Dažnai rinkodaros skyriaus darbuotojai gauna didelę užduotį – sukurti įmonei vaizdo klipus. Iš karto yra ieškoma tūkstančių eurų, kuriuos būtų galima išleisti klipų kūrimui. Bet ar verta taip skubėti? Geras įvaizdinis vaizdo klipas yra tikrai reikalingas. Jį kurti turi tik profesionalai, išmanantys savo darbą. Bet kartais reikia vaizdo klipo, iliustruojančio…

Šį kartą nepristatysiu jokio startupo, kuris kažkur man giliai sujudino kokią stygęlę. Šį kartą noriu pasvarstyti apie startupų paramą. Ne pinigais. Tas finansavimo gaudymas jau tapo sportu ir kažkokia demonizuojama veikla, kuri startupų reputacijai tik kenkia. Lietuvoje startupų judėjimas labai aktyvus – vykdomi įvairūs renginiai, kurių metu jaunieji verslininkai semiasi…

Kuriant interneto puslapį dažnai struktūroje atsiranda skyrelis „Naujienos“. Jį labai dažnai siūlo interneto puslapio kūrėjai. Jų motyvas aiškus – skirtingas modulis, už kurio diegimą galima paprašyti daugiau pinigų. Nors ketinimai ir geri, bet dažnai Naujienų skyrelis tampa įmonės reputacijos gadinimo priežastimi. Priežastis paprasta – nėra laiko, noro, minčių tas naujienas…

Sunkus tas dizainerio darbas. Jo daug, o ir visokie klientai lenda su visokiais prašymais ir reikalavimais skirti vos 5 minutes laiko, kad būtų galima sukurti kokį ten mažmožį – logotipą blogui, Facebooko puslapio „viršelį“, logotipą tam tikro dydžio balto fono viduryje, iliustraciją straipsniui ir visokius kitokius niekus. Eikit jūs visi... Stop! Keiksmažodžio čia gali…

Kadangi jau kuris laikas su SEO draugauju vos ne kas dieną (pastaruosius 9 metus), tai jaučiuosi turįs teisę jaunimui papasakoti apie visus šiuos Google reikalus ne taip, kaip tai daro SEO įmonės – bendrai ir apie nieką. Noriu duoti keletą rimtų patarimų, į kuriuos atsižvelgę gausite daugiau naudos, nei galvos skausmo. SEO paslaugos yra brangios,…

Antrosios kartos žiniatinklio (Web 2.0) pagrindinis principas yra vartotojų dažniausiai nemokamai kuriamas turinys. Skiriasi tik turinio vertė ir jo įtaka lankytojams. Socialiniuose tinkluose turinio vertė yra gana nedidelė, tačiau kai kuriose srityse turinys gali būti itin naudingas galutiniam vartotojui ir verslui. Turbūt didžiausios vertės turinys yra patarimų portalai, kuriuose aiškinama…

Neseniai rašiau apie naujausius antrosios kartos žiniatinklio projektus, kurie ką tik išvydo dienos šviesą Glaustai.lt ir Komentuoju.lt. Tai gražaus naujo verslo užuomazgos (startup), kurios GALBŪT ir išsivystys į pelningus, reklama užkištus portaliukus su keliais tūkstančiais vartotojų kasdien. Galbūt... Viena iš didžiausių naujų iniciatyvų ir projektų problemų yra tai, kad kūrėjai…

Kaip iš popieriaus išlankstyti lėktuvėlį, kaip numesti 5 kilogramus, kaip sutaupyti elektros, kaip...? Toks jau laikmetis, kai kyla labai daug klausimų, į kuriuos atsakymus ne taip paprasta rasti. Pasaulyje yra ne vienas patarimų, dar vadinamų „How to...“ portalų, kuriuose atsakymai į visus kylančius klausimus padeda žmonėms patiems tvarkytis savo gyvenime…