• Interneto puslapiai,  SEO

    Kaip sukurti kokybišką straipsnių katalogą

    Turite laisvą nenaudojamą domeną? Nelaikykite jo be darbo – sukurkite savo straipsnių katalogą. Kaip tai padaryti? Tikriausiai tai labai sudėtinga? Tenka pripažinti, kad reikia išmanyti bent esminius puslapių kūrimo elementus, interneto rinkodaros pradmenis bei SEO. Straipsnių katalogas – puikus būdas „pasitreniruoti“. WordPress turinio valdymo sistema Pirmiausia, straipsnių katalogas turėtų veikti su WordPress turinio valdymo sistema. Dauguma rašytojų šią TVS puikiai išmano, todėl laisvai galės publikuoti straipsnius ir be moderavimo. Be to ji nemokama ir turi labai reikalingų priedų bet kuriam puslapiui. Straipsnių katalogas turi turėti keletą jų. SEO įskiepiai sutvarko visą taksonomiją (adresus), užpildo MetaAprašymus ir t.t. Išeinančių nuorodų stebėjimas yra svarbus, nes būtina žinoti, kai nuoroda straipsnyje nebeveikia. Tada…

  • Reklama,  SEO

    Reklamos alternatyvų privalumai ir trūkumai

    Kiekvienas verslininkas nori pasiekti kuo aukštesnių rezultatų: pagerinti pardavimo rodiklius, pritraukti kuo didesnį srautą pirkėjų, fiksuoti augantį pelną. Kiekvienam verslininkui aišku, kad pagrindinė priemonė visa tai padaryti – reklama. Be reklamos ateities neturėtų nė vienas šiandieninis verslas, todėl vienintelis kylantis klausimas yra ne dėl reklamos naudos ar būtinybės, o dėl jos rūšies. Reklamos būdų alternatyvų iš tiesų netrūksta, bet dauguma jų skiriasi kainomis, auditorija, į kurią orientuota ir tinka ne visiems produktams. Tradiciniai reklamos būdai Laikraščiai, žurnalai, radijas ir televizija yra geriausiai pažįstamas ir visiems įprastas reklamos būdas. Didžiausias spaudoje pasirodančių reklamų privalumas – pasiekiamų žmonių srautas, kuris yra išties įspūdingas. Be to, gana plati ir auditorija – juk naujienas…

  • seo
    Interneto puslapiai,  SEO

    Norėdami padėti jums sukurti SEO draugišką svetainę

    Šiais laikais neužtenka vien sukurti internetinę svetainę, kad ji būtų gerai pristatyta, patogi vartotojui ir teikianti geriausias paslaugas klientams ar tiems, kurie lankosi šioje svetainėje. Tie, kurie norėtų, kad jų svetainė būtų viena populiariausių pasaulyje, turėtų patikrinti šį vadovą, kad suprastų, kaip galite sukurti „Search Engine Optimization“ svetainę, kad ji būtų prieinama per pirmuosius bet kurios paieškos sistemos rezultatus. Žemiau pateikti patarimai turėtų padėti pradėti: 1. Svarbu turėti raktinius žodžius – pirmiausia turite nustatyti, į kokią auditoriją nukreipiate. Ar tai būtų nacionalinis, vietinis ar tarptautinis, svarbu pasirinkti raktinius žodžius remiantis šiuo pagrindu, todėl pirmiausia turite suplanuoti, o tada nuspręsti, kokius raktinius žodžius norėtumėte naudoti. Susikurkite raktinių žodžių sąrašą, tada pasirinkite…

  • SEO 2018
    Blogai (Tinklaraščiai),  Interneto puslapiai,  SEO

    SEO tendencijos 2018 metais

    Sekame SEO tendencijas, kurios keičiasi kiekvienais metais. Pastaraisiais metais jos keičiasi kiek mažiau ir rečiau, tačiau vis tiek pokyčių yra. Aišku, tik į gerąją pusę, tad dejuojantys, kad „SEO mirė“ ir vėl nusivils. Niekas nemirė ir nemirs dar ilgai. Tiksliau tol, kol Google to norės. O jie tikrai norės, nes SEO specialistai daro būtent tai, ko jie ir trokšta – geriems puslapiams padeda kopti į viršų. Ko tikėtis iš SEO 2018 metais? Jei trumpai, tai daugiau vidinės optimizacijos, kokybės ir senų prietarų atsikratymo. 2018-ji – vidinės optimizacijos metai Jei pernai susitvarkėte puslapį, tai šiais metais teks daugiau dėmesio skirti vidinei optimizacijai. Atgalinių nuorodų rinkimas – nuolatinis darbas, tad jam daug…

  • turinys
    Reklama,  SEO

    Kada turinio rinkodara nesuveikia

    Pernai Lietuvoje prasidėjo masinė isterija dėl turinio rinkodaros. Pavėlavo keletą metų, tačiau vis tiek prasidėjo. Šiais 2017 metais, atrodo, isterija turėtų nurimti ir rinkodaros specialistai vietoj besaikio gyrimo turėtų plačiau atmerkti akis ir pradėti analizuoti, kas iš tikrųjų veikia, o kas – ne. Turinio rinkodara nėra panacėja. Kartais ir ji visiškai neveikia arba tiesiog nesuveikia taip, kaip planuojama. Kodėl? Šiame straipsnyje pamėginsime panagrinėti pagrindines priežastis. Turinio rinkodara SEO tikslais – vaikščiojimas peilio ašmenimis Dažnas Lietuvoje įsivaizduoja, kad turinio rinkodara – idealu šiuolaikinei SEO kampanijai. Parašome 20 SEO straipsnių, juos publikuojame skirtinguose niekieno neskaitomuose tinklaraščiuose, dar keletu jų pasidaliname Facebook socialiniame tinkle ir viskas – rinkodaros strategija kuo puikiausiai veikia. Kai…

  • SEO paslaugos
    Reklama,  SEO

    SEO paslaugos ar Google AdWords reklama?

    Seku abi rinkas – tiek SEO paslaugų teikėjus, tiek reklamos agentūras, planuojančias ir vykdančias AdWords reklamines kampanijas. Abi jos giriasi itin efektyviomis interneto reklamos priemonėmis. Galiu tik pareikšti savo asmeninę nuomonę: SEO paslaugos yra efektyvesnė investicija. Noriu paaiškinti, kodėl. Pirmiausia, turėtumėte žinoti, kad savo verslui reklamuoti niekada nenaudojau AdWords, nes nemačiau tam jokio poreikio. Dėl SEO įgūdžių, iš ten lankytojų srauto man tiesiog nereikėjo. Ir vargu, ar prireiks. Bent jau tekstų rašymo paslaugoms. Ilgalaikė investicija. SEO paslaugos yra būtent ilgam laiko tarpui numatyta reklama. AdWords paprastai yra priešingai – kampanija trunka kelias dienas ar savaitę, o tada keičiama kita. Jei jau investuoju pora tūkstančių eurų į optimizaciją, tai esu tikras,…

  • Interneto puslapiai,  SEO,  Verslas

    Logon.lt

    Prekyba internetu yra palanki ne tik vartotojams, tačiau taip pat ir verslininkams. Visiems gerai žinoma, jog norint atsidaryti parduotuvę geroje vietoje, miesto centre, reikia be galo daug investicijų, na o tuo tarpu internetinėje erdvėje viskas daug paprasčiau. Jums tereikia susikurti internetinę svetainę ir pasinaudojus specialistų paslaugomis ją populiarinti. Nors tai kai kuriems ir atrodo lyg itin sudėtingas uždavinys, viskas yra daug paprasčiau, kai darbą atlieka profesionalai, tokie kaip logon.lt. Tai įmonė, teikianti internetinių svetainių kūrimo, dizaino paslaugas. Ji taip pat gali sukurti reikiamus logotipus ar optimizuoti svetainę paieškos sistemoms. Kitaip tariant, paslaugų paketas apima visa, aks gali būti reikalinga internetinės svetainės savininkui. Kad ir kokioje srityje dirbate, o galbūt dar…

  • Interneto puslapiai,  Mobilieji įrenginiai,  SEO,  Verslas

    Interneto svetainių kūrimo mados

    Mada paprastai seka labai nedidelė saujelė žmonių. Tai savotiškas elitas, grietinėlė, meniškos sielos žmonės. Čia kalbant apie rūbus, aksesuarus, bižuteriją. Tačiau mados būna visose srityse. Pavyzdžiui, naujos elektrinių variklių mados. Arba dar geriau – kanalizacijos dangčių mados 🙂 Jos tik keičiasi gana retai – kartą per 50 metų. Lietuviai nėra jau tokie greiti, bet ir nėra lėtapėdžiai, tad pasižiūrėkime į tas madas, kurios keičiasi maždaug kas dešimtmetį – interneto svetainių kūrimo tendencijos. 1994 metai Prasidėjo naršyklių era, todėl atsirado galimybė sujungti tiek tekstinę informaciją, tiek vaizdinę į vieną HTML puslapį. Viskas atrodė gana neblogai. Įmonės pradėjo kurti savo interneto svetaines, kuriose pristatinėjo savo produktus ir kvietė žmones sužinoti apie juos…

  • Interneto puslapiai,  Reklama,  SEO,  Verslas

    Konkrečios temos įmonės naujienoms ir straipsniams

    Kuriant interneto puslapį dažnai struktūroje atsiranda skyrelis „Naujienos“. Jį labai dažnai siūlo interneto puslapio kūrėjai. Jų motyvas aiškus – skirtingas modulis, už kurio diegimą galima paprašyti daugiau pinigų. Nors ketinimai ir geri, bet dažnai Naujienų skyrelis tampa įmonės reputacijos gadinimo priežastimi. Priežastis paprasta – nėra laiko, noro, minčių tas naujienas rašyti ir puslapyje publikuoti. Dažnam vadovui atrodo, kad praktiškai nėra jokių naujienų – įmonė dirba ir tiek. Deja, viskas yra kiek kitaip. Mažiausias įmonės veiksmas, kurį tinkamai galima pristatyti viešai, turi įtakos įmonės reputacijai. Klientams gal ir visiškai vienodai, kad vadovas ar koks darbuotojas lankosi projektų valdymo seminaruose, tačiau partneriams, investuotojams, konkurentams tai pasako nemažai. Kuo dažniau išeina įmonės naujienos,…

  • SEO

    Plaukiantys papai ir pūtė, mašinų remontas ir… SEO

    Google užpiso su tais savo reikalavimais. Teisingai perskaitei – UŽPISO, o ne „užkniso“, sunervino, perlenkė lazdą ar kaip kitaip mandagiai. Ir dabar paaiškinsiu kodėl. Įsivaizduokim, kad esu paprastas verslininkas – taisau mašinas. Turiu didesnį garažą, 5 mechanikus, su kuriais kiekvieną dieną reikia kariauti, nes šūdą malą, o man prieš klientus reikia paskui raudonuoti… Turiu puslapį internete, kurį padarė švogeris, nes kažką tame internete „nuraukia“. Bent jau taip sakė… Puslapis nedidelis, paprastas – tik mūsų kontaktai, paslaugos ir dar apie detales truputį. Pats viską pasirašiau, žmona pataisė, dar ir švogeris pataisė, pora klaidų klientai pamatė ir pasakė, taip gavosi visai neblogai. Dabar sako, kad tas jobanas Googlas paėmė ir pakeitė reikalavimus…