• Interneto puslapiai,  Reklama

    Turinio rūšiavimas (content curation)

    Lietuvoje tai menkai žinomas dalykas. Užsienyje – pilna įvairių mokamų ir nemokamų įrankių tam reikalui. Angliškai jis vadinamas content curation – turinio gydymu. Tikrai neatspėsite, ką tas „gydymas“ reiškia. Tai paprasčiausias turinio rūšiavimas siekiant iš naujo pareklamuoti seniau sukurtą turinį. Turinio rūšiavimas dirba tik su seniau sukurtu turiniu ir publikuotu įvairiuose šaltiniuose. Naujo turinio čia niekas nekuria. Kaip viskas veikia? Labai paprastai. Sakykime, esate rašytojas, toks, kaip aš – savo straipsnius publikuojate dešimtyse skirtingų leidinių. Įvairiomis temomis. Jūsų tikslas – po keleto mėnesių vėl prisiminti ir priminti savo skaitytojams, kad esate parašęs daugybę straipsnių. Imatės turinio rūšiavimo (content curation) – surenkate keletą straipsnių viena tema, sutalpinate jų antraštes, kai kurias…

  • Interneto puslapiai,  Reklama,  SEO,  Verslas

    Konkrečios temos įmonės naujienoms ir straipsniams

    Kuriant interneto puslapį dažnai struktūroje atsiranda skyrelis „Naujienos“. Jį labai dažnai siūlo interneto puslapio kūrėjai. Jų motyvas aiškus – skirtingas modulis, už kurio diegimą galima paprašyti daugiau pinigų. Nors ketinimai ir geri, bet dažnai Naujienų skyrelis tampa įmonės reputacijos gadinimo priežastimi. Priežastis paprasta – nėra laiko, noro, minčių tas naujienas rašyti ir puslapyje publikuoti. Dažnam vadovui atrodo, kad praktiškai nėra jokių naujienų – įmonė dirba ir tiek. Deja, viskas yra kiek kitaip. Mažiausias įmonės veiksmas, kurį tinkamai galima pristatyti viešai, turi įtakos įmonės reputacijai. Klientams gal ir visiškai vienodai, kad vadovas ar koks darbuotojas lankosi projektų valdymo seminaruose, tačiau partneriams, investuotojams, konkurentams tai pasako nemažai. Kuo dažniau išeina įmonės naujienos,…

  • Blogai (Tinklaraščiai),  Įrankiai,  Technologijos

    5 patarimai startupams apie SEO

    Kadangi jau kuris laikas su SEO draugauju vos ne kas dieną (pastaruosius 9 metus), tai jaučiuosi turįs teisę jaunimui papasakoti apie visus šiuos Google reikalus ne taip, kaip tai daro SEO įmonės – bendrai ir apie nieką. Noriu duoti keletą rimtų patarimų, į kuriuos atsižvelgę gausite daugiau naudos, nei galvos skausmo. SEO paslaugos yra brangios, tad šiuos nemokamus patarimus laikykite kaip pagalbą jums ir jūsų pradedančiajam verslui. Patarimas Nr. 1. Apie SEO galvokite prieš darydami, o ne jau padarę. Labai dažnai viskas vyksta maždaug taip: susirenka kompanija draugų ar sugėrovų, pasidalina visi idėjomis ir nusprendžia daryti… Kelis mėnesius daro daro daro, o paskui žiūri kas gavosi. Tas pusfabrikatis paprastai būna nei skustas nei luptas, bet jis veikia. Su tokiu…

  • Web 2.0

    Lietuvos Web 2.0: Patarimų portalai

    Kaip iš popieriaus išlankstyti lėktuvėlį, kaip numesti 5 kilogramus, kaip sutaupyti elektros, kaip…? Toks jau laikmetis, kai kyla labai daug klausimų, į kuriuos atsakymus ne taip paprasta rasti. Pasaulyje yra ne vienas patarimų, dar vadinamų „How to…“ portalų, kuriuose atsakymai į visus kylančius klausimus padeda žmonėms patiems tvarkytis savo gyvenime ir buityje. Vieni jų yra visiškai nemokami, kiti prašo susimokėti už ekspertų parengtą informaciją. Vienaip ar kitaip juose gausu paaiškinimų, kaip atlikti vieną ar kitą darbą. Kartais iki visiškų smulkmenų, žingsnis po žingsnio. Patarimų portalas yra labai artimas Klausimų-Atsakymų portalui, tačiau jo paskirtis yra ne surinkti kelis išsamius paaiškinimus į vartotojo užduotą klausimą, bet pateikti kuo išsamesnį straipsnį, kuris aiškina…

  • Web 2.0

    Lietuvos Web 2.0: straipsnių katalogai ir pranešimai spaudai

    Pirmiausiai reikėtų paaiškinti paprastai ir aiškiai, kas yra šie straipsnių katalogas ir pranešimų spaudai tarnyba. Pasaulyje jie yra vieni iš pagrindinių įrankių paskelbiant kompanijos naujienas ar aiškinant apie tam tikro produkto/paslaugos įpatybes. Abu web 2.0 įrankiai turi skirtingą paskirtį, bet jų galimybės tos pačios – pranešti apie tam tikrus dalykus objektyviau, nei tai galima padaryti tinklaraščio forma. Straipsnių katalogas (Article directory) yra portalas, kuriame užsiregistravę vartotojai gali talpinti savo parašytus straipsnius. Patalpintus straipsnius (jie patvirtinami samdytų redaktorių, kurie prižiūri straipsnių kokybę ir atitikimą reikalavimams) nemokamai gali naudoti bet kurie leidiniai – tiek spausdinti, tiek internetiniai (aišku su nuoroda į originalą). Straipsnių katalogai yra plačiai naudojami SEO (Search Engine Optimization)  užsiimančių…