Turinio rūšiavimas (content curation)

Lietuvoje tai menkai žinomas dalykas. Užsienyje – pilna įvairių mokamų ir nemokamų įrankių tam reikalui. Angliškai jis vadinamas content curation – turinio gydymu. Tikrai neatspėsite, ką tas „gydymas“ reiškia. Tai paprasčiausias turinio rūšiavimas siekiant iš naujo pareklamuoti seniau sukurtą turinį. Turinio rūšiavimas dirba tik su seniau sukurtu turiniu ir publikuotu įvairiuose šaltiniuose. Naujo turinio čia…

Skaityti toliau

Konkrečios temos įmonės naujienoms ir straipsniams

Kuriant interneto puslapį dažnai struktūroje atsiranda skyrelis „Naujienos“. Jį labai dažnai siūlo interneto puslapio kūrėjai. Jų motyvas aiškus – skirtingas modulis, už kurio diegimą galima paprašyti daugiau pinigų. Nors ketinimai ir geri, bet dažnai Naujienų skyrelis tampa įmonės reputacijos gadinimo priežastimi. Priežastis paprasta – nėra laiko, noro, minčių tas naujienas rašyti ir puslapyje publikuoti. Dažnam…

Skaityti toliau

5 patarimai startupams apie SEO

Kadangi jau kuris laikas su SEO draugauju vos ne kas dieną (pastaruosius 9 metus), tai jaučiuosi turįs teisę jaunimui papasakoti apie visus šiuos Google reikalus ne taip, kaip tai daro SEO įmonės – bendrai ir apie nieką. Noriu duoti keletą rimtų patarimų, į kuriuos atsižvelgę gausite daugiau naudos, nei galvos skausmo. SEO paslaugos yra brangios, tad šiuos nemokamus patarimus laikykite…

Skaityti toliau

Lietuvos Web 2.0: Patarimų portalai

Kaip iš popieriaus išlankstyti lėktuvėlį, kaip numesti 5 kilogramus, kaip sutaupyti elektros, kaip…? Toks jau laikmetis, kai kyla labai daug klausimų, į kuriuos atsakymus ne taip paprasta rasti. Pasaulyje yra ne vienas patarimų, dar vadinamų „How to…“ portalų, kuriuose atsakymai į visus kylančius klausimus padeda žmonėms patiems tvarkytis savo gyvenime ir buityje. Vieni jų yra…

Skaityti toliau

Lietuvos Web 2.0: straipsnių katalogai ir pranešimai spaudai

Pirmiausiai reikėtų paaiškinti paprastai ir aiškiai, kas yra šie straipsnių katalogas ir pranešimų spaudai tarnyba. Pasaulyje jie yra vieni iš pagrindinių įrankių paskelbiant kompanijos naujienas ar aiškinant apie tam tikro produkto/paslaugos įpatybes. Abu web 2.0 įrankiai turi skirtingą paskirtį, bet jų galimybės tos pačios – pranešti apie tam tikrus dalykus objektyviau, nei tai galima padaryti…

Skaityti toliau