų pamokymai kaip užsirišti kaklaraištį, vaizdo klipas apie tam tikras paslaugas, asmeninis video blogas (vlogas) ar muzikinis vaizdo klipas. Vaizdo…

Skaityti toliau

Lietuvos Web 2.0: asmeninės kūrybos portalai

Rašytoju laikomas tas žmogus, kuris be Dievo dovanos valdyti plunksną ir savo užmojo mintimis keisti pasaulį, savo kūrinius išspausdina viešai knygose, laikraščiuose, žurnaluose. O kaip publikavimas internete? Jei žmogus publikuoja savo kūrybą virtualiai, ir padaro ją prieinamesnę nei 1000 egzempliorių savo lėšomis išleista poezijos knygutę, ar jis gali būti vadinamas poetu ar rašytoju? Tikriausiai gali,…

Skaityti toliau

Lietuvos Web 2.0: straipsnių katalogai ir pranešimai spaudai

Pirmiausiai reikėtų paaiškinti paprastai ir aiškiai, kas yra šie straipsnių katalogas ir pranešimų spaudai tarnyba. Pasaulyje jie yra vieni iš pagrindinių įrankių paskelbiant kompanijos naujienas ar aiškinant apie tam tikro produkto/paslaugos įpatybes. Abu web 2.0 įrankiai turi skirtingą paskirtį, bet jų galimybės tos pačios – pranešti apie tam tikrus dalykus objektyviau, nei tai galima padaryti…

Skaityti toliau

Lietuvos Web 2.0: Blogai (tinklaraščiai)

Viena populiariausių asmeninio požiūrio į bet kokį įvykį ar gyvenimo objektą išraiška yra asmeninis blogas. Tai savotiška diskusijos forma, kai autorius labia aiškiai gali diskusiją moderuoti (deja, forumuose tai gali daryti tik moderatoriai, o ne temų autoriai). Blogo formatu pateikiama nemažai skirtingos asmenine patirtimi paremtos informacijos – naujienos, įvykių analizės, nusiskundimai, komentarai, literatūrinės kūrybos formos,…

Skaityti toliau

Lietuvos web 2.0 resursai: klasifikavimas

Web 2.0 technologiją suvokti labai paprasta. Galima skaityti enciklopedinius paaiškinimus, bet iš esmės jie aiškina vieną ir tą patį – viešas vartotojo kuriamas ir platinamas turinys. Kompanija sukuria tam tikrą įrankį talpinti turiniui ir paaiškina vartotojams kaip tai daryti. Tada vartotojai patys kuria ir populiarina savo sukurtą turinį. Tokiu būdu puslapis tampa lankomu ir žinomu,…

Skaityti toliau