Turbūt reiktų paaiškinti, kas vis dėlto čia įvyko pastarosiomis dienomis.
Prisiminkime seną straipsnį, apie tai, kaip Twitter nusipirko Posterous. Pirkimas buvo pernai kovo 12 dieną. Praėjus lygiai metams, pasirodo kita to paties indo žinutė, tik šį kartą jis jau apgailestauja, kad negali skirti laiko Posterous platformai ir… ją uždaro.
Taip ir pasakė – susirenkat „manafkes” ir keliaujat iš čia. Tiesa, keliaudami nepamirškite susirinkti viso turinio ir susikrauti jį kitur, pavyzdžiui – į WordPress.com. Tai gana žeidžia. Ypač tuos, kurie buvo ištikimi Posterous gerbėjai vien dėl švento pasipriešinimo Wordpreso dominavimui. Labai netikėta, labai kvaila plius sukelia daug rūpesčių, nes importavimo widgetas WordPresse nelabai veikia.
Žodžiu, eksportavausi savo blogą ir persikėliau į Wordpresą. Dabar po truputį jį tvarkausi, bet praeis nemažai laiko, kol vėl atgausiu buvusias pozicijas paieškoje.
Ką padarysi, tokia Posterous valia – užsidaryti.
Kyla klausimas – kodėl Twitteris nepasinaudojo šios platformos technine dalimi ir nepadarė kažkokio įdomaus sprendimo savo vartotojams?