Kokio biudžeto reikalauja Google reklama?

Kiekvienas verslininkas patvirtins, kad tikslingos reklamos priemonės padeda siekti verslo aukštumų. Reklama gyvuoja ne vieną šimtmetį, tačiau keičiantis laikams, keičiasi ir reklamos būdai. Šiandien bene didžiausio susidomėjimo sulaukia internetiniai reklamos kanalai, orientuoti į tikslinę auditoriją. Viena populiariausių šių dienų priemonių – Google reklama – moderni AdWords reklamos sistema, leidžianti reklaminius skelbimus pateikti suinteresuotai pirkėjų grupei.

Google paieškos sistema yra populiariausias prekių ir paslaugų paieškos kanalas ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Atlikti tyrimai rodo, kad šiuo metu Google turi daugiau nei 80 proc. viso pasaulio interneto vartotojų. Be to, vertinant milžinišką Google populiarumą, negalima paneigti ir aiškiai susiformavusių vartotojų įpročių. Praktika rodo, kad didžioji dalis lankytojų, ieškodami juos dominančių prekių, naudojasi pirmais keliais Google paieškos rezultatų puslapiais, t. y. taupydami savo laiką, lankytojai nesidomi tolimesniais rezultatais, be to, įprasta manyti, kad aukščiausias pozicijas užimančios svetainės siūlo geriausios kokybės produkciją. Šiuo atveju Google reklama padeda pasiekti tikslinę auditoriją ir padidinti potencialių klientų gretas, kadangi jūsų reklaminis skelbimas rodomas geriausiose Google paieškos rezultatuose, be to, informacija pateikiama tik tiems lankytojams, kurie į paieškos laukelį suveda atitinkamą, t. y. su jūsų siūloma produkcija susijusį, raktinį žodį. Kitaip sakant, jūs nešvaistote laiko veltui ir į savo klientus kreipiatės tada, kuomet labiausiai to reikia.

Vertinant Google reklamos privalumus, natūraliai pagalvojame apie minėtosios paslaugos kainą. Įprasta galvoti, kad reklama yra brangiai kainuojantis malonumas, apie kurį svajoti gali ne kiekvienas verslininkas. Šiuo atžvilgiu Google reklama griauna visus stereotipus ir siūlo patogiausias atsiskaitymo galimybes. Visų pirma, naudodamiesi AdWords paslaugomis jūs būsite apmokestinti tik už tikslinius klientų paspaudimus, t. y. mokėsite tik už potencialius savo pirkėjus, kurie paspaus ant jūsų reklamuojamo skelbimo, norėdami sužinoti daugiau apie jūsų pasiūlymą. Tuo tarpu reklamos parodymai yra nemokami, kitaip sakant, jūsų įmonės ir prekinio ženklo žinomumo rodikliai didinami už dyką. Kitas privalumas yra tai, kad AdWords sistema nereikalauja jokio minimalaus biudžeto, jūs patys galėsite nuspręsti, kiek norite išleisti už vieną ar kitą reklamos kampaniją. Biudžetas nustatomas iš anksto, todėl jums neteks sukti galvos dėl netikėtų sąskaitų. Kai nustatytas reklamos biudžetas pasibaigia, reklama yra automatiškai išjungiama. Jei abejojate dėl savo sprendimų ir siekiate maksimalių rezultatų, bendradarbiaukite su patikima internetinės rinkodaros kompanija.

adwords infografikas

Related Posts

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *