Reklamos alternatyvų privalumai ir trūkumai

Kiekvienas verslininkas nori pasiekti kuo aukštesnių rezultatų: pagerinti pardavimo rodiklius, pritraukti kuo didesnį srautą pirkėjų, fiksuoti augantį pelną. Kiekvienam verslininkui aišku, kad pagrindinė priemonė visa tai padaryti – reklama. Be reklamos ateities neturėtų nė vienas šiandieninis verslas, todėl vienintelis kylantis klausimas yra ne dėl reklamos naudos ar būtinybės, o dėl jos rūšies. Reklamos būdų alternatyvų iš tiesų netrūksta, bet dauguma jų skiriasi kainomis, auditorija, į kurią orientuota ir tinka ne visiems produktams.

Tradiciniai reklamos būdai

Laikraščiai, žurnalai, radijas ir televizija yra geriausiai pažįstamas ir visiems įprastas reklamos būdas. Didžiausias spaudoje pasirodančių reklamų privalumas – pasiekiamų žmonių srautas, kuris yra išties įspūdingas. Be to, gana plati ir auditorija – juk naujienas skaito, klauso ir mato visų amžiaus kategorijų, skirtingas pajamas gaunantys ar įvairų išsilavinimo laipsnį turintys asmenys. Kita vertus, ne veltui sakoma, kad tai, kas tinka visiems, iš tiesų gali netikti niekam. Panašiai yra ir su tradiciniais reklamos būdais – šis metodas nėra orientuotas konkrečiai į nė vieną visuomenės grupę. O tai gali sukelti diskusijų ir prieštaravimų. Produktas, kuris skirtas jaunimui, atitinkamai parinkus ir reklamos vizualizaciją, gali sukelti prieštaringų reakcijų tarp brandesniųjų ir taip netgi pakenkti produkto reputacijai. Dar vienas aspektas – kaina. Dažnai reklama žurnale ar kitais spaudos kanalais kainuoja gerokai brangiau, nei kitos alternatyvos. O svarbiausia – dviprasmis tokios reklamos vertinimas. Ypač, kai kalbama apie skaitmeninę spaudą. Vartotojai jau yra pripratę prie užsakomųjų straipsnių, falsifikuotų atsiliepimų ir panašių dalykų, todėl ir tokią reklamą vertina gana skeptiškai.

Modernioji rinkodara

Gali pasirodyti, kad riba tarp tradicinių reklamos būdų ir moderniosios rinkodaros sparčiai nyksta, nes visi procesai vis labiau siejasi su išmaniosiomis technologijomis, socialiniais tinklais ir paieškos sistemomis, visgi yra aiškių skirtumų. Modernioji rinkodara – tai SEO, reklama socialiniuose tinkluose ar paieškos sistemose. Šie būdai užtikrina, kad kiekvienas, ieškantis tam tikro tipo paslaugų, sužinotų apie šiuo reklamos būdu besinaudojančius verslus. SEO procesai reikalingi pasiekti aukštesnes pozicijas tarp paieškos rezultatų, reklamos – minimaliomis pastangomis pasiekti svarbiausią auditoriją. Auditorijos nustatymas yra pagrindinis šių reklamos būdų pranašumas – galima tiksliai pasirinkti kriterijus, pagal kuriuos bus generuojami reklamą matančių žmonių srautai. Taip pat, tiek SEO, tiek kitomis moderniosiomis alternatyvomis reklamuojami verslai greičiau pasiekia vartotojus, kurie ieško būtent tokio produkto, kadangi reklamos variklis yra raktinės frazės, vartotojų įpročių analizė. Palyginti su tradiciniais reklamos metodais, modernieji ir kainuoja dažniausiai pigiau. Tiesa, efekto kartais reikia laukti ilgiau, o prekiaujantieji specifiniais produktais ne visada turi galimybę naudotis šiais sprendimais.

Apie tai, kas yra SEO, skaitykite Digital star bloge.

Digital star SEO paslaugos Vilniuje

www.digitalstar.lt

info(eta)digitalstar.lt

+37060695954

 

Related Posts

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *