Edukacinis žaidimas vaikams „Pinigėnai”

Socialiniai žaidimai yra 21 amžiaus mada, plintanti kaip koks virusas. Socialiniai žaidimai įtraukia visų pirma suaugusius, kurie sodina daržoves, augina gyvulius, stato namus, tvarko kavines, valdo miestus ir atlieka begalę kitų veiksmų su savo draugų pagalba. Ši rinka yra pelninga, tą gali patvirtinti socialinių žaidimų kūrėjai, kurie pinigus gauna už žaidėjų nekantrumą – nenorėdami laiko gaišti užsidirbinėdami vietinę valiutą, žaidėjai tos valiutos paprasčiausiai nusiperka už realius pinigus iš savo PayPal ar kitos mokėjimo sistemos. Taip už nieką uždirbami milijardai dolerių per metus.

Lietuva ne išimtis, nes čia nuolatos pasirodo lietuviški socialiniai žaidimai. Originaliai nieko kurti nereikia, tik įsigyjama licenzija bei adaptuojami scenarijai ir išverčiami tekstai. Taip atsirado Gangsterių kovos, Vega Pokeris, Vandens Pasaulis, Mano ūkis, Mano Miestas, Super Panelė ir kiti žaidimai, kurie labai panašūs į visame pasaulyje išpopuliarėjusius -ville tipo žaidimus – Farmville, Frontierville, Cafe World, Mafia Wars ir t.t. 

Šiandien netyčia per TV pamatėme dar vieno -villio reklamą – žaidimas vaikams „Pinigėnai” reklamavosi rytinėse vaikų laidose. Nuėjom, apžiūrėjom su savo 4 metų sūnumi. PATIKO!

„Pinigėnai” yra skirti 5-12 metų vaikams. Pagrindinis šio žaidimo tikslas – ne varžytis su draugais, kas daugiau uždirbs pinigų, bet mokytis pinigus panaudoti sau ir savo šeimos reikmėms. Tai airiško (National Irish Bank) pinigų valdymo žaidimo „Moneyville” lietuviškas variantas, kurį Lietuvos rinkai adaptavo Danske Bankas. Tiek lietuviškoje, tiek angliškoje versijose bankai išreiškia savo socialinę poziciją – ugdyti vaikų gebėjimus elgtis su pinigais nuo pat mažų dienų. Ar tai gerai? Žinoma. Kaip tėvas galiu pasakyti, kad labai daug problemų ateityje išvengsiu, jei mano sūnūs mokės tinkamai elgtis su pinigais, o ne taip kaip tie pirmakursiai studentai, išleidžiantys savaitei skirtus tėvelių dienpinigius per pirmąjį vakarą bendrabutyje, o paskui iš karto pasineria į skolų ratą, iš kurio vaduoti reikia tėvams.

Labai sveikinu šią internetinę programą ir iniciatyvą. Tikiuosi, kad ji bus tinkamai išpopuliarinta ir tėvai sugebės kažkokiais būdais sudominti savo vaikus būtent šiuo žaidimu, ne tik naujausia GTA versija, kurią dabar „pliekia” visi trečiokai, kurie nenori būti „lochais”…

Nedirbu Danske Bankui, net nesu jo klientas, tačiau esu labai dėkingas už šį internetinį žaidimą. Tai puikus pavyzdys, iliustruojantis ilgalaikius banko planus Lietuvoje – auginti finansiškai išprususią jaunąją kartą, kuri banko klientais galės tapti tik po 10-13 metų. 

Related Posts

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *