• pardavimai
    Verslas

    Kaip padidinti pardavimus internete

    Viskas, kas daroma su protu, atneša naudą. Galbūt ne iš karto, gal kiek vėliau, nei tikimasi, bet tikrai atneša. Šiandien norėtume duoti kelis naudingus patarimus, kaip paskatinti pardavimus elektroninėje erdvėje. Kai kurie principai galioja ir realioje prekyboje, kuri dabar susijusi su elektronine. Šiuos patarimus dalina el. komercijos ekspertai brangiai kainuojančiuose seminaruose ir mokymuose, o mes juo duosime NEMOKAMAI! Susidomėjote šiuos sakiniu ar tik žodžiu NEMOKAMAI? Štai jums ir pirmasis patarimas: Pardavimuose kažką duokite NEMOKAMAI. O apie tai užrašykite matomoje vietoje, didelėmis raidėmis. Tai veikia žmones. Nesvarbu, kad nemokamai jis gaus tik rašiklį, kurio vertė – 1 euras. Tas NEMOKAMAI taip traukia žmones, kad tikrai verta jį naudoti, bet… tai turi…

  • turinys
    Reklama

    El. parduotuvių kuriamas turinys

    Jau kuris laikas seku Lietuvos el. komercijos rinką ir matau nemažai įdomių dalykų. Nesakau, kad jie geri, ar prasti – tiesiog įdomūs. Šiandien noriu pasidalinti savo įžvalgomis apie el. parduotuvių turinį. Koks jis ir kam reikalingas. Pirmiausia pradėkime nuo to, kad el. parduotuvės nėra laikraščiai ar kitokie žiniasklaidos kanalai. Jų pagrindinis tikslas – parduoti kuo daugiau prekių už kuo geresnę kainą. Jos neturi tikslo šviesti visuomenės apie naujausias madas ar technologijas. Tai tegul daro internetinė žiniasklaida ir tinklaraščiai. El. parduotuvės reikalas – tinkamai pristatyti prekę ir ją parduoti. Čia prasideda jų kuriamas turinys. Prekių aprašymai Pagrindinis pardavimo momentas yra mygtuko „Pirkti“ paspaudimas. Iki jį spausdamas lankytojas turi gauti pagrindinę informaciją…

  • Verslas

    Kaip greitųjų paskolų bendrovės skatina el. komerciją

    Visada stebiu, kaip Lietuvoje vystosi el. komercija, kokie veiksniai padeda jai plėstis ir keistis. Šį kartą norėčiau pasidalinti savo mintimis apie šiuolaikines interneto verslo tendencijas. Kreditai skatina el. komerciją Prieš keletą metų prasidėjo nauja era lietuviškame internete. Internetu leista paimti greitąsias paskolas. Būtent internetinis procesas ir padarė jas “greitosiomis”, nes vartojamosios paskolos buvo iki tol jau kelis šimtus metų. Vartojamoji paskola staiga tapo greitoji, nes tris svarbius procesus pavyko perkelti į internetą: Žmogaus kredito istorijos patikrinimas tapo galimas tik tada, kai susivienijo visos su finansais dirbančios institucijos – bankai, telekomunikacijų bendrovės, lizingo kompanijos ir t.t. ir dalinosi savotišku “juoduoju sąrašu”, kuriame aiškiai buvo galima matyti, ar vienas ar kitas smuo turėjo…

  • Interneto puslapiai,  Verslas

    Grupinio apsipirkimo puslapiai Lietuvoje (atnaujintas sąrašas)

    Seku jau kurį laiką lietuviškų grupinio apsipirkimo puslapių vajų. Grupinis apsipirkimas – gan patogus būdas gauti tam tikrą daiktą ar paslaugą mažesne kaina. Esmė gana paprasta – kai susirenka daug žmonių ir sumoka už tam tikrą paslaugą, ji kainuoja daug pigiau. Perkamos ne prekės, o kuponai, kurie ir suteikia tą nuolaidą. Jei nepasinaudoji nusipirktu kuponu – tavo problemos, o prekybininkas trina rankas, nes prekė liko pas jį. Ši mada kilo iš JAV, kur ir atsirado puslapis Groupon.com, 2010 uždirbęs 800 milijonų dolerių. Sužavėti tokia sėkme lietuviai irgi pradėjo masinę tokių projektų kepyklą. Kad įsivaizduotumėte šio reiškinio mastą, pabandysiu surašyti čia visus veikiančius grupinio apsipirkimo portalus. STOP! Taip rašiau prieš 3…