• kortelės
    Technologijos

    Kurti klientų ratą šiandien padeda skaitmeninės lojalumo kortelės

    Verslas visais laikais stengiasi pritraukti kuo daugiau klientų. Vienu efektyviausiu atradimu tapo lojalumo programos ir nuolaidų kortelės. Tačiau šiandien, kai informacinės technologijos verslui siūlo vis daugiau šiuolaikiškų sprendimų, korteles vis dažniau keičia elektroninės jų versijos. Vienas sprendimas įvairiems atvejams Pastaruoju metu šiuolaikinis verslas vis dažniau renkasi ne daiktines, bet skaitmenines nuolaidų korteles. Lojalumo kortelių programos taip įsigalėjo visuomenėje, kad dažnam klientui tenka nešiotis atskirą ;piniginę visoms joms sudėti. Kuo kortelių daugiau, tuo dažniau pirkėjas ima galvoti, ar jų tikrai jam reikia. Net banko kortelės jau užleidžia vietą skaitmeniniam atsiskaitymui telefonu. Tad taikantis prie klientų poreikių ir besikeičiančių įpročių, pastaruoju metu vis dažniau verslas renkasi ne fizines, bet skaitmenines korteles. Skaitmeninė…

  • Reklama,  Technologijos

     Naujienlaiškių siuntimo programa sėkmingai komunikacijai

      Sėkmingai vystoma marketingo komunikacija internete gali atnešti ne mažai naudos. Kai žmogus nusiperka prekę internetu, vargu ar jis apie tai prisimena po mėnesio. Tačiau išmintingai komunikuojant su buvusiu klientu ir pateikiant jam naudingų pasiūlymų, didelė tikimybė, kad šis vėl apsipirks jūsų el. parduotuvėje. Vienas iš pagrindinių būdų palaikyti ryšį – naujienlaiškių siuntimas. Vykdyti išorinę komunikaciją su savo auditorija per elektroninius laiškus iš vienos pusės nėra sudėtinga, nes galima pasinaudoti įvairiomis internetinėmis programomis. Iš kitos pusės, ji reikalauja atidumo ir dėmesio kuriant naujienlaiškius ir analizuojant rezultatus. Komunikuoti padės naujienlaiškių siuntimo programa Su atitinkama programa galėsite sukurti ir įdiegti savo svetainėje registracijos formą, kuri padės rinkti jūsų svetaine susidomėjusių asmenų adresus…

  • skaitmenine rinkodara
    Technologijos,  Verslas

    Kodėl skaitmeninė rinkodara laimi prieš tradicines reklamos priemones

    Nėra stebėtina, kad dabartinė rinka tampa gerokai labiau skaitmenizuota ir paremta šiuolaikinėmis technologijomis. Tai yra nuolatinės ir nesustabdomos plėtros rezultatas. Skaitmeninės rinkodaros privalumai tampa vis labiau akivaizdūs. Vis daugiau vartotojų naudojasi internetu ir jiems aktualios informacijos ieško virtualioje erdvėje. Remiantis „Forbes“ atlikto tyrimo duomenimis – net 82 proc. vartotojų informacijos paiešką atlieka internetu. Tuo tarpu „Tech Crunch“ tyrimas rodo, kad net 79 proc. interneto vartotojų apsiperka internetu. Todėl tampa labai svarbu pasirinkti pačius efektyviausius sprendimus, kurių pagalba būtų galima pasiekti tikslinius vartotojus – ir tai neabejotinai yra skaitmeninė rinkodara. Skaitmeninė rinkodara – pati galingiausia marketingo priemonė Skaitmeninė rinkodara pasižymi unikalia savybe – ji gali būti transformuojama atsižvelgiant į tai, kokie…

  • Interneto puslapiai,  Technologijos

    Interneto svetainių kūrimas: šių metų tendencijos

    Gana įprasta daryti tendencijas kitiems metams. Bet dažnai tai ateities pranašavimas iš kavos tirščių. Geriau reiktų pasižiūrėti, kas buvo daroma šiais metais ir kaip atrodo puslapiai sukurti būtent per pastarąjį pusmetį. Pabandykime pasižiūrėti į keletą madų, kurios dabar gajos Lietuvoje. Lietuviai interneto puslapių kūrėjai jau beveik nebeatsilieka nuo kolegų JAV ar Vakarų Europoje, nes dažnai dirba su kitomis šalimis. Savo patirtį perkelia ir kurdami kuklius lietuviškus puslapius verslui. Unikalus dizainas nyksta… Liūdna pripažinti, tačiau unikalus dizainas nyksta. Priežastis labai paprasta – nekonkurencinga aplinka ir WordPress galimybės. Gatavas dizainas kainuoja labai nedaug – apie 50-80 eurų. Unikalus dizainas vis dar išlieka brangus malonumas – 300-1000 eurų. Tokias investicijas gali sau leisti…

  • video kūrimas
    Įrankiai,  Technologijos

    Kaip sukurti video klipą iš PowerPoint

    Dažnai rinkodaros skyriaus darbuotojai gauna didelę užduotį – sukurti įmonei vaizdo klipus. Iš karto yra ieškoma tūkstančių eurų, kuriuos būtų galima išleisti klipų kūrimui. Bet ar verta taip skubėti? Geras įvaizdinis vaizdo klipas yra tikrai reikalingas. Jį kurti turi tik profesionalai, išmanantys savo darbą. Bet kartais reikia vaizdo klipo, iliustruojančio tam tikrą paslaugą ar prekę. Ką daryti tada? Juk nenupieši pats… Pasikonsultavome su portalo Ugetfix.com redaktoriais ir jie davė genialią mintį. Kai paklausėme, kokią programinę įrangą reiktų naudoti įmonei, norinčiai iliustruoti savo paslaugas visiškai nemokamai, jie atsakė: Microsoft Power Point. Iš pradžių tai atrodė juokelis, tačiau netrukus įsitikinome, kad tai visiškai realu. Aišku, video klipas – labai mėgėjiškas. Tiesa, jei…

  • Įrankiai,  Technologijos

    Fotografijos startupas keičia nuotraukų užsakymo įpročius

    Startupai turi išspręsti problemą. Startupai turi pakeisti tam tikrų dalykų darymo būdą. Tada jie bus sėkmingi. Atrodo, kad Photo1Moment.com startupas yra toks. Problema Kai dalyvaujate tam tikruose renginiuose, kur gauti kelių fotografų padarytas nuotraukas, kuriose esate matomi? Fotografų juk nepažįstate… Kiek tokios nuotraukos gali kainuoti? Dabar problema išsprendžiama labai paprastai. Sporto fotografai gali fotografuoti ne tik rungtynes, bet ir jose siaučiančius sirgalius. Jiems po varžybų reikės užeiti į Photo1Moment.com ir pasižiūrėti, ar fotografas sudėjo savo nuotraukas iš renginio. Jei sudėjo ir jose esate, tada galite su juo susisiekti ir nuotrauką užsisakyti. Jei nuotrauka reikalinga tik Facebookui, greičiausiai ją galima gauti ir nemokamai. Tas pats galioja ne tik sporto renginių dalyviams,…

  • Socialiniai tinklai,  Technologijos,  Web 2.0

    WEB 2.0 era eina į pabaigą, prasideda IoT

    1994 metais Tim O’Reilly pristatė naują sąvoką pasauliui – WEB 2.0. Lietuviškai – antrosios kartos žiniatinklis. 2014 metais, lygiai po dešimtmečio, šis reiškinys turėtų pasukti link „pensijos“. Jau dabar kalbama apie naują interneto erą (kiti gali pavadinti ir „mutacija“) – Internet of Things arba sutrumpintai IoT. Kodėl Web 2.0 „atvėso“? Juk buvo tokia karšta naujiena! Vartotojai kuriantys savo turinį ir juo besidalinantys visur su visais kažkada buvo tikra sensacija. Dabar šis reiškinys žavi ne taip smarkiai. Kodėl? Pabandysiu čia pasvarstyti apie kelias priežastis. 1 priežastis. Informacinis šiukšlynas. Prieš 10 metų viskas visiems buvo aišku, iš kur atsiranda informacija internete – ją parašo Delfi.lt, remdamasi BNS ar Reuters pranešimais, taip pat…

  • Įrankiai,  Technologijos

    Vizitinės kortelės ir smulki spauda internetu – SpaudosVartai.lt

    Noriu pristatyti naują startupą Lietuvoje, kuris siūlo gana naują Lietuvoje, tačiau pasaulyje jau seniai žinomą paslaugą – vizitinių kortelių spauda internetu per SpaudosVartai.lt. Vizitinės kortelės tapo šiuolaikinio verslo dalimi. Jos dalinamos šimtais, duodamos draugams, giminaičiams, verslo partneriams ir nepažįstamiesiems. Jas turėti gali bet kas, norintis viešai deklaruoti savo pomėgius, užsiėmimus. Didžioji dauguma žmonių įsivaizduoja, kad vizitinė kortelė yra reikalinga tik verslininkui, kuris turi taip reklamuoti savo verslą. Iš tikrųjų vizitines korteles spausdintis gali ir eiliniai žmonės, kurie bendrauja su daugybe žmonių ir nori tinkamai prisistatyti. Vietoj pareigų ir įmonės gali būti pomėgis. Pavyzdžiui, Vardenis Pavardenis, dviračių entuziastas, arba Vardenė Pavardenytė, keliautoja. Jau nekalbant apie pavienius verslininkus – kirpėjus, stilistus, masažuotojus,…

  • Įrankiai,  Technologijos

    NT vertės nustatymo įrankis – uNTu.lt

    Startupas turi būti naudingas. Startupas turi būti nemokamas. Startupas turi siekti pakeisti pasaulį, ar nusistovėjusias mąstymo normas. Tokie trys teiginiai tinka toli gražu ne visiems. Tenka pripažinti, daugelis startupų neturi bent vieno iš šių esminių principų. Norėčiau pristatyti startupą, kuris turi visus tris principus, o ypač svarbus yra trečiasis – keisti mąstymą. Nekilnojamo turto vertinimo įrankis uNTu.lt veikia jau kuris laikas, tačiau apie jį kūrėjai garsiai nekalba. Jie nedalyvauja gausiuose startupų renginiuose, nepitchina investuotojams, nes tai užima laiko, kurio jie paprasčiausiai neturi. uNTu.lt yra nemokamas įrankis įvertinti savo butą Vilniuje. Prisijungus įvedami tikslūs duomenys apie butą, nurodom, kokia apdaila, kokia buto padėtis ir kiti požymiai. Tada butas yra įvertinamas automatiškai.…

  • Blogai (Tinklaraščiai),  Įrankiai,  Technologijos

    5 patarimai startupams apie SEO

    Kadangi jau kuris laikas su SEO draugauju vos ne kas dieną (pastaruosius 9 metus), tai jaučiuosi turįs teisę jaunimui papasakoti apie visus šiuos Google reikalus ne taip, kaip tai daro SEO įmonės – bendrai ir apie nieką. Noriu duoti keletą rimtų patarimų, į kuriuos atsižvelgę gausite daugiau naudos, nei galvos skausmo. SEO paslaugos yra brangios, tad šiuos nemokamus patarimus laikykite kaip pagalbą jums ir jūsų pradedančiajam verslui. Patarimas Nr. 1. Apie SEO galvokite prieš darydami, o ne jau padarę. Labai dažnai viskas vyksta maždaug taip: susirenka kompanija draugų ar sugėrovų, pasidalina visi idėjomis ir nusprendžia daryti… Kelis mėnesius daro daro daro, o paskui žiūri kas gavosi. Tas pusfabrikatis paprastai būna nei skustas nei luptas, bet jis veikia. Su tokiu…