rinkodara

Reklamos alternatyvų privalumai ir trūkumai

Kiekvienas verslininkas nori pasiekti kuo aukštesnių rezultatų: pagerinti pardavimo rodiklius, pritraukti kuo didesnį srautą pirkėjų, fiksuoti augantį pelną. Kiekvienam verslininkui aišku, kad pagrindinė priemonė visa tai padaryti – reklama. Be reklamos ateities neturėtų nė vienas šiandieninis verslas, todėl vienintelis kylantis klausimas yra ne dėl reklamos naudos ar būtinybės, o dėl jos rūšies. Reklamos būdų alternatyvų …

Reklamos alternatyvų privalumai ir trūkumai Skaityti daugiau »

skaitmenine reklama

Svarbiausi punktai, kuriuos reikia žinoti apie internetinę reklamą

Kokia reklama labiausiai tinkama? Atsakyti gana sunku, kadangi šiuo metu pasirinkimas labai platus, tad tik pasitarus su specialistu – rezultatas bus patenkinantis. Žinoma, taip pat varijuoja ne tik reklamos, tačiau ir verslai, kurių vieni paslankesni, tad jiems dažniausiai tinka ir daugiau reklamos galimybių, kai tuo tarpu kiti yra kur kas pasyvesni, tad reikia rasti tą …

Svarbiausi punktai, kuriuos reikia žinoti apie internetinę reklamą Skaityti daugiau »

skaitmenine rinkodara

Kodėl skaitmeninė rinkodara laimi prieš tradicines reklamos priemones

Nėra stebėtina, kad dabartinė rinka tampa gerokai labiau skaitmenizuota ir paremta šiuolaikinėmis technologijomis. Tai yra nuolatinės ir nesustabdomos plėtros rezultatas. Skaitmeninės rinkodaros privalumai tampa vis labiau akivaizdūs. Vis daugiau vartotojų naudojasi internetu ir jiems aktualios informacijos ieško virtualioje erdvėje. Remiantis „Forbes“ atlikto tyrimo duomenimis – net 82 proc. vartotojų informacijos paiešką atlieka internetu. Tuo tarpu …

Kodėl skaitmeninė rinkodara laimi prieš tradicines reklamos priemones Skaityti daugiau »