Tag Archives: tekstai

tekstu rasytojai

Išsamus gidas, kokių tekstų reikia paleidžiant naują tinklalapį

Kuriate naują svetainę arba perdarinėjate seną? Šis straipsnis jums bus naudingas, nes čia surašyti visi reikalingi tekstai, kurių jums tikrai prireiks. Pirmiausiai pradėkime nuo turinio strategijos. Tegul tai būna vieno puslapio apimties taisyklių rinkinys, kaip darysite savo turinį. Pavyzdžiui: Už tekstus įmonės tinklalapyje atsakinga biuro administratorė. Tekstus tvirtina direktorius arba rinkodaros skyriaus vadovas. Tekstai turi būti pusiau oficialaus stiliaus, su daug kreipinių į klientą – Jūs, Jums, Jūsų ir t.t. Jūs rašomi visur iš didžiosios raidės. Minint įmonę, visur naudojamas I asmuo – mes, mūsų įmonė, mūsų profesionalai ir t.t. Įmonės pavadinimas visur rašomas be kabučių, šalia gali būti prierašai gamybinė įmonė arba prekių kūrėja ir t.t. Turinys turi sudominti ir kviesti susisiekti. Tiesiogiai parduoti nereikia, tegul tai daro vadybininkai. Turinyje turi būti naudojami klausimai ir pateikiami atsakymai į juos. Ir t.t. Turinio strategija turėtų numatyti, kaip ir kas ruoš turinį, kokio stiliaus jis turi būti, kaip jis bus publikuojamas…

Read More »

Turinio rūšiavimas (content curation)

Lietuvoje tai menkai žinomas dalykas. Užsienyje – pilna įvairių mokamų ir nemokamų įrankių tam reikalui. Angliškai jis vadinamas content curation – turinio gydymu. Tikrai neatspėsite, ką tas „gydymas“ reiškia. Tai paprasčiausias turinio rūšiavimas siekiant iš naujo pareklamuoti seniau sukurtą turinį. Turinio rūšiavimas dirba tik su seniau sukurtu turiniu ir publikuotu įvairiuose šaltiniuose. Naujo turinio čia niekas nekuria. Kaip viskas veikia? Labai paprastai. Sakykime, esate rašytojas, toks, kaip aš – savo straipsnius publikuojate dešimtyse skirtingų leidinių. Įvairiomis temomis. Jūsų tikslas – po keleto mėnesių vėl prisiminti ir priminti savo skaitytojams, kad esate parašęs daugybę straipsnių. Imatės turinio rūšiavimo (content curation) – surenkate keletą straipsnių viena tema, sutalpinate jų antraštes, kai kurias įdomesnes citatas ir pateikiate nuorodas į originalias publikacijas. Tada tokią apžvalgą (angl. roundup) vėl dalinatės po socialinius tinklus, kaip naują. Skaitytojai patenkinti – apie tam tikrą temą sužino labai daug iš seniau publikuoto turinio, o jums nereikia iš naujo nieko…

Read More »

Turinio strategija

Senokai neberašiau… Atsiprašau, bet buvo kitų darbų ir reikalų… Per tą laiką, kol teršiau internetą, į plačiuosius vandenis išėjo naujos tendencijos, terminai, mintys ir idėjos. Pasistengsiu jas dabar ir ir išdėstyti. Pirmiausiai pradėkime nuo turinio strategijos. Apibrėžimų gali būti keletas, tačiau svarbu, kaip ir kas suvokia tą turinio strategiją. Paskelbiau apklausą Lietuviams verslininkams ir internautams apie turinio strategiją. Kol kas atsakinėja vangiai, tačiau jau pradeda aiškėti, apie ką jie mąsto. Taigi, dėstom viską nuo pradžių. Kada atsirado turinio strategija Turinio strategija buvo nuo tada, kai verslas užsakė pirmuosius straipsnius spaudoje XIX amžiuje. Tai buvo reklamos priešaušris, kurio metu buvo labai aiškiai suvokta, kad reklaminę žinutę galima perduoti tiek tekstu, tiek vaizdu, tiek kartu sudėjus. Tada ir prasidėjo turinio strategija. Kaip ji atrodė tada, prieš 100 metų? Lygiai taip pat – „5 patarimai, kaip nusivalyti batus, kad blizgėtų“, „Kam dar reikia naujausių vaistų nuo visų ligų?“, „Geriausias restoranas mieste su gėrimais…

Read More »

5 patarimai startupams apie SEO

Kadangi jau kuris laikas su SEO draugauju vos ne kas dieną (pastaruosius 9 metus), tai jaučiuosi turįs teisę jaunimui papasakoti apie visus šiuos Google reikalus ne taip, kaip tai daro SEO įmonės – bendrai ir apie nieką. Noriu duoti keletą rimtų patarimų, į kuriuos atsižvelgę gausite daugiau naudos, nei galvos skausmo. SEO paslaugos yra brangios, tad šiuos nemokamus patarimus laikykite kaip pagalbą jums ir jūsų pradedančiajam verslui. Patarimas Nr. 1. Apie SEO galvokite prieš darydami, o ne jau padarę. Labai dažnai viskas vyksta maždaug taip: susirenka kompanija draugų ar sugėrovų, pasidalina visi idėjomis ir nusprendžia daryti… Kelis mėnesius daro daro daro, o paskui žiūri kas gavosi. Tas pusfabrikatis paprastai būna nei skustas nei luptas, bet jis veikia. Su tokiu jau galima eiti kaulyti pinigų iš įvairių Seed fondų, dalyvauti visuose iš eilės „campuose“, kur tik leis pasisakyti ir parodyti tą pačią prezentaciją. Viskas šioje vietoje yra gerai, bet prieš darant reikia pagalvoti apie du dalykus – uždarbio šaltinį ir optimizaciją paieškos sistemoms. Kai…

Read More »