SEO tendencijos 2018 metais

Sekame SEO tendencijas, kurios keičiasi kiekvienais metais. Pastaraisiais metais jos keičiasi kiek mažiau ir rečiau, tačiau vis tiek pokyčių yra. Aišku, tik į gerąją pusę, tad dejuojantys, kad „SEO mirė“ ir vėl nusivils. Niekas nemirė ir nemirs dar ilgai. Tiksliau tol, kol Google to norės. O jie tikrai norės, nes SEO specialistai daro būtent tai,…

Skaityti toliau

Kada turinio rinkodara nesuveikia

Pernai Lietuvoje prasidėjo masinė isterija dėl turinio rinkodaros. Pavėlavo keletą metų, tačiau vis tiek prasidėjo. Šiais 2017 metais, atrodo, isterija turėtų nurimti ir rinkodaros specialistai vietoj besaikio gyrimo turėtų plačiau atmerkti akis ir pradėti analizuoti, kas iš tikrųjų veikia, o kas – ne. Turinio rinkodara nėra panacėja. Kartais ir ji visiškai neveikia arba tiesiog nesuveikia…

Skaityti toliau

SEO paslaugos ar Google AdWords reklama?

Seku abi rinkas – tiek SEO paslaugų teikėjus, tiek reklamos agentūras, planuojančias ir vykdančias AdWords reklamines kampanijas. Abi jos giriasi itin efektyviomis interneto reklamos priemonėmis. Galiu tik pareikšti savo asmeninę nuomonę: SEO paslaugos yra efektyvesnė investicija. Noriu paaiškinti, kodėl. Pirmiausia, turėtumėte žinoti, kad savo verslui reklamuoti niekada nenaudojau AdWords, nes nemačiau tam jokio poreikio. Dėl…

Skaityti toliau