• Įrankiai,  Web 2.0

    Motyvacija startupams – iš kolegų

    Šį kartą nepristatysiu jokio startupo, kuris kažkur man giliai sujudino kokią stygęlę. Šį kartą noriu pasvarstyti apie startupų paramą. Ne pinigais. Tas finansavimo gaudymas jau tapo sportu ir kažkokia demonizuojama veikla, kuri startupų reputacijai tik kenkia. Lietuvoje startupų judėjimas labai aktyvus – vykdomi įvairūs renginiai, kurių metu jaunieji verslininkai semiasi patirties, mokosi vystyti verslą. Teoriškai viskas čia gražu, bet praktika yra kiek kitokia. Žlunga labai daug startupų po to, kai baigiasi investuotojų pinigai ar motyvacija. Su pinigais reikalus galima išspręsti gana nesunkiai. Aktyvus darbas, pažintys ir genialios idėjos – investuotojai linkę duoti pinigų. Ką daryti, kai baigiasi motyvacija? Čia labai sudėtinga situacija, nes paprastai jauniesiems startaperiams reikia atlaikyti aplinkinių spaudimą…

  • Įrankiai,  Technologijos

    Vizitinės kortelės ir smulki spauda internetu – SpaudosVartai.lt

    Noriu pristatyti naują startupą Lietuvoje, kuris siūlo gana naują Lietuvoje, tačiau pasaulyje jau seniai žinomą paslaugą – vizitinių kortelių spauda internetu per SpaudosVartai.lt. Vizitinės kortelės tapo šiuolaikinio verslo dalimi. Jos dalinamos šimtais, duodamos draugams, giminaičiams, verslo partneriams ir nepažįstamiesiems. Jas turėti gali bet kas, norintis viešai deklaruoti savo pomėgius, užsiėmimus. Didžioji dauguma žmonių įsivaizduoja, kad vizitinė kortelė yra reikalinga tik verslininkui, kuris turi taip reklamuoti savo verslą. Iš tikrųjų vizitines korteles spausdintis gali ir eiliniai žmonės, kurie bendrauja su daugybe žmonių ir nori tinkamai prisistatyti. Vietoj pareigų ir įmonės gali būti pomėgis. Pavyzdžiui, Vardenis Pavardenis, dviračių entuziastas, arba Vardenė Pavardenytė, keliautoja. Jau nekalbant apie pavienius verslininkus – kirpėjus, stilistus, masažuotojus,…

  • anti-kavinė anti-cafe
    Virtualios bendruomenės

    Startupas – Anti-kavinė (Anti-cafe)

    Kažkaip čia pristatau tik technologinius startupus, bet jų būna ir kitokių. Taip, kažkas daro verslą ne iš interneto puslapių, o iš paprastų ir reikalingų paslaugų tam tikriems žmonėms. Naujas startupas Vilniuje – Anti-cafe, įsikūrusi Gedimino pr. 46. Pagalvosite, kad tai kavinė su skambiu pavadinimu. Šiaip Anti senovės graikų kalba reiškia Prieš. Su šiuo priešdėliu sudarinėjami tam tikri terminai reiškia „prieš kažką“, pavyzdžiui antialergenas, antiterorizmo būrys, anticiklonas ir t.t. Anti-cafe yra prieš kavines. Šiai įstaigai yra iš esmės nepriimtina kavinės koncepcija – lankytojai ateina, užsisako maisto ir gėrimų, pavalgo, tyliai ramiai pabendrauja ir išeina. Anti-kavinėje viskas kiek kitaip. Lankytojas ateina, vaišinasi nemokama kava ir arbata, su draugais sėdi kiek tik nori,…

  • Įrankiai,  Technologijos

    NT vertės nustatymo įrankis – uNTu.lt

    Startupas turi būti naudingas. Startupas turi būti nemokamas. Startupas turi siekti pakeisti pasaulį, ar nusistovėjusias mąstymo normas. Tokie trys teiginiai tinka toli gražu ne visiems. Tenka pripažinti, daugelis startupų neturi bent vieno iš šių esminių principų. Norėčiau pristatyti startupą, kuris turi visus tris principus, o ypač svarbus yra trečiasis – keisti mąstymą. Nekilnojamo turto vertinimo įrankis uNTu.lt veikia jau kuris laikas, tačiau apie jį kūrėjai garsiai nekalba. Jie nedalyvauja gausiuose startupų renginiuose, nepitchina investuotojams, nes tai užima laiko, kurio jie paprasčiausiai neturi. uNTu.lt yra nemokamas įrankis įvertinti savo butą Vilniuje. Prisijungus įvedami tikslūs duomenys apie butą, nurodom, kokia apdaila, kokia buto padėtis ir kiti požymiai. Tada butas yra įvertinamas automatiškai.…

  • Interneto puslapiai,  Reklama,  Verslas

    Klientų paieška per Versliukai.lt

    Su startupų verslu Lietuvoje buvo pradėtas skatinti smulkusis verslas. Sudarytos sąlygos tapti juridiniu asmeniu, dabar jau ir kurti mažąją bendriją, kur direktorius pelną išsimokėti gali kada nori, tik ne per daugiausiai, kad deklaruojant pajamas netektų susimokėti papildomai. Kad ir kaip sunku bebūtų, bet pavienių profesijų atstovai dabar išgyvena savotišką pakilimą. Aš taip pat. Niekada nesijaučiau toks laisvas ir toks motyvuotas. Dirbu daugiau, nei visada, tačiau džiaugiuosi, kad pats esu atsakingas už savo pajamas. Bet pakaks apie mane. Tokių kaip aš yra daug. Mano žmona taip dirba jau daugiau nei 10 metų, nes ji – kirpėja. Keletas pažįstamų prieš krizę maudėsi piniguose, nes jie – statybininkai. Visi, kas turėjo profesiją ir…

  • Įrankiai,  Virtualios bendruomenės,  Web 2.0

    Versliukai.lt – reali pagalba startupams

    Versliukai.lt yra startupas, kuris padeda kitiems startupams. Taip būtų galima apibūdinti šią paslaugų reklamos svetainę startupų kalba. Viskas yra kur kas įdomiau ir sudėtingiau, nei atrodo. Asmeninis verslas pradedamas gana sunkiai. Dažnai paslaugos teikėjas (freelanceris arba laisvadarbis) nelabai žino, kas jo laukia, kaip susirasti daugiau klientų ir gauti pelningesnių užsakymų. Tokie puslapiai, kaip Versliukai.lt pačioje verslo pradžioje labai padeda. Versliukai.lt veikimo principas – labai paprastas. Smulkusis verslininkas, dažniausiai pavienis paslaugos teikėjas, kuris pradeda savo verslą, gali nemokamai susikurti savo pristatomąjį puslapį ar keletą, jei teikia kelias kiek skirtingas paslaugas. Imkime konkretų pavyzdį. Jonas dirba plytelių klojėju. Jam gauti užsakymą yra keli keliai – per rekomendacijas, per skelbimus laikraštyje, pristatant savo…

  • Blogai (Tinklaraščiai),  Įrankiai,  Technologijos

    5 patarimai startupams apie SEO

    Kadangi jau kuris laikas su SEO draugauju vos ne kas dieną (pastaruosius 9 metus), tai jaučiuosi turįs teisę jaunimui papasakoti apie visus šiuos Google reikalus ne taip, kaip tai daro SEO įmonės – bendrai ir apie nieką. Noriu duoti keletą rimtų patarimų, į kuriuos atsižvelgę gausite daugiau naudos, nei galvos skausmo. SEO paslaugos yra brangios, tad šiuos nemokamus patarimus laikykite kaip pagalbą jums ir jūsų pradedančiajam verslui. Patarimas Nr. 1. Apie SEO galvokite prieš darydami, o ne jau padarę. Labai dažnai viskas vyksta maždaug taip: susirenka kompanija draugų ar sugėrovų, pasidalina visi idėjomis ir nusprendžia daryti… Kelis mėnesius daro daro daro, o paskui žiūri kas gavosi. Tas pusfabrikatis paprastai būna nei skustas nei luptas, bet jis veikia. Su tokiu…

  • Technologijos,  Virtualios bendruomenės

    Informacija apie startupus Lietuvoje

    Iš visų XXI amžiaus vertybių turbūt vertingiausia yra informacija. Tie, kurie laiku ir vietoje gauna reikalingą informaciją, gali pasiekti įspūdingų rezultatų, nes turi pranašumą prieš tuos, kurie viską bando padaryti patys bandymų ir klaidų keliu. Šis principas labai aktualus pradedančiajam verslui, kuriam dar daug ko reikia išmokti… Seniau lietuviai dainuodavo „nepabuvęs artojėliu, nebus geras kareivėlis…“, o dabar viskas veikia kiek kitaip – jau sulaukęs pilnametystės vaikinas ar mergina gali būti milijonierius, jei tinkamai sugebėjo parduoti savo idėją. Startupai Lietuvoje yra 2011 metų naujiena. Būtent per praeitus metus pradedantysis verslas pradėjo vadinti save startupais, nors daugelis iki galo nesuvokia, ką šis terminas reiškia ir kodėl jis toks „stebuklingas“. Lietuva Europos ir…

  • Įrankiai,  Socialiniai tinklai,  Web 2.0

    GoodBuzz.org – reklamos socialiniuose tinkluose įrankis

    Lietuviškų startupų apžvalgas pradedu su gana įdomiu projektu, kuris šiuo metu yra verčiamas į lietuvių kalbą, tad bus lietuviškas ne vien dėl teksto, programavimo, bet ir dėl rinkos. GoodBuzz.org yra socialinių tinklų reklamos įrankis, skirtas pasaulinei rinkai, taip pat ir Lietuvai. Kol kas jame daugiausiai reklamuojami tarptautiniai produktai, tačiau pasikalbėjus su projekto idėjos autoriumi paaiškėjo, kad bus einama ir į vietines rinkas dėl kalbos skirtumų. Apie viską nuo pradžios. Kam skirtas šis įrankis? GoodBuzz.org yra skirtas žmonėms, norintiems gauti pinigų už tai, kad dalinasi tam tikromis nuorodomis Facebook, Twitter, Google+ ir LinkedIN socialiniuose tinkluose, bei el. paštu. Taip pat skirtas įmonėms, reklamos agentūroms, interneto sprendimų kūrėjams ir rinkodaros specialistams, kurie…

  • Technologijos,  Web 2.0

    Pamąstymai dėl šio tinklaraščio ateities

    Susidūriau su dilema dėl tolimesnio šio tinklaraščio likimo. Užsibrėžiau kažkada aprašyti TIK lietuviškus Web 2.0 resursus, tačiau matau, kad šis principas nėra visiškai teisingas. Vienas dalykas yra tas, kad naujų lietuviškų socialinių tinklų ar blogofermų atsiranda labai mažai, o uždaroma ir apleidžiama dvigubai daugiau, taigi aprašyti juos yra didžiulis džiaugsmas, kuris nutinka vos ne vieną kartą į pusmetį. Net vėžlio blogas būtų pildomas greičiau… 😉 Manau, kad reikia plėsti blogo specifiką. Per pora metų, kol šis tinklapis gyvuoja, atsirado toks dalykas, kaip startupai. Tai yra pradedantys verslai, kurie dažniausiai kyla iš Lietuvos, tačiau yra skirti pasaulinei rinkai. Dažniausiai tokie verslai yra internetiniai – įvairūs įrankiai, paslaugos, informacija. Kai kurie veikia…