Lietuvos web 2.0: pilietinė žiniasklaida

Lietuvoje žiniasklaida yra labai keistoje situacijoje. Joje susiduria daugiausiai verslo interesai, o ne politiniės pažiūros, kaip tai įprasta išsivysčiusiose Vakarų Europos šalyse – Anglijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Italijoje ir kt. kur laikraščiai beveik atvirai deklaruoja, kurią politinę kryptį – dešinę, kairę ar centro palaiko. Lietuvoje žiniasklaida deklaruoja objektyvumą, nors akivaizdžiai tarnauja tam tikroms verslo grupėms ir…

Skaityti toliau

Lietuvos Web 2.0: straipsnių katalogai ir pranešimai spaudai

Pirmiausiai reikėtų paaiškinti paprastai ir aiškiai, kas yra šie straipsnių katalogas ir pranešimų spaudai tarnyba. Pasaulyje jie yra vieni iš pagrindinių įrankių paskelbiant kompanijos naujienas ar aiškinant apie tam tikro produkto/paslaugos įpatybes. Abu web 2.0 įrankiai turi skirtingą paskirtį, bet jų galimybės tos pačios – pranešti apie tam tikrus dalykus objektyviau, nei tai galima padaryti…

Skaityti toliau