• marketingo paslaugos
    Mobilieji įrenginiai,  Reklama,  Socialiniai tinklai,  Verslas

    5 interneto rinkodaros triukai, kurie padės pakels verslą į naują lygį

    Gana trypčioti vietoje. Reikia veikti ir šiais metais iš mikro įmonėlės tapti bent jau smulkaus verslo (iki 50 darbuotojų) atstovu. Tam reikia kelių nelabai brangių dalykų. Pirmiausiai į pagalbą pasitelkite interneto rinkodarą. Šiame straipsnyje pateiksime 5 svarbiausius interneto rinkodaros triukus, kurie tikrai padės padidinti jūsų pardavimus, populiarinti prekės ženklą ir sulaukti kur kas daugiau dėmesio, nei iki šiol. Socialinių tinklų rinkodara. Ar teisingai išnaudojate socialinius tinklus? Greičiausiai jau turite susikūrę paskyras Facebook, Google+, LinkedIN, Twitter socialiniuose tinkluose. O kaip dėl Instagram ir Youtube? Jei dar neturite, tai reiktų susikurti ir pradėti dirbti ten. Niekas nesako, kad iš karto pavyks tapti „influenceriu“, tačiau tai įmanoma, jei dirbsite atkakliai ir protingai. Kai…

  • Interneto puslapiai,  Socialiniai tinklai

    10 asmenų kuriuos seku (ir rekomenduoju) Instagram

    Instagram – naujas, bet sparčiai populiarėjantis socialinis tinklas. Kodėl? Todėl, kad mobiliojo interneto galimybėmis susižavi vis daugiau ir daugiau tautiečių. Tarp jų ir aš. Žmonės Instagrame dalinasi savo nuotraukomis. Tai kvadratinės nuotraukos, dažnai su “papimpinimais” ir rėmeliais, o kartais net ir ištisi koliažai. Galima ir trumpus video dalintis iki 15 sekundžių. Viskas labai stilinga, paprasta ir šaunu. Instagram konkuruoja su Vine ir Snapchat, bet jų paskirtis kiek kitokia, tad šis socialinis tinklas turi didelių perspektyvų. Kur neturės, kai jau dabar turi daugiau nei 200 milijonų aktyvių vartotojų visame pasaulyje. Bet šio įrašo tikslas ne pristatyti Instagram galimybes, o pasidalinti keliomis asmenybėmis, kurias seku ir tuo džiaugiuosi. Pradėkim: Vilniaus meras Artūras…

  • Socialiniai tinklai,  Technologijos,  Web 2.0

    WEB 2.0 era eina į pabaigą, prasideda IoT

    1994 metais Tim O’Reilly pristatė naują sąvoką pasauliui – WEB 2.0. Lietuviškai – antrosios kartos žiniatinklis. 2014 metais, lygiai po dešimtmečio, šis reiškinys turėtų pasukti link „pensijos“. Jau dabar kalbama apie naują interneto erą (kiti gali pavadinti ir „mutacija“) – Internet of Things arba sutrumpintai IoT. Kodėl Web 2.0 „atvėso“? Juk buvo tokia karšta naujiena! Vartotojai kuriantys savo turinį ir juo besidalinantys visur su visais kažkada buvo tikra sensacija. Dabar šis reiškinys žavi ne taip smarkiai. Kodėl? Pabandysiu čia pasvarstyti apie kelias priežastis. 1 priežastis. Informacinis šiukšlynas. Prieš 10 metų viskas visiems buvo aišku, iš kur atsiranda informacija internete – ją parašo Delfi.lt, remdamasi BNS ar Reuters pranešimais, taip pat…

  • Interneto puslapiai,  Reklama,  SEO,  Socialiniai tinklai,  Verslas

    Turinio strategija

    Senokai neberašiau… Atsiprašau, bet buvo kitų darbų ir reikalų… Per tą laiką, kol teršiau internetą, į plačiuosius vandenis išėjo naujos tendencijos, terminai, mintys ir idėjos. Pasistengsiu jas dabar ir ir išdėstyti. Pirmiausiai pradėkime nuo turinio strategijos. Apibrėžimų gali būti keletas, tačiau svarbu, kaip ir kas suvokia tą turinio strategiją. Paskelbiau apklausą Lietuviams verslininkams ir internautams apie turinio strategiją. Kol kas atsakinėja vangiai, tačiau jau pradeda aiškėti, apie ką jie mąsto. Taigi, dėstom viską nuo pradžių. Kada atsirado turinio strategija Turinio strategija buvo nuo tada, kai verslas užsakė pirmuosius straipsnius spaudoje XIX amžiuje. Tai buvo reklamos priešaušris, kurio metu buvo labai aiškiai suvokta, kad reklaminę žinutę galima perduoti tiek tekstu, tiek…

  • Interneto puslapiai,  Socialiniai tinklai,  Verslas

    Seku.lt keičia savo kailį

    Turbūt reiktų paaiškinti, kas vis dėlto čia įvyko pastarosiomis dienomis. Prisiminkime seną straipsnį, apie tai, kaip Twitter nusipirko Posterous. Pirkimas buvo pernai kovo 12 dieną. Praėjus lygiai metams, pasirodo kita to paties indo žinutė, tik šį kartą jis jau apgailestauja, kad negali skirti laiko Posterous platformai ir… ją uždaro. Taip ir pasakė – susirenkat “manafkes” ir keliaujat iš čia. Tiesa, keliaudami nepamirškite susirinkti viso turinio ir susikrauti jį kitur, pavyzdžiui – į WordPress.com. Tai gana žeidžia. Ypač tuos, kurie buvo ištikimi Posterous gerbėjai vien dėl švento pasipriešinimo Wordpreso dominavimui. Labai netikėta, labai kvaila plius sukelia daug rūpesčių, nes importavimo widgetas WordPresse nelabai veikia. Žodžiu, eksportavausi savo blogą ir persikėliau į…

  • Socialiniai tinklai,  Virtualios bendruomenės

    Didžiausias forumas Lietuvoje BitePlius.lt turi naujus šeimininkus

    Prieš 12 metų 2000-jų rudenį pasaulį išvydo vienas Bitės projektėlis, pavadintas Banga.lt. Kiek vėliau, Banga nusipirko populiarųjį Girls.lt, pasikvietė pas save autobanginių bendruomenę. 2001 metais tai buvo vienas iš didžiausių forumų Lietuvoje, o 2003 metais – pats didžiausias, per dieną sulaukiantis 100 000 lankytojų. Tais laikais skaičiai buvo iš tiesų įspūdingi, nes internetu naudojosi 400 000 gyventojų. Vėliau Banga.lt buvo pervadintas į Biteplius.lt siekiant visą internautų masę pajungti prekės ženklo reklamai. Po kelių metų kažkas nutiko ir forumo dalyviai pradėjo iš jo bėgti į naujai atsiradusius socialinius tinklus – One.lt, Klase.lt, Ieskok.lt ir kitus. Vėliau atsirado Facebook, tad riesta pasidarė visiems. Pastaruoju metu forumo technologinė bazė nebuvo iš esmės atnaujinama. Šiuo metu BitePlius išlieka vienu didžiausių forumų Lietuvoje. Šiandien (rugpjūčio 30 d.)…

  • Socialiniai tinklai,  Verslas

    Twitter nusipirko Posterous

    Vos prieš pusmetį Twitter socialinis tinklas gavo milžinišką injekciją, kurią pasaulio verslas ir investuotojai vertino gana skeptiškai. Socialinis tinklas be aiškios monetizavimo strategijos ir galimybių staiga gauna didžiulius pinigus. Tai labai panašu į dar vieną didelį startupų burbulą, kurie jau yra pradėję po truputį sproginėti. Kovo 12 diena Twitteriui įsimins ilgam. Tai vieno iš svarbiausių pirkinių diena. Twitter perka vieną iš žinomiausių nemokamų blogosferų Posterous.com (joje sukurtas ir Seku.lt tinklaraštis). Mums, lietuviams, vargu ar tai turės didelės įtakos, tačiau Posterous pasaulyje užima garbingą vietą nemokamų blogosferų penketuka šalia Blogger.com, WordPress.com, Tumblr.com ir LiveJournal.com. Vos tik paskelbus apie pardavimą, pasirodė Posterous kūrėjo tinklaraščio įrašas, kuriame jis labai džiaugiasi šiuo sandoriu ir…

  • Įrankiai,  Socialiniai tinklai,  Web 2.0

    GoodBuzz.org – reklamos socialiniuose tinkluose įrankis

    Lietuviškų startupų apžvalgas pradedu su gana įdomiu projektu, kuris šiuo metu yra verčiamas į lietuvių kalbą, tad bus lietuviškas ne vien dėl teksto, programavimo, bet ir dėl rinkos. GoodBuzz.org yra socialinių tinklų reklamos įrankis, skirtas pasaulinei rinkai, taip pat ir Lietuvai. Kol kas jame daugiausiai reklamuojami tarptautiniai produktai, tačiau pasikalbėjus su projekto idėjos autoriumi paaiškėjo, kad bus einama ir į vietines rinkas dėl kalbos skirtumų. Apie viską nuo pradžios. Kam skirtas šis įrankis? GoodBuzz.org yra skirtas žmonėms, norintiems gauti pinigų už tai, kad dalinasi tam tikromis nuorodomis Facebook, Twitter, Google+ ir LinkedIN socialiniuose tinkluose, bei el. paštu. Taip pat skirtas įmonėms, reklamos agentūroms, interneto sprendimų kūrėjams ir rinkodaros specialistams, kurie…

  • Socialiniai tinklai

    One.lt turi naują savininką

    Didžiausias lietuviškas socialinis tinklas One.lt jau turi naują savininką. Visų sandorio detalių neperrašinėsime, jas galima pasiskaityti spaudoje. Esmė ta, kad per pastarajį pusmetį One.lt kamavo problemos – “pabėgo” nemaža dalis lankytojų. Tai atsitiko dėl šio socialinio tinklo stagnacijos, kai jau kuris laikas technologinių pakeitimų nebuvo pastebima labai daug. Tuo tarpu lietuvaičiai aktyviai bėgo į Facebook ir per tą pusmetį patyrė nemažai pasikeitimų. Šiuo metu aišku, kad bendrovės savininkai (arba bent jau vienas iš jų – Aldas Kirvaitis) yra lietuviai. Bendrovė dirbs su lietuviškais resursais, o tai jau yra labai sveikintinas dalykas, nes 0,x procento pelno nešanti bendrovė tokiems Rusijos gigantams kaip mail.ru, turintiems net Facebooko akcijų, pagal prioritetus buvo 115…

  • Socialiniai tinklai,  Web 2.0

    Rokit.lt – nauja lietuviška socialinių naujienų tarnyba

    Visada džiugu pristatyti naujausius lietuviškus antrosios kartos žiniatinklio produktus. Šį kartą pristatau naujausią socialinių naujienų tarnybą Rokit.lt. Rokit.lt su raketomis nieko bendro neturi. Pasak projektorių autorių, toks pavadinimas buvo pasirinktas atsitiktinai, sekant pasauline trumpų pavadinimų tendencijomis. Na, ne visai neturi, tik logotipe kulka-raketa nupiešta 😉 Rokit.lt nuo kitų panašių lietuviškų produktų (Zynios.lt, HotWeb.lt, Topix.lt) skiriasi… kad nėra padarytas naudojant atvirojo kodo Pligg sistemą, kuri leidžia per keletą valandų susikurti savo socialinių žymų portalą. Kodėl tai gerai? Tai, kad suprogramuota ne su Pligg, automatiškai išsprendžia brukalų problemą. Yra ir kitų skirtumų. Vienas jų – tam tikrų autorių sekimas, prenumeruojant tik jų pasiūlytas nuorodas. Kad nereiktų registruotis, galima prisijungti tiesiog su savo Facebook…