Tag Archives: AdWords

SEO paslaugos

SEO paslaugos ar Google AdWords reklama?

Seku abi rinkas – tiek SEO paslaugų teikėjus, tiek reklamos agentūras, planuojančias ir vykdančias AdWords reklamines kampanijas. Abi jos giriasi itin efektyviomis interneto reklamos priemonėmis. Galiu tik pareikšti savo asmeninę nuomonę: SEO paslaugos yra efektyvesnė investicija. Noriu paaiškinti, kodėl. Pirmiausia, turėtumėte žinoti, kad savo verslui reklamuoti niekada nenaudojau AdWords, nes nemačiau tam jokio poreikio. Dėl SEO įgūdžių, iš ten lankytojų srauto man tiesiog nereikėjo. Ir vargu, ar prireiks. Bent jau tekstų rašymo paslaugoms. Ilgalaikė investicija. SEO paslaugos yra būtent ilgam laiko tarpui numatyta reklama. AdWords paprastai yra priešingai – kampanija trunka kelias dienas ar savaitę, o tada keičiama kita. Jei jau investuoju pora tūkstančių eurų į optimizaciją, tai esu tikras, kad puslapis rezultatus rodys ne pusmetį, o dar ilgiau. Geresnė konversija. Kai žmogus ieško tam tikros paslaugos, jis jau turi intenciją ja pasinaudoti. Nebent tai studentas, rašantis referatą ir ieškantis papildomos informacijos. Kai optimizacija yra kokybiška ir rezultatai – pirmosios…

Read More »

adwords infografikas

Kokio biudžeto reikalauja Google reklama?

Kiekvienas verslininkas patvirtins, kad tikslingos reklamos priemonės padeda siekti verslo aukštumų. Reklama gyvuoja ne vieną šimtmetį, tačiau keičiantis laikams, keičiasi ir reklamos būdai. Šiandien bene didžiausio susidomėjimo sulaukia internetiniai reklamos kanalai, orientuoti į tikslinę auditoriją. Viena populiariausių šių dienų priemonių – Google reklama – moderni AdWords reklamos sistema, leidžianti reklaminius skelbimus pateikti suinteresuotai pirkėjų grupei. Google paieškos sistema yra populiariausias prekių ir paslaugų paieškos kanalas ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Atlikti tyrimai rodo, kad šiuo metu Google turi daugiau nei 80 proc. viso pasaulio interneto vartotojų. Be to, vertinant milžinišką Google populiarumą, negalima paneigti ir aiškiai susiformavusių vartotojų įpročių. Praktika rodo, kad didžioji dalis lankytojų, ieškodami juos dominančių prekių, naudojasi pirmais keliais Google paieškos rezultatų puslapiais, t. y. taupydami savo laiką, lankytojai nesidomi tolimesniais rezultatais, be to, įprasta manyti, kad aukščiausias pozicijas užimančios svetainės siūlo geriausios kokybės produkciją. Šiuo atveju Google reklama padeda pasiekti tikslinę auditoriją ir padidinti…

Read More »