Motyvacija startupams – iš kolegų

Šį kartą nepristatysiu jokio startupo, kuris kažkur man giliai sujudino kokią stygęlę. Šį kartą noriu pasvarstyti apie startupų paramą. Ne pinigais. Tas finansavimo gaudymas jau tapo sportu ir kažkokia demonizuojama veikla, kuri startupų reputacijai tik kenkia. Lietuvoje startupų judėjimas labai aktyvus – vykdomi įvairūs renginiai, kurių metu jaunieji verslininkai semiasi patirties, mokosi vystyti verslą. Teoriškai…

Skaityti toliau

Vizitinės kortelės ir smulki spauda internetu – SpaudosVartai.lt

Noriu pristatyti naują startupą Lietuvoje, kuris siūlo gana naują Lietuvoje, tačiau pasaulyje jau seniai žinomą paslaugą – vizitinių kortelių spauda internetu per SpaudosVartai.lt. Vizitinės kortelės tapo šiuolaikinio verslo dalimi. Jos dalinamos šimtais, duodamos draugams, giminaičiams, verslo partneriams ir nepažįstamiesiems. Jas turėti gali bet kas, norintis viešai deklaruoti savo pomėgius, užsiėmimus. Didžioji dauguma žmonių įsivaizduoja, kad…

Skaityti toliau

Startupas – Anti-kavinė (Anti-cafe)

Kažkaip čia pristatau tik technologinius startupus, bet jų būna ir kitokių. Taip, kažkas daro verslą ne iš interneto puslapių, o iš paprastų ir reikalingų paslaugų tam tikriems žmonėms. Naujas startupas Vilniuje – Anti-cafe, įsikūrusi Gedimino pr. 46. Pagalvosite, kad tai kavinė su skambiu pavadinimu. Šiaip Anti senovės graikų kalba reiškia Prieš. Su šiuo priešdėliu sudarinėjami…

Skaityti toliau

NT vertės nustatymo įrankis – uNTu.lt

Startupas turi būti naudingas. Startupas turi būti nemokamas. Startupas turi siekti pakeisti pasaulį, ar nusistovėjusias mąstymo normas. Tokie trys teiginiai tinka toli gražu ne visiems. Tenka pripažinti, daugelis startupų neturi bent vieno iš šių esminių principų. Norėčiau pristatyti startupą, kuris turi visus tris principus, o ypač svarbus yra trečiasis – keisti mąstymą. Nekilnojamo turto vertinimo…

Skaityti toliau

Klientų paieška per Versliukai.lt

Su startupų verslu Lietuvoje buvo pradėtas skatinti smulkusis verslas. Sudarytos sąlygos tapti juridiniu asmeniu, dabar jau ir kurti mažąją bendriją, kur direktorius pelną išsimokėti gali kada nori, tik ne per daugiausiai, kad deklaruojant pajamas netektų susimokėti papildomai. Kad ir kaip sunku bebūtų, bet pavienių profesijų atstovai dabar išgyvena savotišką pakilimą. Aš taip pat. Niekada nesijaučiau…

Skaityti toliau

Versliukai.lt – reali pagalba startupams

Versliukai.lt yra startupas, kuris padeda kitiems startupams. Taip būtų galima apibūdinti šią paslaugų reklamos svetainę startupų kalba. Viskas yra kur kas įdomiau ir sudėtingiau, nei atrodo. Asmeninis verslas pradedamas gana sunkiai. Dažnai paslaugos teikėjas (freelanceris arba laisvadarbis) nelabai žino, kas jo laukia, kaip susirasti daugiau klientų ir gauti pelningesnių užsakymų. Tokie puslapiai, kaip Versliukai.lt pačioje…

Skaityti toliau

5 patarimai startupams apie SEO

Kadangi jau kuris laikas su SEO draugauju vos ne kas dieną (pastaruosius 9 metus), tai jaučiuosi turįs teisę jaunimui papasakoti apie visus šiuos Google reikalus ne taip, kaip tai daro SEO įmonės – bendrai ir apie nieką. Noriu duoti keletą rimtų patarimų, į kuriuos atsižvelgę gausite daugiau naudos, nei galvos skausmo. SEO paslaugos yra brangios, tad šiuos nemokamus patarimus laikykite…

Skaityti toliau

Informacija apie startupus Lietuvoje

Iš visų XXI amžiaus vertybių turbūt vertingiausia yra informacija. Tie, kurie laiku ir vietoje gauna reikalingą informaciją, gali pasiekti įspūdingų rezultatų, nes turi pranašumą prieš tuos, kurie viską bando padaryti patys bandymų ir klaidų keliu. Šis principas labai aktualus pradedančiajam verslui, kuriam dar daug ko reikia išmokti… Seniau lietuviai dainuodavo „nepabuvęs artojėliu, nebus geras kareivėlis…“,…

Skaityti toliau

GoodBuzz.org – reklamos socialiniuose tinkluose įrankis

Lietuviškų startupų apžvalgas pradedu su gana įdomiu projektu, kuris šiuo metu yra verčiamas į lietuvių kalbą, tad bus lietuviškas ne vien dėl teksto, programavimo, bet ir dėl rinkos. GoodBuzz.org yra socialinių tinklų reklamos įrankis, skirtas pasaulinei rinkai, taip pat ir Lietuvai. Kol kas jame daugiausiai reklamuojami tarptautiniai produktai, tačiau pasikalbėjus su projekto idėjos autoriumi paaiškėjo,…

Skaityti toliau

Pamąstymai dėl šio tinklaraščio ateities

Susidūriau su dilema dėl tolimesnio šio tinklaraščio likimo. Užsibrėžiau kažkada aprašyti TIK lietuviškus Web 2.0 resursus, tačiau matau, kad šis principas nėra visiškai teisingas. Vienas dalykas yra tas, kad naujų lietuviškų socialinių tinklų ar blogofermų atsiranda labai mažai, o uždaroma ir apleidžiama dvigubai daugiau, taigi aprašyti juos yra didžiulis džiaugsmas, kuris nutinka vos ne vieną…

Skaityti toliau