Tag Archives: el. komercija

turinys

El. parduotuvių kuriamas turinys

Jau kuris laikas seku Lietuvos el. komercijos rinką ir matau nemažai įdomių dalykų. Nesakau, kad jie geri, ar prasti – tiesiog įdomūs. Šiandien noriu pasidalinti savo įžvalgomis apie el. parduotuvių turinį. Koks jis ir kam reikalingas. Pirmiausia pradėkime nuo to, kad el. parduotuvės nėra laikraščiai ar kitokie žiniasklaidos kanalai. Jų pagrindinis tikslas – parduoti kuo daugiau prekių už kuo geresnę kainą. Jos neturi tikslo šviesti visuomenės apie naujausias madas ar technologijas. Tai tegul daro internetinė žiniasklaida ir tinklaraščiai. El. parduotuvės reikalas – tinkamai pristatyti prekę ir ją parduoti. Čia prasideda jų kuriamas turinys. Prekių aprašymai Pagrindinis pardavimo momentas yra mygtuko „Pirkti“ paspaudimas. Iki jį spausdamas lankytojas turi gauti pagrindinę informaciją apie prekę. Jei tos informacijos trūksta, yra du keliai – arba ieškoti jos internete toliau ir išeiti iš parduotuvės, arba ją gauti čia pat vietoje. Aišku, alternatyvi informacija niekada nepakenkė, tad išėjimas galimas vis tiek. Bet tada daugiau šansų, kad…

Read More »

Kaip greitųjų paskolų bendrovės skatina el. komerciją

Visada stebiu, kaip Lietuvoje vystosi el. komercija, kokie veiksniai padeda jai plėstis ir keistis. Šį kartą norėčiau pasidalinti savo mintimis apie šiuolaikines interneto verslo tendencijas. Kreditai skatina el. komerciją Prieš keletą metų prasidėjo nauja era lietuviškame internete. Internetu leista paimti greitąsias paskolas. Būtent internetinis procesas ir padarė jas „greitosiomis“, nes vartojamosios paskolos buvo iki tol jau kelis šimtus metų. Vartojamoji paskola staiga tapo greitoji, nes tris svarbius procesus pavyko perkelti į internetą: Žmogaus kredito istorijos patikrinimas tapo galimas tik tada, kai susivienijo visos su finansais dirbančios institucijos – bankai, telekomunikacijų bendrovės, lizingo kompanijos ir t.t. ir dalinosi savotišku „juoduoju sąrašu“, kuriame aiškiai buvo galima matyti, ar vienas ar kitas smuo turėjo problemų su apmokėjimais už paslaugas ir pinigų grąžinimu. Asmens uždarbio patikrinimas iš SODROS įrašų taip pat labai svarbu, nes taip aiškiai nustatomos realios finansinės galimybės o ne tariamos. Pinigų pervedimas per elektroninę bankininkystę yra esminė sąlyga, nes tiesiog nėra biurų,…

Read More »

Grupinio apsipirkimo puslapiai Lietuvoje (atnaujintas sąrašas)

Seku jau kurį laiką lietuviškų grupinio apsipirkimo puslapių vajų. Grupinis apsipirkimas – gan patogus būdas gauti tam tikrą daiktą ar paslaugą mažesne kaina. Esmė gana paprasta – kai susirenka daug žmonių ir sumoka už tam tikrą paslaugą, ji kainuoja daug pigiau. Perkamos ne prekės, o kuponai, kurie ir suteikia tą nuolaidą. Jei nepasinaudoji nusipirktu kuponu – tavo problemos, o prekybininkas trina rankas, nes prekė liko pas jį. Ši mada kilo iš JAV, kur ir atsirado puslapis Groupon.com, 2010 uždirbęs 800 milijonų dolerių. Sužavėti tokia sėkme lietuviai irgi pradėjo masinę tokių projektų kepyklą. Kad įsivaizduotumėte šio reiškinio mastą, pabandysiu surašyti čia visus veikiančius grupinio apsipirkimo portalus. STOP! Taip rašiau prieš 3 metus! Dabar viskas pasikeitė. Noriu pateikti atnaujinimą. 2013 metais spalio pabaigoje Lietuvoje veikia šie grupinio apsipirkimo portalai: DienosAkcijos.lt Beta.lt Dyl.lt Grupinis.lt Kartu.lt KiauleTaupykle.lt PagaukNuolaida.lt PerPuse.lt PasiulymuBankas.lt Skubek.lt Pasmus.lt LabaiNoriu.lt GrozioDovanos.lt (grožis, SPA) NoriuNoriuNoriu.lt (kelionės, SPA) Okay.lt (maistas) Tykas.lt KasdienPoAkcija.lt Atradau.lt PiguPerku.eu Kuponai.lt…

Read More »