• crm programa nemokamai
    Įrankiai,  Verslas

    CRM programa nemokamai

    Parduoti yra menas, bet dar didesnis menas – daryti tai efektyviai. Mažiau skambučių – didesnis pelnas. Apie tokius pardavimus svajoja daugelis pardavėjų. Kaip tai padaryti? Išeitis – efektyvūs pardavimai, kai išnaudojamas kiekvienas šaltas kontaktas, kai niekas nėra pamirštamas ir aiškiai žinoma, kurioje pardavimo grandyje užtrunkama ilgiausiai, dirbama daugiausiai, dažniausiai kyla nesusipratimai ir t.t. Efektyvaus pardavimo nuolatos mokoma brangiai kainuojančiuose kursuose, tačiau viskas galų gale susiveda į du dalykus – geras pardavimo skambučio scenarijus ir patogi CRM programa. Pardavimų skambučio scenarijus yra gana asmeninis reikalas, nuolatos tobulinamas ir analizuojamas, tuo tarpu gera CRM sistema yra visos įmonės sprendimas. Kad įsitinkintume, jog viskas, ką darote pardavimų procese yra pakankamai efektyvu, tiesiog pabandykite…

  • video kūrimas
    Įrankiai,  Technologijos

    Kaip sukurti video klipą iš PowerPoint

    Dažnai rinkodaros skyriaus darbuotojai gauna didelę užduotį – sukurti įmonei vaizdo klipus. Iš karto yra ieškoma tūkstančių eurų, kuriuos būtų galima išleisti klipų kūrimui. Bet ar verta taip skubėti? Geras įvaizdinis vaizdo klipas yra tikrai reikalingas. Jį kurti turi tik profesionalai, išmanantys savo darbą. Bet kartais reikia vaizdo klipo, iliustruojančio tam tikrą paslaugą ar prekę. Ką daryti tada? Juk nenupieši pats… Pasikonsultavome su portalo Ugetfix.com redaktoriais ir jie davė genialią mintį. Kai paklausėme, kokią programinę įrangą reiktų naudoti įmonei, norinčiai iliustruoti savo paslaugas visiškai nemokamai, jie atsakė: Microsoft Power Point. Iš pradžių tai atrodė juokelis, tačiau netrukus įsitikinome, kad tai visiškai realu. Aišku, video klipas – labai mėgėjiškas. Tiesa, jei…

  • radar.lt testas
    Įrankiai,  Verslas,  Web 2.0

    Kaip „lochiškai“ valdai savo verslą?..

      Verslo valdymo įrankių internete Lietuvoje nedaug. Šis įrankis kol kas vienintelis. Labai įdomus egzempliorius – www.radar.lt. Viskas atrodo maždaug taip. Jei esate pildę visokius klausimynus ir dalyvavę internetinėse apklausose, viskas bus labai žinoma. Suvedi savo duomenis (vardą, el paštą, telefoną), sumoki 1 centą už autorizaciją per Paysera (parašyta, kad testas iki 2015 rugsėjo 1 dienos nemokamas, reiškia beveik nemokamas…). ir pradedi atsakinėti į kokį 50 klausimų. Klausimai labai įvairūs – apie valdymą, personalo motyvaciją, pelningumą, mokymus, reklamą, kokybės kontrolę ir t.t. Viską pabaigi iki galo. Jei neturi laiko, gali pabaigti ir kitą dieną – per 72 valandas. Kai pabaigi, sugeneruojama ataskaita, kuri atrodo maždaug taip: Ji yra 26 puslapių…

  • Interneto puslapiai,  Įrankiai,  Reklama

    Kuriame logotipą patys?

    Seku.lt logotipas yra sukurtas profesionalaus dizainerio, turinčio daug kitų logotipų savo portfolio. Kad ir kaip žavėtų būdas susikurti logo nemokamai ir pačiam, čia aš neapsiėjau be profesionalų pagalbos. Dėl to džiaugiuosi. Bet dabar mes ne apie tai. Klausimas toks – ar galime logotipą susikurti patys? Galime. Logotipų kūrimas gali būti profesionalus, arba mėgėjiškas. Kaip tik mėgėjiškai logo ir susikursime, nes to nedarome kas dieną, nesigiliname į tendencijas, madas, populiariausias spalvas ir t.t. Mėgėjiškai kurti logo galime naudojant specializuotą programinę įrangą – Photoshopą arba Illustratorių, tačiau norint juos sėkmingai naudoti, reikia turėti bent pagrindus ir suprasti, kas yra vektoriniai objektai ir kaip visa tai veikia. Neturite tokių žinių? Nieko tokio! Internete…

  • Įrankiai,  Reklama,  Verslas

    Geras pavyzdys: įmonės infografikas

    Nuolatos ieškau Lietuvos internete įmonių, kurios kuria originalų turinį. Tai reiškia, ne tik rašo reklaminius ar SEO straipsnius, bet ir daro kažką įdomaus, prasmingo kitose srityse. Akis užkliuvo už šio TEO infografiko (paspauskite, kad pasižiūrėtumėte visu dydžiu): TEO – rimta įmonė, turinti pakankamai daug resursų, kad galėtų sukurti tokį vieną gabalėlį informacijos. O ir sudėtinga nebuvo – reikėjo tik ištraukti esminius savo paslaugų vartojimo statistikos momentus ir juos gražiai palyginti, pavyzdžiui, kad paslauga naudojasi 90 tūkstančių žmonių, o tai yra beveik viso Panevėžio gyventojų skaičius. Kad nebūtų viskas reklamiška ir įkyru, reikėjo parinkti ir tam tikrų techninių duomenų, JAV atlikto tyrimo rezultatų ir pan. Reiškia, įmonė nėra vienintelis informacijos šaltinis,…

  • Įrankiai,  Web 2.0

    Motyvacija startupams – iš kolegų

    Šį kartą nepristatysiu jokio startupo, kuris kažkur man giliai sujudino kokią stygęlę. Šį kartą noriu pasvarstyti apie startupų paramą. Ne pinigais. Tas finansavimo gaudymas jau tapo sportu ir kažkokia demonizuojama veikla, kuri startupų reputacijai tik kenkia. Lietuvoje startupų judėjimas labai aktyvus – vykdomi įvairūs renginiai, kurių metu jaunieji verslininkai semiasi patirties, mokosi vystyti verslą. Teoriškai viskas čia gražu, bet praktika yra kiek kitokia. Žlunga labai daug startupų po to, kai baigiasi investuotojų pinigai ar motyvacija. Su pinigais reikalus galima išspręsti gana nesunkiai. Aktyvus darbas, pažintys ir genialios idėjos – investuotojai linkę duoti pinigų. Ką daryti, kai baigiasi motyvacija? Čia labai sudėtinga situacija, nes paprastai jauniesiems startaperiams reikia atlaikyti aplinkinių spaudimą…

  • Įrankiai,  Technologijos

    Fotografijos startupas keičia nuotraukų užsakymo įpročius

    Startupai turi išspręsti problemą. Startupai turi pakeisti tam tikrų dalykų darymo būdą. Tada jie bus sėkmingi. Atrodo, kad Photo1Moment.com startupas yra toks. Problema Kai dalyvaujate tam tikruose renginiuose, kur gauti kelių fotografų padarytas nuotraukas, kuriose esate matomi? Fotografų juk nepažįstate… Kiek tokios nuotraukos gali kainuoti? Dabar problema išsprendžiama labai paprastai. Sporto fotografai gali fotografuoti ne tik rungtynes, bet ir jose siaučiančius sirgalius. Jiems po varžybų reikės užeiti į Photo1Moment.com ir pasižiūrėti, ar fotografas sudėjo savo nuotraukas iš renginio. Jei sudėjo ir jose esate, tada galite su juo susisiekti ir nuotrauką užsisakyti. Jei nuotrauka reikalinga tik Facebookui, greičiausiai ją galima gauti ir nemokamai. Tas pats galioja ne tik sporto renginių dalyviams,…

  • Interneto puslapiai,  Įrankiai,  SEO,  Verslas

    7 naudingi NEMOKAMI įrankiai internete

    Internetas yra puikus. Dar puikesnis – debesis, nes čia atsiveria rimtos galimybės. Viena jų – perkeliamos tam tikros programos ir įrankiai, kuriuos paprastai reikia instaliuoti. Aš nieko neinstaliuoju. Stengiuosi naudotis tuo, kas yra internete ir nemokamai. Noriu pristatyti keletą įrankių, kuriais mėgstu naudotis, naudojuosi gana dažnai ir galiu drąsiai rekomenduoti visiems, kas nori paprastai ir aiškiai dirbti internete. Pixlr iliustracijų redaktorius. Labai geras įrankis visiems, kam reikia apkirpti, padailinti iliustracijas. Jis primena Photoshop, tačiau funkcijų čia mažiau. Tiesa, esminės funkcijos yra. Pixlr redaktorius turi tris versijas – pažengusiems, pradedantiesiems ir žaismingą, skirtą pasižaidimui su iliustracijomis. Pats naudoju Advanced versiją. CoolText.com. Rašydamas straipsnius vis suku galvą, kokią čia iliustraciją panaudojus. Atsiverčiu…

  • Interneto puslapiai,  Įrankiai

    Naudingas įrankis kelių WP blogų savininkams ManageWP

    Vieno tinklaraščio savininkams šis įrankis visiškai neįdomus ir nereikalingas. Gal net turintiems du tinklaraščius taip pat neverta gaišti laiko ir toliau skaityti. Jei turite tris ir daugiau – gali būti tikrai įdomu. Mano paties atvejis kitoks, nes aš turiu daugiau nei 30 WordPress tinklaraščių. Štai čia ir atsiskleidė tikrieji šio puikaus įrankio sugebėjimai ir privalumai. Taigi, pristatau – ManageWP. ManageWP yra nemokamas internetinis įrankis, kurio paskirtis – valdyti kelis blogus iš vienos erdvės. Ką reiškia „valdyti“? Tai reiškia, kad galima juos atnaujinti, trinti komentarus, pridėti naujus vartotojus, sukurti atsargines kopijas (backups), stebėti jų pagrindinius SEO duomenis ir t.t. Svarbiausia funkcija – publikuoti įrašus ir puslapius. Viskas labai paprasta – spaudžiate…

  • Blogai (Tinklaraščiai),  Įrankiai,  Web 2.0

    Valgo.me – lietuviškų maisto tinklaraščių agregatorius

    Vieną dieną rašau apie tai, kaip vienas agregatorius užsidaro, kitą dieną – kaip atsiranda naujas, nišinis produktas. Paradoksalu, bet tokios mūsų lietuviško interneto realijos. Valgo.me yra receptų ir maisto ruošimo blogų agregatorius. Jo tikslas – surinkti visus tinklaraščių įrašus apie maistą, jo gamybą, receptus. Ši sritis blogosferoje klesti visame pasaulyje, kartu su IT, mamų ir madų tinklaraščiais. Tai ne pirmas toks agregatorius. Yra ir kitas – Skoniublogas.lt. Bet kuriuo atveju, tai sveikintina asmeninė inciatyvą, kurią sukūrė mėgstantis gaminti žmogus. Šio projekto tikslas, anot autoriaus, suburti visus rašančius apie maistą į vieną vietą, po vienu stogu, taip pat suteikti jiems pagalbą reklamuojant savo projektus ir receptus. Tikiuosi, kas šis projektas ilgai…