Tag Archives: interneto reklama

Fotografų irštva internete

Seku naujus ir naudingus įrankius internete. Ypač Lietuvoje, kur galimybės yra gana nedidelės tam tikroms sritims pasireikšti. Šį kartą už akių užkliuvo lietuviškas startupas Photo1Moment.com. Tai fotografų katalogas. Jame pristatomi vestuvių fotografai, įvairių renginių fotografai ir visi, kas iš fotografavimo uždirba ar profesionaliai verčiasi šiuo amatu.  Profesinis katalogas nieko Lietuvoje jau nestebina, bet šis yra unikalus. Tai ne tik sausas kontaktų sąrašas, bet ir tam tikra vieta, kuri skirta pardavinėti savo nuotraukas… jų herojams. Įsivaizduokite, kad apsilankote tam tikrame renginyje. Tai gali būti sporto renginys, vestuvės, vakarėlis naktiniame klube ir t.t. Jus kažkoks fotografas nufotografavo. Nežinote jo vardo ir pavardės, kaip surasti tą fotografą ir paprašyti parodyti nuotrauką? Deja, niekaip. Šis stratupas skatina fotografus nuotraukas, padarytas renginiuose, publikuoti internete, kad jose užfiksuoti žmonės galėtų nuotraukas pasižiūrėti, atsisiųsti, o kartais ir įsigyti, jei nori ją atsispausdinti ir reikia geresnės kokybės. Labai gerai visiems vestuvių svečiams – jiems nebereikia laukti „kompakto“ su…

Read More »

Nauja interneto reklamos forma – anekdotas su įmonės reklama

Seku interneto reklamos tendencijas Lietuvoje ir tai pradžiugino mano akį. Nepatikėsite, bet reklamas žiūrėjau savo noru dar ir dar, ir dar… Ir dar vieną pažiūrėsiu, kol rašau šį tekstą 😉 Tai ypatingos reklamos, nes jos neįkyrios. Netyčia atradau jas portale Atradau.lt. Skyrelis „Įmonių anekdotai“ pasirodė gan įdomus – ką jau čia dabar parašys – apie kokakolos ir pepsikolos ginčus? Kaip susitinka Švyturys, Tauras ir Kalnapilis ir aiškinasi santykius, kuris alus skanesnis? Nustebino tai, kad ten nieko neparašyta. Viskas nufilmuota! Tiksliau sakant nufilmuotas kažkoks veikėjas, pasakojantis anekdotus tam tikrame fone, kuriame matyti įmonės logotipas, veikla ar patalpos. Aišku, anekdotai irgi parinkti su tematika. Jei reklamuojama spaustuvė, tai anekdotas yra apie spaustuvės direktorių ir jo meilužę sekretorę. Jei autoservisas, tai anekdotas apie automobilius ir blondines. Anekdotai seni, klasikiniai, jie padaryti paprastai, naudojant pasakorių, stovintį už žydros širmos, ant kurios vėliau uždedamas bet koks vaizdas – klasikinis kino spec. efektas, naudojamas jau daugybę…

Read More »

Plaukiantys papai ir pūtė, mašinų remontas ir… SEO

Google užpiso su tais savo reikalavimais. Teisingai perskaitei – UŽPISO, o ne „užkniso“, sunervino, perlenkė lazdą ar kaip kitaip mandagiai. Ir dabar paaiškinsiu kodėl. Įsivaizduokim, kad esu paprastas verslininkas – taisau mašinas. Turiu didesnį garažą, 5 mechanikus, su kuriais kiekvieną dieną reikia kariauti, nes šūdą malą, o man prieš klientus reikia paskui raudonuoti… Turiu puslapį internete, kurį padarė švogeris, nes kažką tame internete „nuraukia“. Bent jau taip sakė… Puslapis nedidelis, paprastas – tik mūsų kontaktai, paslaugos ir dar apie detales truputį. Pats viską pasirašiau, žmona pataisė, dar ir švogeris pataisė, pora klaidų klientai pamatė ir pasakė, taip gavosi visai neblogai. Dabar sako, kad tas jobanas Googlas paėmė ir pakeitė reikalavimus – buvom nupirkę pora linkų, sudėjo į kažkokius ten nuorodų katalogus, sakė dar SEO straipsnių užsakyti reikia ir viskas, bet ne, Googlui to nepakanka. Dabar jam reikia tokių nesąmonių, prie kurių tikrai nesiruošiu sėdėti. Durnas būčiau, jei sėdėčiau!.. Googlui reikia,…

Read More »

Turinio strategija

Senokai neberašiau… Atsiprašau, bet buvo kitų darbų ir reikalų… Per tą laiką, kol teršiau internetą, į plačiuosius vandenis išėjo naujos tendencijos, terminai, mintys ir idėjos. Pasistengsiu jas dabar ir ir išdėstyti. Pirmiausiai pradėkime nuo turinio strategijos. Apibrėžimų gali būti keletas, tačiau svarbu, kaip ir kas suvokia tą turinio strategiją. Paskelbiau apklausą Lietuviams verslininkams ir internautams apie turinio strategiją. Kol kas atsakinėja vangiai, tačiau jau pradeda aiškėti, apie ką jie mąsto. Taigi, dėstom viską nuo pradžių. Kada atsirado turinio strategija Turinio strategija buvo nuo tada, kai verslas užsakė pirmuosius straipsnius spaudoje XIX amžiuje. Tai buvo reklamos priešaušris, kurio metu buvo labai aiškiai suvokta, kad reklaminę žinutę galima perduoti tiek tekstu, tiek vaizdu, tiek kartu sudėjus. Tada ir prasidėjo turinio strategija. Kaip ji atrodė tada, prieš 100 metų? Lygiai taip pat – „5 patarimai, kaip nusivalyti batus, kad blizgėtų“, „Kam dar reikia naujausių vaistų nuo visų ligų?“, „Geriausias restoranas mieste su gėrimais…

Read More »