5 interneto rinkodaros triukai, kurie padės pakels verslą į naują lygį

Gana trypčioti vietoje. Reikia veikti ir šiais metais iš mikro įmonėlės tapti bent jau smulkaus verslo (iki 50 darbuotojų) atstovu. Tam reikia kelių nelabai brangių dalykų. Pirmiausiai į pagalbą pasitelkite interneto rinkodarą.

Šiame straipsnyje pateiksime 5 svarbiausius interneto rinkodaros triukus, kurie tikrai padės padidinti jūsų pardavimus, populiarinti prekės ženklą ir sulaukti kur kas daugiau dėmesio, nei iki šiol.

  1. Socialinių tinklų rinkodara. Ar teisingai išnaudojate socialinius tinklus? Greičiausiai jau turite susikūrę paskyras Facebook, Google+, LinkedIN, Twitter socialiniuose tinkluose. O kaip dėl Instagram ir Youtube? Jei dar neturite, tai reiktų susikurti ir pradėti dirbti ten. Niekas nesako, kad iš karto pavyks tapti „influenceriu“, tačiau tai įmanoma, jei dirbsite atkakliai ir protingai. Kai tampate nuomonės formuotoju tam tikroje siauroje srityje, atsiveria naujos duris ir užsakymai pasipila kaip iš ožio rago. Nebūtina pulti iš karto prie visų minėtų socialinių tinklų. Pradžioje pakaktų Facebook ir Youtube. Jei jūsų prekės ar paslaugos skirtos jaunimui, rekomenduojame užsiregistruoti ir Instagram bei Snapchat. LinkedIN yra profesionalų tinklas ir čia reikia parodyti, kokia gera darboviete esate savo būsimiems naujiems darbuotojams. Jei socialinių tinklų rinkodara neturite laiko užsiimti patys, yra ne viena įmonė, kuri teikia socialinių tinklų administravimo paslaugą. Tai perspektyvios marketingo paslaugos, kurios artimiausiu metu bus „ant bangos“ tad paskubėkite, kol kainos dar nepakilo iki aukštumų.
  2. Mobiliesiems pritaikytas turinys. Per mobiliuosius įrenginius (planšetes ir išmaniuosius telefonus) internete informacijos ieško apie 50 proc. visų interneto vartotojų. Šis procentas augs gana smarkiai per ateinančius metus, todėl būkite tam pasiruošę. Įsitikinkite, kad jūsų reklaminė medžiaga yra pritaikyta mobiliesiems įrenginiams. Pirmiausia pasirūpinkite savo interneto puslapio mobiliąja versija. Tada optimizuokite savo PDF katalogus, iliustracijas ir kitą vizualinę medžiagą mobiliesiems įrenginiams. Beje, tai stebi ir Google, kuri tokiems verslams duoda papildomų pliusų paieškoje.
  3. Atlikite apklausą. Pabadykite atlikti nedidelę apklausą ir įsitikinkite, kad teisingai įsivaizduojate savo klientą. Tai reikalinga verslams, kurie dirba ilgiau nei 5 metus. Patikėkite, per 5 paskutinius metus vartotojų norai ir lūkesčiai pasikeitė gana netikėtai. Gali paaiškėti, kad tam tikras segmentas, į kurį paprastai nekreipdavote dėmesio, dabar gali sugeneruoti jums didžiąją dalį pajamų. Pavyzdys – išmanieji telefonai senjorų tarpe ir mobiliojo interneto poreikis.
  4. Po straipsnį per mėnesį. Nebūtina užsiimti tinklaraščio rašymu. Jums pakaks parašyti bent po 1 straipsnį per mėnesį apie savo paslaugų plonybes. Be jokios įkyrios reklamos ir savęs gyrimo. Be jokių prekės ženklų minėjimo. Taip paruošite turinį, kuris bus naudingas jūsų puslapio lankytojams. Tada pabandykite šį straipsnį pasiūlyti didiesiems žiniasklaidos portalams Delfi, 15min, Lrytas ir t.t. perspausdinti. Aišku, su nuoroda į jūsų puslapį, kaip šaltinį. Tokiu būdu apie jus sužinos kur kas platesnė auditorija. Beje, tai vadinama turinio rinkodara. Ir ji be proto efektyvi, jei viską darysite koordinuotai ir profesionaliai.
  5. Youtube video klipų serija. Jei jau rašysite po straipsnį per mėnesį, tai galite ir po vieną Youtube video per mėnesį padaryti. Juose turėtų būti pasakojama apie jūsų paslaugas ir produktus. Šiuolaikinis vartotojas nori pamatyti video ir pasidomėti jūsų reputacija. Informacijos jis apie jus ieškos internete, tad pasistenkite pateikti tai, ko jam reikia.

SEO niekada nepamirškite. Jūsų turite būti randami. Bet čia jau atskira tema…

Related Posts

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *