GoodBuzz.org – reklamos socialiniuose tinkluose įrankis

Lietuviškų startupų apžvalgas pradedu su gana įdomiu projektu, kuris šiuo metu yra verčiamas į lietuvių kalbą, tad bus lietuviškas ne vien dėl teksto, programavimo, bet ir dėl rinkos.

goodbuzz-logoGoodBuzz.org yra socialinių tinklų reklamos įrankis, skirtas pasaulinei rinkai, taip pat ir Lietuvai. Kol kas jame daugiausiai reklamuojami tarptautiniai produktai, tačiau pasikalbėjus su projekto idėjos autoriumi paaiškėjo, kad bus einama ir į vietines rinkas dėl kalbos skirtumų.

Apie viską nuo pradžios. Kam skirtas šis įrankis? GoodBuzz.org yra skirtas žmonėms, norintiems gauti pinigų už tai, kad dalinasi tam tikromis nuorodomis Facebook, Twitter, Google+ ir LinkedIN socialiniuose tinkluose, bei el. paštu. Taip pat skirtas įmonėms, reklamos agentūroms, interneto sprendimų kūrėjams ir rinkodaros specialistams, kurie nori paprastai ir efektyviai pareklamuoti savo ar kliento prekes, paslaugas, prekinį ženklą.

Kaip GoodBuzz.org veikia? Reklamos užsakovas įkelia savo reklamos aprašymą su nuorodomis į savo puslapį. Perveda tam tikrą sumą, kurią nori išleisti reklamai, nurodo, kada prasideda kampanija, kada baigiasi ir kiek pinigų už lead’ą skiria. Portale užsiregistravę vartotojai pasidalina reklamos puslapiu su savo draugais Facebooke, Twitteryje, Google+ ar LinkedIN socialiniuose tinkluose. Už tai gauna 20% už lead’ą numatytos sumos. Kai jų žinutė Facebooke yra dalinamasi toliau, pridedamas likusi 80% sumos už lead’ą. Tokiu būdu, jei lead’as yra įvertintas 1 USD, žmogus užsidirbo 1 dolerį. Jei tokių leadų yra daugiau, uždarbis automatiškai didėja. Matuojami įvairūs faktoriai – pasidalinimai, „Patinka“ bei +1 paspaudimai, pasidalinimai, retweetai ir paspaudimai į reklaminį puslapį, bei, kas svarbiausia, kliento puslapio nuorodos paspaudimai. Kai akcija pasibaigia, pinigus vartotojas gali persivesti į savo PayPal sąskaitą. Uždarbis vadinamas „arbatpinigiais“ (angliškai – tips) už gerą darbą ir pastangas. Visi patenkinti – reklamos užsakovas pasireklamavo socialiniuose tinkluose, o reklamuotojai už savo pastangas (tiksliau – draugų pastangas) gauna atlygį. Veikia nemažai apsaugos priemonių, kurių tikslas – neleisti tam pačiam vartotojui su skirtingais prisijungimais apsimesti leadu ir užsidirbti pinigus. Pristatomasis GoodBuzz video.

Šiuo metu GoodBuzz.org yra tobulinamas ir verčiamas į lietuvių kalbą, tad netrukus pamatyti bus galimą ir lietuvišką versiją su specialiais įrankiais, leidžiančiais stebėti lietuviškai kalbančius vartotojus, bei vartotojus iš Lietuvos. Toks patobulinimas leidžia transliuoti tikslinę reklamą.

Projektas vis dar nėra labai plačiai žinomas, todėl kviečiu visus su interneto marketingu dirbančius žmones jį tiesiog išbandyti. Registracija nereikalinga, galima prisijungti su Facebook paskyra.

Keletas screenshotų iš GoodBuzz.org „vidurių“:

goodbuzz-statistika

Goodbuzz-aprasymas

One thought on “GoodBuzz.org – reklamos socialiniuose tinkluose įrankis”

  1. Goodbuzz tikrai geras produktas.Svarbiausia idėja kaip paversti visų mėgstamą dalinimąsi internete į pinigus.Nelabai supratau kam verciamas į lietuvių kalbą būtent šitas puslapis?Juk galima paciam suprogramuoti tokį ir paleist:)Kita vertus ar lietuviai tokie dosnūs kaip amerikieciai abejoju.Manau kiekvienas gerai pagalvos ar mėtyti arbatpinigius ar sukūrti tikslingą reklamą facebooke ar google.
    ***********
    Galbūt gerbiamas šio blogo autorius galėtų apžvelgti ir mūsų svetainę , rašome čia nes nėra informacijos kaip su juo būtų galima susisiekti. adresas http://like.lt Dėkojame

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *