Informacija apie startupus Lietuvoje

Iš visų XXI amžiaus vertybių turbūt vertingiausia yra informacija. Tie, kurie laiku ir vietoje gauna reikalingą informaciją, gali pasiekti įspūdingų rezultatų, nes turi pranašumą prieš tuos, kurie viską bando padaryti patys bandymų ir klaidų keliu. Šis principas labai aktualus pradedančiajam…

Twitter nusipirko Posterous

Vos prieš pusmetį Twitter socialinis tinklas gavo milžinišką injekciją, kurią pasaulio verslas ir investuotojai vertino gana skeptiškai. Socialinis tinklas be aiškios monetizavimo strategijos ir galimybių staiga gauna didžiulius pinigus. Tai labai panašu į dar vieną didelį startupų burbulą, kurie jau…

Pamąstymai dėl šio tinklaraščio ateities

Susidūriau su dilema dėl tolimesnio šio tinklaraščio likimo. Užsibrėžiau kažkada aprašyti TIK lietuviškus Web 2.0 resursus, tačiau matau, kad šis principas nėra visiškai teisingas. Vienas dalykas yra tas, kad naujų lietuviškų socialinių tinklų ar blogofermų atsiranda labai mažai, o uždaroma…

Naujas web 2.0 produktas Lietuvoje – Kritikai.lt

Antrosios kartos žiniatinklio (Web 2.0) pagrindinis principas yra vartotojų dažniausiai nemokamai kuriamas turinys. Skiriasi tik turinio vertė ir jo įtaka lankytojams. Socialiniuose tinkluose turinio vertė yra gana nedidelė, tačiau kai kuriose srityse turinys gali būti itin naudingas galutiniam vartotojui ir…

One.lt turi naują savininką

Didžiausias lietuviškas socialinis tinklas One.lt jau turi naują savininką. Visų sandorio detalių neperrašinėsime, jas galima pasiskaityti spaudoje. Esmė ta, kad per pastarajį pusmetį One.lt kamavo problemos – „pabėgo“ nemaža dalis lankytojų. Tai atsitiko dėl šio socialinio tinklo stagnacijos, kai jau…

Apie naujus verslus ir iniciatyvas reikia paskelbti

Neseniai rašiau apie naujausius antrosios kartos žiniatinklio projektus, kurie ką tik išvydo dienos šviesą Glaustai.lt ir Komentuoju.lt. Tai gražaus naujo verslo užuomazgos (startup), kurios GALBŪT ir išsivystys į pelningus, reklama užkištus portaliukus su keliais tūkstančiais vartotojų kasdien. Galbūt… Viena iš…

Nemokami geltonieji puslapiai

Prieš keletą metų pagrindinis informacijos apie įmones šaltinis buvo įvairūs katalogai, kuriuos leido telefoninės informacijos bendrovės. Iki šiol reklamuojasi vienas jų – “Jei tavęs nėra pas mus, nėra iš viso…”. Tai vadinamieji geltonieji puslapiai, kuriuose pagal abėcėlę ir verslo rūšis…