• skaitmenine rinkodara
    Technologijos,  Verslas

    Kodėl skaitmeninė rinkodara laimi prieš tradicines reklamos priemones

    Nėra stebėtina, kad dabartinė rinka tampa gerokai labiau skaitmenizuota ir paremta šiuolaikinėmis technologijomis. Tai yra nuolatinės ir nesustabdomos plėtros rezultatas. Skaitmeninės rinkodaros privalumai tampa vis labiau akivaizdūs. Vis daugiau vartotojų naudojasi internetu ir jiems aktualios informacijos ieško virtualioje erdvėje. Remiantis „Forbes“ atlikto tyrimo duomenimis – net 82 proc. vartotojų informacijos paiešką atlieka internetu. Tuo tarpu „Tech Crunch“ tyrimas rodo, kad net 79 proc. interneto vartotojų apsiperka internetu. Todėl tampa labai svarbu pasirinkti pačius efektyviausius sprendimus, kurių pagalba būtų galima pasiekti tikslinius vartotojus – ir tai neabejotinai yra skaitmeninė rinkodara. Skaitmeninė rinkodara – pati galingiausia marketingo priemonė Skaitmeninė rinkodara pasižymi unikalia savybe – ji gali būti transformuojama atsižvelgiant į tai, kokie…

  • Verslas

    Kaip greitųjų paskolų bendrovės skatina el. komerciją

    Visada stebiu, kaip Lietuvoje vystosi el. komercija, kokie veiksniai padeda jai plėstis ir keistis. Šį kartą norėčiau pasidalinti savo mintimis apie šiuolaikines interneto verslo tendencijas. Kreditai skatina el. komerciją Prieš keletą metų prasidėjo nauja era lietuviškame internete. Internetu leista paimti greitąsias paskolas. Būtent internetinis procesas ir padarė jas “greitosiomis”, nes vartojamosios paskolos buvo iki tol jau kelis šimtus metų. Vartojamoji paskola staiga tapo greitoji, nes tris svarbius procesus pavyko perkelti į internetą: Žmogaus kredito istorijos patikrinimas tapo galimas tik tada, kai susivienijo visos su finansais dirbančios institucijos – bankai, telekomunikacijų bendrovės, lizingo kompanijos ir t.t. ir dalinosi savotišku “juoduoju sąrašu”, kuriame aiškiai buvo galima matyti, ar vienas ar kitas smuo turėjo…

  • Studijos ir mokslas,  Verslas

    Mokslai internetu – tik laiko gaišinimas?

    Mokytis galima neišeinant iš namų ar biuro. Jau antrą dešimtmetį tai daroma ir Lietuvoje, tačiau studijos internetu nėra populiarios iki šiol. Gajus įsitikinimas, kad tokie mokslai yra tik laiko gaišinimas, o realios naudos nėra. Su tokia nuomone galima sutikti iš dalies, bet tik tada, kai neaiškus mokymosi tikslas. Jei studijuojantis asmuo žino, ko nori išmokti, tokie mokslai atneša labai daug naudos. Kodėl studentai renkasi studijas internetu Paprastai išskiriamos penkios pagrindinės priežastys, dėl kurių renkamasi studijas internetu, o ne realias paskaitas auditorijoje. 1 priežastis. Kaina. Studijos internetu kainuoja kur kas mažiau, nei studijos vietos universitete. Kai kurie kursai yra iš viso nemokami. Tai labai traukia norinčius studijuoti, Nemokami dažniausiai būna įvadiniai…