• seo
    Interneto puslapiai,  SEO

    Norėdami padėti jums sukurti SEO draugišką svetainę

    Šiais laikais neužtenka vien sukurti internetinę svetainę, kad ji būtų gerai pristatyta, patogi vartotojui ir teikianti geriausias paslaugas klientams ar tiems, kurie lankosi šioje svetainėje. Tie, kurie norėtų, kad jų svetainė būtų viena populiariausių pasaulyje, turėtų patikrinti šį vadovą, kad suprastų, kaip galite sukurti „Search Engine Optimization“ svetainę, kad ji būtų prieinama per pirmuosius bet kurios paieškos sistemos rezultatus. Žemiau pateikti patarimai turėtų padėti pradėti: 1. Svarbu turėti raktinius žodžius – pirmiausia turite nustatyti, į kokią auditoriją nukreipiate. Ar tai būtų nacionalinis, vietinis ar tarptautinis, svarbu pasirinkti raktinius žodžius remiantis šiuo pagrindu, todėl pirmiausia turite suplanuoti, o tada nuspręsti, kokius raktinius žodžius norėtumėte naudoti. Susikurkite raktinių žodžių sąrašą, tada pasirinkite…

  • SEO 2018
    Blogai (Tinklaraščiai),  Interneto puslapiai,  SEO

    SEO tendencijos 2018 metais

    Sekame SEO tendencijas, kurios keičiasi kiekvienais metais. Pastaraisiais metais jos keičiasi kiek mažiau ir rečiau, tačiau vis tiek pokyčių yra. Aišku, tik į gerąją pusę, tad dejuojantys, kad „SEO mirė“ ir vėl nusivils. Niekas nemirė ir nemirs dar ilgai. Tiksliau tol, kol Google to norės. O jie tikrai norės, nes SEO specialistai daro būtent tai, ko jie ir trokšta – geriems puslapiams padeda kopti į viršų. Ko tikėtis iš SEO 2018 metais? Jei trumpai, tai daugiau vidinės optimizacijos, kokybės ir senų prietarų atsikratymo. 2018-ji – vidinės optimizacijos metai Jei pernai susitvarkėte puslapį, tai šiais metais teks daugiau dėmesio skirti vidinei optimizacijai. Atgalinių nuorodų rinkimas – nuolatinis darbas, tad jam daug…

  • turinys
    Reklama,  SEO

    Kada turinio rinkodara nesuveikia

    Pernai Lietuvoje prasidėjo masinė isterija dėl turinio rinkodaros. Pavėlavo keletą metų, tačiau vis tiek prasidėjo. Šiais 2017 metais, atrodo, isterija turėtų nurimti ir rinkodaros specialistai vietoj besaikio gyrimo turėtų plačiau atmerkti akis ir pradėti analizuoti, kas iš tikrųjų veikia, o kas – ne. Turinio rinkodara nėra panacėja. Kartais ir ji visiškai neveikia arba tiesiog nesuveikia taip, kaip planuojama. Kodėl? Šiame straipsnyje pamėginsime panagrinėti pagrindines priežastis. Turinio rinkodara SEO tikslais – vaikščiojimas peilio ašmenimis Dažnas Lietuvoje įsivaizduoja, kad turinio rinkodara – idealu šiuolaikinei SEO kampanijai. Parašome 20 SEO straipsnių, juos publikuojame skirtinguose niekieno neskaitomuose tinklaraščiuose, dar keletu jų pasidaliname Facebook socialiniame tinkle ir viskas – rinkodaros strategija kuo puikiausiai veikia. Kai…

  • SEO paslaugos
    Reklama,  SEO

    SEO paslaugos ar Google AdWords reklama?

    Seku abi rinkas – tiek SEO paslaugų teikėjus, tiek reklamos agentūras, planuojančias ir vykdančias AdWords reklamines kampanijas. Abi jos giriasi itin efektyviomis interneto reklamos priemonėmis. Galiu tik pareikšti savo asmeninę nuomonę: SEO paslaugos yra efektyvesnė investicija. Noriu paaiškinti, kodėl. Pirmiausia, turėtumėte žinoti, kad savo verslui reklamuoti niekada nenaudojau AdWords, nes nemačiau tam jokio poreikio. Dėl SEO įgūdžių, iš ten lankytojų srauto man tiesiog nereikėjo. Ir vargu, ar prireiks. Bent jau tekstų rašymo paslaugoms. Ilgalaikė investicija. SEO paslaugos yra būtent ilgam laiko tarpui numatyta reklama. AdWords paprastai yra priešingai – kampanija trunka kelias dienas ar savaitę, o tada keičiama kita. Jei jau investuoju pora tūkstančių eurų į optimizaciją, tai esu tikras,…