Tag Archives: Google

adwords infografikas

Kokio biudžeto reikalauja Google reklama?

Kiekvienas verslininkas patvirtins, kad tikslingos reklamos priemonės padeda siekti verslo aukštumų. Reklama gyvuoja ne vieną šimtmetį, tačiau keičiantis laikams, keičiasi ir reklamos būdai. Šiandien bene didžiausio susidomėjimo sulaukia internetiniai reklamos kanalai, orientuoti į tikslinę auditoriją. Viena populiariausių šių dienų priemonių – Google reklama – moderni AdWords reklamos sistema, leidžianti reklaminius skelbimus pateikti suinteresuotai pirkėjų grupei. Google paieškos sistema yra populiariausias prekių ir paslaugų paieškos kanalas ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Atlikti tyrimai rodo, kad šiuo metu Google turi daugiau nei 80 proc. viso pasaulio interneto vartotojų. Be to, vertinant milžinišką Google populiarumą, negalima paneigti ir aiškiai susiformavusių vartotojų įpročių. Praktika rodo, kad didžioji dalis lankytojų, ieškodami juos dominančių prekių, naudojasi pirmais keliais Google paieškos rezultatų puslapiais, t. y. taupydami savo laiką, lankytojai nesidomi tolimesniais rezultatais, be to, įprasta manyti, kad aukščiausias pozicijas užimančios svetainės siūlo geriausios kokybės produkciją. Šiuo atveju Google reklama padeda pasiekti tikslinę auditoriją ir padidinti…

Read More »

WEB 2.0 era eina į pabaigą, prasideda IoT

1994 metais Tim O’Reilly pristatė naują sąvoką pasauliui – WEB 2.0. Lietuviškai – antrosios kartos žiniatinklis. 2014 metais, lygiai po dešimtmečio, šis reiškinys turėtų pasukti link „pensijos“. Jau dabar kalbama apie naują interneto erą (kiti gali pavadinti ir „mutacija“) – Internet of Things arba sutrumpintai IoT. Kodėl Web 2.0 „atvėso“? Juk buvo tokia karšta naujiena! Vartotojai kuriantys savo turinį ir juo besidalinantys visur su visais kažkada buvo tikra sensacija. Dabar šis reiškinys žavi ne taip smarkiai. Kodėl? Pabandysiu čia pasvarstyti apie kelias priežastis. 1 priežastis. Informacinis šiukšlynas. Prieš 10 metų viskas visiems buvo aišku, iš kur atsiranda informacija internete – ją parašo Delfi.lt, remdamasi BNS ar Reuters pranešimais, taip pat sukuria profesionalūs žurnalistai, rašytojai, mokslininkai, savo srities specialistai. Per pastaruosius metus informaciją kūrė visi, kas tik norėjo – mokinukai rašė savo eilėraščius, žurnalistai – tam tikrų prekių naudojimosi instrukcijas, rašytojai – straipsnius apie kažką, o kartu ir apie nieką –…

Read More »

Plaukiantys papai ir pūtė, mašinų remontas ir… SEO

Google užpiso su tais savo reikalavimais. Teisingai perskaitei – UŽPISO, o ne „užkniso“, sunervino, perlenkė lazdą ar kaip kitaip mandagiai. Ir dabar paaiškinsiu kodėl. Įsivaizduokim, kad esu paprastas verslininkas – taisau mašinas. Turiu didesnį garažą, 5 mechanikus, su kuriais kiekvieną dieną reikia kariauti, nes šūdą malą, o man prieš klientus reikia paskui raudonuoti… Turiu puslapį internete, kurį padarė švogeris, nes kažką tame internete „nuraukia“. Bent jau taip sakė… Puslapis nedidelis, paprastas – tik mūsų kontaktai, paslaugos ir dar apie detales truputį. Pats viską pasirašiau, žmona pataisė, dar ir švogeris pataisė, pora klaidų klientai pamatė ir pasakė, taip gavosi visai neblogai. Dabar sako, kad tas jobanas Googlas paėmė ir pakeitė reikalavimus – buvom nupirkę pora linkų, sudėjo į kažkokius ten nuorodų katalogus, sakė dar SEO straipsnių užsakyti reikia ir viskas, bet ne, Googlui to nepakanka. Dabar jam reikia tokių nesąmonių, prie kurių tikrai nesiruošiu sėdėti. Durnas būčiau, jei sėdėčiau!.. Googlui reikia,…

Read More »

SEO istorija

SEO prasidėjo iš karto, vos tik atsirado pirmosios paieškos tarnybos. Kalba eina ne apie nuorodų pirkimą, raktažodžių prikišimą į puslapio kodą ir ne komentarų rašymą su nuorodomis, o apie esminius dalykus, kurių tada 1994 metais reikalavo paieškos sistemos. Taigi, viskas prasidėjo 1994 metais nuo Yahoo nuorodų katalogo, kuris užsimojo surinkti ir parašyti visus tuo metu buvusius interneto puslapius. Nedaug jų buvo, tačiau tuo metu atrodė, kad juos visus surinkti neįmanoma. Taip Yahoo sukūrė pirmąjį nuorodų katalogą. Jei norėjai būti surastas, turėjai būti ten. Kita paieškos sistema Webcrawler mokėjo skaityti visą puslapyje esantį tekstą ir iš jo išrinkti ieškomus žodžius. Būtent nuo šių dviejų paieškos sistemų viskas ir prasidėjo, nors jos nebuvo pačios pirmos (pirmoji – Netscape). 1995 metais atsirado daugiau paieškos sistemų – InfoSeek, HotBot, LookSmart ir Altavista. Altavista populiariausia paieškos sistema išliko iki 1997 metų. Tais pačiais metais Yahoo irgi pradėjo skaityti tekstą internete ir rezultatus pateikinėti ne tik…

Read More »

5 patarimai startupams apie SEO

Kadangi jau kuris laikas su SEO draugauju vos ne kas dieną (pastaruosius 9 metus), tai jaučiuosi turįs teisę jaunimui papasakoti apie visus šiuos Google reikalus ne taip, kaip tai daro SEO įmonės – bendrai ir apie nieką. Noriu duoti keletą rimtų patarimų, į kuriuos atsižvelgę gausite daugiau naudos, nei galvos skausmo. SEO paslaugos yra brangios, tad šiuos nemokamus patarimus laikykite kaip pagalbą jums ir jūsų pradedančiajam verslui. Patarimas Nr. 1. Apie SEO galvokite prieš darydami, o ne jau padarę. Labai dažnai viskas vyksta maždaug taip: susirenka kompanija draugų ar sugėrovų, pasidalina visi idėjomis ir nusprendžia daryti… Kelis mėnesius daro daro daro, o paskui žiūri kas gavosi. Tas pusfabrikatis paprastai būna nei skustas nei luptas, bet jis veikia. Su tokiu jau galima eiti kaulyti pinigų iš įvairių Seed fondų, dalyvauti visuose iš eilės „campuose“, kur tik leis pasisakyti ir parodyti tą pačią prezentaciją. Viskas šioje vietoje yra gerai, bet prieš darant reikia pagalvoti apie du dalykus – uždarbio šaltinį ir optimizaciją paieškos sistemoms. Kai…

Read More »