Tag Archives: el. parduotuvės

turinys

El. parduotuvių kuriamas turinys

Jau kuris laikas seku Lietuvos el. komercijos rinką ir matau nemažai įdomių dalykų. Nesakau, kad jie geri, ar prasti – tiesiog įdomūs. Šiandien noriu pasidalinti savo įžvalgomis apie el. parduotuvių turinį. Koks jis ir kam reikalingas. Pirmiausia pradėkime nuo to, kad el. parduotuvės nėra laikraščiai ar kitokie žiniasklaidos kanalai. Jų pagrindinis tikslas – parduoti kuo daugiau prekių už kuo geresnę kainą. Jos neturi tikslo šviesti visuomenės apie naujausias madas ar technologijas. Tai tegul daro internetinė žiniasklaida ir tinklaraščiai. El. parduotuvės reikalas – tinkamai pristatyti prekę ir ją parduoti. Čia prasideda jų kuriamas turinys. Prekių aprašymai Pagrindinis pardavimo momentas yra mygtuko „Pirkti“ paspaudimas. Iki jį spausdamas lankytojas turi gauti pagrindinę informaciją apie prekę. Jei tos informacijos trūksta, yra du keliai – arba ieškoti jos internete toliau ir išeiti iš parduotuvės, arba ją gauti čia pat vietoje. Aišku, alternatyvi informacija niekada nepakenkė, tad išėjimas galimas vis tiek. Bet tada daugiau šansų, kad…

Read More »