Tag Archives: Posterous

Seku.lt keičia savo kailį

Turbūt reiktų paaiškinti, kas vis dėlto čia įvyko pastarosiomis dienomis. Prisiminkime seną straipsnį, apie tai, kaip Twitter nusipirko Posterous. Pirkimas buvo pernai kovo 12 dieną. Praėjus lygiai metams, pasirodo kita to paties indo žinutė, tik šį kartą jis jau apgailestauja, kad negali skirti laiko Posterous platformai ir… ją uždaro. Taip ir pasakė – susirenkat „manafkes“ ir keliaujat iš čia. Tiesa, keliaudami nepamirškite susirinkti viso turinio ir susikrauti jį kitur, pavyzdžiui – į WordPress.com. Tai gana žeidžia. Ypač tuos, kurie buvo ištikimi Posterous gerbėjai vien dėl švento pasipriešinimo Wordpreso dominavimui. Labai netikėta, labai kvaila plius sukelia daug rūpesčių, nes importavimo widgetas WordPresse nelabai veikia. Žodžiu, eksportavausi savo blogą ir persikėliau į Wordpresą. Dabar po truputį jį tvarkausi, bet praeis nemažai laiko, kol vėl atgausiu buvusias pozicijas paieškoje. Ką padarysi, tokia Posterous valia – užsidaryti. Kyla klausimas – kodėl Twitteris nepasinaudojo šios platformos technine dalimi ir nepadarė kažkokio įdomaus sprendimo savo vartotojams?

Read More »

Twitter nusipirko Posterous

Vos prieš pusmetį Twitter socialinis tinklas gavo milžinišką injekciją, kurią pasaulio verslas ir investuotojai vertino gana skeptiškai. Socialinis tinklas be aiškios monetizavimo strategijos ir galimybių staiga gauna didžiulius pinigus. Tai labai panašu į dar vieną didelį startupų burbulą, kurie jau yra pradėję po truputį sproginėti. Kovo 12 diena Twitteriui įsimins ilgam. Tai vieno iš svarbiausių pirkinių diena. Twitter perka vieną iš žinomiausių nemokamų blogosferų Posterous.com (joje sukurtas ir Seku.lt tinklaraštis). Mums, lietuviams, vargu ar tai turės didelės įtakos, tačiau Posterous pasaulyje užima garbingą vietą nemokamų blogosferų penketuka šalia Blogger.com, WordPress.com, Tumblr.com ir LiveJournal.com. Vos tik paskelbus apie pardavimą, pasirodė Posterous kūrėjo tinklaraščio įrašas, kuriame jis labai džiaugiasi šiuo sandoriu ir naujomis galimybėmis… Twitterio vartotojams, taip pat nekantrauja prisijungti prie Twitterio komandos, kad padarytų jį dar geresniu produktu. Atrodo, kas čia tokio? Juk tokia praktika, kai perkamas ne tik prekės ženklas, bet ir visa su juo dirbanti komanda yra normalu! Posterous…

Read More »