• Interneto puslapiai,  Reklama,  Web 2.0

    Skelbimai internete – ar verta?

    Interneto skelbimų portalų Lietuvoje yra daugiau nei 50. Dauguma jų – nemokami, kai kuriuose prašomas gana nedidelis mokestis, kurį sau gali leisti kiekvienas, kas naudojasi telefonu. Skelbimų portaluose dažniausiai skelbiami „perku-parduodu“ specifikos skelbimai, tačiau vis dažniau pasitaiko ir paslaugų. Ar verta gaišti laiką ir dirbti su tokiais skelbimais bet kuriai įmonei? Kokie iššūkiai laukia interneto rinkodaros projektų vadovų ir reklamos vadybininkų? Kokie yra skelbimai, koks jų tikslas? Prieš ruošdami bent kokį skelbimą, atsakingi darbuotojai turėtų aiškiai apsibrėžti skelbimo tikslą. Jis gali būti gana įvairus: Populiarinti prekės ženklą; Populiarinti tam tikrą paslaugą ar prekę (bei jų grupes); Pateikti tam tikrą unikalų pasiūlymą (USP); Sudominti lankytojus, kad šie paskambintų ir teirautųsi daugiau…

  • radar.lt testas
    Įrankiai,  Verslas,  Web 2.0

    Kaip „lochiškai“ valdai savo verslą?..

      Verslo valdymo įrankių internete Lietuvoje nedaug. Šis įrankis kol kas vienintelis. Labai įdomus egzempliorius – www.radar.lt. Viskas atrodo maždaug taip. Jei esate pildę visokius klausimynus ir dalyvavę internetinėse apklausose, viskas bus labai žinoma. Suvedi savo duomenis (vardą, el paštą, telefoną), sumoki 1 centą už autorizaciją per Paysera (parašyta, kad testas iki 2015 rugsėjo 1 dienos nemokamas, reiškia beveik nemokamas…). ir pradedi atsakinėti į kokį 50 klausimų. Klausimai labai įvairūs – apie valdymą, personalo motyvaciją, pelningumą, mokymus, reklamą, kokybės kontrolę ir t.t. Viską pabaigi iki galo. Jei neturi laiko, gali pabaigti ir kitą dieną – per 72 valandas. Kai pabaigi, sugeneruojama ataskaita, kuri atrodo maždaug taip: Ji yra 26 puslapių…

  • Įrankiai,  Web 2.0

    Motyvacija startupams – iš kolegų

    Šį kartą nepristatysiu jokio startupo, kuris kažkur man giliai sujudino kokią stygęlę. Šį kartą noriu pasvarstyti apie startupų paramą. Ne pinigais. Tas finansavimo gaudymas jau tapo sportu ir kažkokia demonizuojama veikla, kuri startupų reputacijai tik kenkia. Lietuvoje startupų judėjimas labai aktyvus – vykdomi įvairūs renginiai, kurių metu jaunieji verslininkai semiasi patirties, mokosi vystyti verslą. Teoriškai viskas čia gražu, bet praktika yra kiek kitokia. Žlunga labai daug startupų po to, kai baigiasi investuotojų pinigai ar motyvacija. Su pinigais reikalus galima išspręsti gana nesunkiai. Aktyvus darbas, pažintys ir genialios idėjos – investuotojai linkę duoti pinigų. Ką daryti, kai baigiasi motyvacija? Čia labai sudėtinga situacija, nes paprastai jauniesiems startaperiams reikia atlaikyti aplinkinių spaudimą…

  • Socialiniai tinklai,  Technologijos,  Web 2.0

    WEB 2.0 era eina į pabaigą, prasideda IoT

    1994 metais Tim O’Reilly pristatė naują sąvoką pasauliui – WEB 2.0. Lietuviškai – antrosios kartos žiniatinklis. 2014 metais, lygiai po dešimtmečio, šis reiškinys turėtų pasukti link „pensijos“. Jau dabar kalbama apie naują interneto erą (kiti gali pavadinti ir „mutacija“) – Internet of Things arba sutrumpintai IoT. Kodėl Web 2.0 „atvėso“? Juk buvo tokia karšta naujiena! Vartotojai kuriantys savo turinį ir juo besidalinantys visur su visais kažkada buvo tikra sensacija. Dabar šis reiškinys žavi ne taip smarkiai. Kodėl? Pabandysiu čia pasvarstyti apie kelias priežastis. 1 priežastis. Informacinis šiukšlynas. Prieš 10 metų viskas visiems buvo aišku, iš kur atsiranda informacija internete – ją parašo Delfi.lt, remdamasi BNS ar Reuters pranešimais, taip pat…

  • Blogai (Tinklaraščiai),  Web 2.0

    TOP…4 (?) lietuviškos blogofermos

    Apie blogus žinau labai daug. Ir kaip kurti, ir kaip populiarinti, ir kaip rašyti. Jų turiu gyvą galybę pats, dirbu ir su kolegomis. Galėčiau apie juos pasakoti neužsičiaupdamas 3 valandas, jei tik būtų klausytojų. Bet šiandien susidūriau su problema – neradau nė 5 lietuviškų blogofermų. TOP5-kai yra populiarūs visose srityse. Tai geros antraštės pavyzdys, kurį teks sužaloti… Pristatau lietuviškų bloginimo platformų TOP4-tuką. Blog.lrytas.lt – vienas iš geriausių ir profesionaliai prižiūrimų platformų lietuvoje, kur galima gauti iš tikrųjų gerą blogą, kuris bus gerai randamas paieškoje, gaus skaitytojų ir bus viskas čia gerai, ar net labai gerai. Galima net savo domeną pasijungti su administratoriaus pagalba. Puikus įrankis visiems, kas nori rašyti savo…

  • Blogai (Tinklaraščiai),  Įrankiai,  Web 2.0

    Valgo.me – lietuviškų maisto tinklaraščių agregatorius

    Vieną dieną rašau apie tai, kaip vienas agregatorius užsidaro, kitą dieną – kaip atsiranda naujas, nišinis produktas. Paradoksalu, bet tokios mūsų lietuviško interneto realijos. Valgo.me yra receptų ir maisto ruošimo blogų agregatorius. Jo tikslas – surinkti visus tinklaraščių įrašus apie maistą, jo gamybą, receptus. Ši sritis blogosferoje klesti visame pasaulyje, kartu su IT, mamų ir madų tinklaraščiais. Tai ne pirmas toks agregatorius. Yra ir kitas – Skoniublogas.lt. Bet kuriuo atveju, tai sveikintina asmeninė inciatyvą, kurią sukūrė mėgstantis gaminti žmogus. Šio projekto tikslas, anot autoriaus, suburti visus rašančius apie maistą į vieną vietą, po vienu stogu, taip pat suteikti jiems pagalbą reklamuojant savo projektus ir receptus. Tikiuosi, kas šis projektas ilgai…

  • Blogai (Tinklaraščiai),  Web 2.0

    Uždarytas Blogeriai.net agregatorius

    Lietuvos antrosios kartos žiniatinklis (Web 2.0) patyrė dar vieną didelę netektį – uždarytas tinklaraščių agregatorius Blogeriai.net. Jis nebus tobulinamas ir tęsiamas dėl susidariusios Lietuvos blogų situacijos. Apie tai pranešė jo kūrėjas Arvydas Juškevičius savo Twitter paskyroje: Pasak kūrėjo, jis nebeturi motyvacijos toliau tobulinti produktą, kurio populiarumas pastaraisiais metais sumažėjęs. Blogeriai.net buvo vienas iš pirmųjų lietuviškų tinklaraščių agregatorių nuo 2006 metų. Jame buvo skelbiami ir rūšiuojami tinklaraščiai iš daugiau nei 1000 lietuviškų blogų. Šiuo metu bene vienintelis ir populiariausias blogų agregatorius Lietuvoje yra Poko.lt.

  • Įrankiai,  Virtualios bendruomenės,  Web 2.0

    Versliukai.lt – reali pagalba startupams

    Versliukai.lt yra startupas, kuris padeda kitiems startupams. Taip būtų galima apibūdinti šią paslaugų reklamos svetainę startupų kalba. Viskas yra kur kas įdomiau ir sudėtingiau, nei atrodo. Asmeninis verslas pradedamas gana sunkiai. Dažnai paslaugos teikėjas (freelanceris arba laisvadarbis) nelabai žino, kas jo laukia, kaip susirasti daugiau klientų ir gauti pelningesnių užsakymų. Tokie puslapiai, kaip Versliukai.lt pačioje verslo pradžioje labai padeda. Versliukai.lt veikimo principas – labai paprastas. Smulkusis verslininkas, dažniausiai pavienis paslaugos teikėjas, kuris pradeda savo verslą, gali nemokamai susikurti savo pristatomąjį puslapį ar keletą, jei teikia kelias kiek skirtingas paslaugas. Imkime konkretų pavyzdį. Jonas dirba plytelių klojėju. Jam gauti užsakymą yra keli keliai – per rekomendacijas, per skelbimus laikraštyje, pristatant savo…

  • Įrankiai,  Socialiniai tinklai,  Web 2.0

    GoodBuzz.org – reklamos socialiniuose tinkluose įrankis

    Lietuviškų startupų apžvalgas pradedu su gana įdomiu projektu, kuris šiuo metu yra verčiamas į lietuvių kalbą, tad bus lietuviškas ne vien dėl teksto, programavimo, bet ir dėl rinkos. GoodBuzz.org yra socialinių tinklų reklamos įrankis, skirtas pasaulinei rinkai, taip pat ir Lietuvai. Kol kas jame daugiausiai reklamuojami tarptautiniai produktai, tačiau pasikalbėjus su projekto idėjos autoriumi paaiškėjo, kad bus einama ir į vietines rinkas dėl kalbos skirtumų. Apie viską nuo pradžios. Kam skirtas šis įrankis? GoodBuzz.org yra skirtas žmonėms, norintiems gauti pinigų už tai, kad dalinasi tam tikromis nuorodomis Facebook, Twitter, Google+ ir LinkedIN socialiniuose tinkluose, bei el. paštu. Taip pat skirtas įmonėms, reklamos agentūroms, interneto sprendimų kūrėjams ir rinkodaros specialistams, kurie…

  • Technologijos,  Web 2.0

    Pamąstymai dėl šio tinklaraščio ateities

    Susidūriau su dilema dėl tolimesnio šio tinklaraščio likimo. Užsibrėžiau kažkada aprašyti TIK lietuviškus Web 2.0 resursus, tačiau matau, kad šis principas nėra visiškai teisingas. Vienas dalykas yra tas, kad naujų lietuviškų socialinių tinklų ar blogofermų atsiranda labai mažai, o uždaroma ir apleidžiama dvigubai daugiau, taigi aprašyti juos yra didžiulis džiaugsmas, kuris nutinka vos ne vieną kartą į pusmetį. Net vėžlio blogas būtų pildomas greičiau… 😉 Manau, kad reikia plėsti blogo specifiką. Per pora metų, kol šis tinklapis gyvuoja, atsirado toks dalykas, kaip startupai. Tai yra pradedantys verslai, kurie dažniausiai kyla iš Lietuvos, tačiau yra skirti pasaulinei rinkai. Dažniausiai tokie verslai yra internetiniai – įvairūs įrankiai, paslaugos, informacija. Kai kurie veikia…