Kaip padidinti pardavimus internete

Viskas, kas daroma su protu, atneša naudą. Galbūt ne iš karto, gal kiek vėliau, nei tikimasi, bet tikrai atneša. Šiandien norėtume duoti kelis naudingus patarimus, kaip paskatinti pardavimus elektroninėje erdvėje. Kai kurie principai galioja ir realioje prekyboje, kuri dabar susijusi su elektronine. Šiuos patarimus dalina el. komercijos ekspertai brangiai kainuojančiuose seminaruose ir mokymuose, o mes…

Skaityti toliau

El. parduotuvių kuriamas turinys

Jau kuris laikas seku Lietuvos el. komercijos rinką ir matau nemažai įdomių dalykų. Nesakau, kad jie geri, ar prasti – tiesiog įdomūs. Šiandien noriu pasidalinti savo įžvalgomis apie el. parduotuvių turinį. Koks jis ir kam reikalingas. Pirmiausia pradėkime nuo to, kad el. parduotuvės nėra laikraščiai ar kitokie žiniasklaidos kanalai. Jų pagrindinis tikslas – parduoti kuo…

Skaityti toliau

Kaip greitųjų paskolų bendrovės skatina el. komerciją

Visada stebiu, kaip Lietuvoje vystosi el. komercija, kokie veiksniai padeda jai plėstis ir keistis. Šį kartą norėčiau pasidalinti savo mintimis apie šiuolaikines interneto verslo tendencijas. Kreditai skatina el. komerciją Prieš keletą metų prasidėjo nauja era lietuviškame internete. Internetu leista paimti greitąsias paskolas. Būtent internetinis procesas ir padarė jas „greitosiomis“, nes vartojamosios paskolos buvo iki tol…

Skaityti toliau

Grupinio apsipirkimo puslapiai Lietuvoje (atnaujintas sąrašas)

Seku jau kurį laiką lietuviškų grupinio apsipirkimo puslapių vajų. Grupinis apsipirkimas – gan patogus būdas gauti tam tikrą daiktą ar paslaugą mažesne kaina. Esmė gana paprasta – kai susirenka daug žmonių ir sumoka už tam tikrą paslaugą, ji kainuoja daug pigiau. Perkamos ne prekės, o kuponai, kurie ir suteikia tą nuolaidą. Jei nepasinaudoji nusipirktu kuponu…

Skaityti toliau