• Reklama,  SEO

    Reklamos alternatyvų privalumai ir trūkumai

    Kiekvienas verslininkas nori pasiekti kuo aukštesnių rezultatų: pagerinti pardavimo rodiklius, pritraukti kuo didesnį srautą pirkėjų, fiksuoti augantį pelną. Kiekvienam verslininkui aišku, kad pagrindinė priemonė visa tai padaryti – reklama. Be reklamos ateities neturėtų nė vienas šiandieninis verslas, todėl vienintelis kylantis klausimas yra ne dėl reklamos naudos ar būtinybės, o dėl jos rūšies. Reklamos būdų alternatyvų iš tiesų netrūksta, bet dauguma jų skiriasi kainomis, auditorija, į kurią orientuota ir tinka ne visiems produktams. Tradiciniai reklamos būdai Laikraščiai, žurnalai, radijas ir televizija yra geriausiai pažįstamas ir visiems įprastas reklamos būdas. Didžiausias spaudoje pasirodančių reklamų privalumas – pasiekiamų žmonių srautas, kuris yra išties įspūdingas. Be to, gana plati ir auditorija – juk naujienas…

  • skaitmenine reklama
    Interneto puslapiai,  Reklama

    Svarbiausi punktai, kuriuos reikia žinoti apie internetinę reklamą

    Kokia reklama labiausiai tinkama? Atsakyti gana sunku, kadangi šiuo metu pasirinkimas labai platus, tad tik pasitarus su specialistu – rezultatas bus patenkinantis. Žinoma, taip pat varijuoja ne tik reklamos, tačiau ir verslai, kurių vieni paslankesni, tad jiems dažniausiai tinka ir daugiau reklamos galimybių, kai tuo tarpu kiti yra kur kas pasyvesni, tad reikia rasti tą variantą, kuris maksimaliai tiktų labiausiai. Reikia suprasti, kad internetinė reklama kainuoja ir tik tokiu atveju, kai bus skiriama tinkama investicija – rezultatai bus patenkinami. O kiek verta skirti? Atsakyti yra labai sunku, kadangi kiekvienas atvejis yra individualus, tad reikalinga specialisto analizė. Šio tipo reklama suteikia galimybę kur kas paprasčiau stebėti pokyčius ir tuo pačiu į…

  • skaitmenine rinkodara
    Technologijos,  Verslas

    Kodėl skaitmeninė rinkodara laimi prieš tradicines reklamos priemones

    Nėra stebėtina, kad dabartinė rinka tampa gerokai labiau skaitmenizuota ir paremta šiuolaikinėmis technologijomis. Tai yra nuolatinės ir nesustabdomos plėtros rezultatas. Skaitmeninės rinkodaros privalumai tampa vis labiau akivaizdūs. Vis daugiau vartotojų naudojasi internetu ir jiems aktualios informacijos ieško virtualioje erdvėje. Remiantis „Forbes“ atlikto tyrimo duomenimis – net 82 proc. vartotojų informacijos paiešką atlieka internetu. Tuo tarpu „Tech Crunch“ tyrimas rodo, kad net 79 proc. interneto vartotojų apsiperka internetu. Todėl tampa labai svarbu pasirinkti pačius efektyviausius sprendimus, kurių pagalba būtų galima pasiekti tikslinius vartotojus – ir tai neabejotinai yra skaitmeninė rinkodara. Skaitmeninė rinkodara – pati galingiausia marketingo priemonė Skaitmeninė rinkodara pasižymi unikalia savybe – ji gali būti transformuojama atsižvelgiant į tai, kokie…