Turinio rūšiavimas (content curation)

Lietuvoje tai menkai žinomas dalykas. Užsienyje – pilna įvairių mokamų ir nemokamų įrankių tam reikalui. Angliškai jis vadinamas content curation – turinio gydymu. Tikrai neatspėsite, ką tas „gydymas“ reiškia. Tai paprasčiausias turinio rūšiavimas siekiant iš naujo pareklamuoti seniau sukurtą turinį. Turinio rūšiavimas dirba tik su seniau sukurtu turiniu ir publikuotu įvairiuose šaltiniuose. Naujo turinio čia…

Skaityti toliau

10 asmenų kuriuos seku (ir rekomenduoju) Instagram

Instagram – naujas, bet sparčiai populiarėjantis socialinis tinklas. Kodėl? Todėl, kad mobiliojo interneto galimybėmis susižavi vis daugiau ir daugiau tautiečių. Tarp jų ir aš. Žmonės Instagrame dalinasi savo nuotraukomis. Tai kvadratinės nuotraukos, dažnai su „papimpinimais“ ir rėmeliais, o kartais net ir ištisi koliažai. Galima ir trumpus video dalintis iki 15 sekundžių. Viskas labai stilinga, paprasta…

Skaityti toliau

Didžiausias forumas Lietuvoje BitePlius.lt turi naujus šeimininkus

Prieš 12 metų 2000-jų rudenį pasaulį išvydo vienas Bitės projektėlis, pavadintas Banga.lt. Kiek vėliau, Banga nusipirko populiarųjį Girls.lt, pasikvietė pas save autobanginių bendruomenę. 2001 metais tai buvo vienas iš didžiausių forumų Lietuvoje, o 2003 metais – pats didžiausias, per dieną sulaukiantis 100 000 lankytojų. Tais laikais skaičiai buvo iš tiesų įspūdingi, nes internetu naudojosi 400 000 gyventojų. Vėliau Banga.lt buvo…

Skaityti toliau

GoodBuzz.org – reklamos socialiniuose tinkluose įrankis

Lietuviškų startupų apžvalgas pradedu su gana įdomiu projektu, kuris šiuo metu yra verčiamas į lietuvių kalbą, tad bus lietuviškas ne vien dėl teksto, programavimo, bet ir dėl rinkos. GoodBuzz.org yra socialinių tinklų reklamos įrankis, skirtas pasaulinei rinkai, taip pat ir Lietuvai. Kol kas jame daugiausiai reklamuojami tarptautiniai produktai, tačiau pasikalbėjus su projekto idėjos autoriumi paaiškėjo,…

Skaityti toliau

One.lt turi naują savininką

Didžiausias lietuviškas socialinis tinklas One.lt jau turi naują savininką. Visų sandorio detalių neperrašinėsime, jas galima pasiskaityti spaudoje. Esmė ta, kad per pastarajį pusmetį One.lt kamavo problemos – „pabėgo“ nemaža dalis lankytojų. Tai atsitiko dėl šio socialinio tinklo stagnacijos, kai jau kuris laikas technologinių pakeitimų nebuvo pastebima labai daug. Tuo tarpu lietuvaičiai aktyviai bėgo į Facebook…

Skaityti toliau

Lietuvos Web 2.0: augintinių mylėtojų socialiniai tinklai

Jau rašiau apie lietuviškus socialinius tinklus paminėdamas tik pačius bendriausius, todėl ir populiariausius. Be bendrinių socialinių tinklų “apie viską” Lietuvoje dar egzistuoja keletas labai aiškiai apibrėžtų pomėgių socialiniai tinklai, vienijantys žmones, kurie noriai dalinasi jų bendro pomėgio informacija, patirtimi, įvykiais. Šį kartą norėčiau apžvelgti vieno tokio pomėgio socialinius tinklus. Tai – mūsų augintiniai. Jei žmogus…

Skaityti toliau

Diskusija: Draugas.lt – NE socialinis tinklas, o pažinčių portalas

Neseniai vienas komentatorius pastebėjo, kad nelaikau Draugas.lt socialiniu tinklu. Jam pažadėjau plačiau padiskutuoti šia tema ir paaiškinti, kodėl 4-tas pagal lankomumą portalas Lietuvoje (audience.lt duomenys už 2009-jų gruodį) nenusipelno garbingo socialinio tinklo statuso. Tiesa, antras pagal dydį portalas Lietuvoje One.lt iš bendravimo portalo į socialinį tinklą pavirto tik sausio viduryje, tad nereiktų čia labai stebėtis….

Skaityti toliau

Lietuvos Web 2.0: socialiniai tinklai

Socialinis tinklas yra labai plataus spektro vartotojo generuojamos informacijos kaupinys. Jame sutelpa ir mikro-tinklaraščio, paprasto tinklaraščio, nuotraukų ir video talpyklų, el. pašto, forumų, pomėgių virtualių bendruomenių ir dar daug kitų funkcijų. Kokie lietuviški bendravimo portalai gali būti vadinami socialiniais tinklais? Prieš išvardinant juos mano pradėtu stiliumi, būtina dar šiek tiek paaiškinti, kas yra socialinis tinklas…

Skaityti toliau

Frype.lt išspardys One.lt minkštą vietą?

Dar vienas Twitterio klonas Lietuvoje! Ne, tai ne mano „išmislas“, tai pripažįsta pats „Plepys“ savo aprašyme rašydamas „Plepys yra visame pasaulyje garsaus Twitter’io frype.lt versija„.Taip, tai naujas Frype.lt bandymas savo rinką pasididinti šių metų populiariausiu WEB 2.0 būdų – mikro-blogingu. Akivaizdu, kad Fraipas nusitaikė išspardyti savo amžinojo konkurento One minkštą vietą su tokiomis naujovėmis… Neseniai…

Skaityti toliau

One.lt vartotojų tyrimas – „malalietkų“ tik trečdalis!

Keista ta Lietuva. Čia interneto vartotojai skundžiasi paslauga, bet vis tiek daugiausia ja naudojasi. Jei Facebook pakeitė dizainą ir taip sukėlė didžiausias audras, tai One.lt nieko nekeičia ir vis tiek susilaukia pylos profilaktiškai vien dėl to, kad yra One.lt. Keista situacija.

Dauguma mano pažįstamų žmonių One.lt vadina „malalietkų“ (liet. – mažamečių) portalu. Pats esu ten užsiregistravęs, bet aktyviai nedalyvauju. Mano žmona – aktyviau. Mums 30 metų, reiškias mes – ne „malalietkos“. Jei šis terminas minimas ne dėl amžiaus, o dėl elgesio, nemanykit, kad toks elgesys sutinkamas tik čia. Pabandyk kokios sexioookessss nuotrauką Frype.lt ar Point.lt įvertinti mažiausiu balu – sulauksi tokios pačios „malalietkiškos“ reakcijos kaip ir One. Kad ir kiek mitų būtų sukurta ir eskaluojama internete, nusprendžiau nepasitikėti ir paklausti pačių One.lt. Jie man atsiuntė šiokių tokių šviežių – vasario mėnesio – lankytojų duomenų (beje, ne jų pačių, o rimtos kompanijos Gemius Audience).

Skaityti toliau