• Reklama,  SEO

    Reklamos alternatyvų privalumai ir trūkumai

    Kiekvienas verslininkas nori pasiekti kuo aukštesnių rezultatų: pagerinti pardavimo rodiklius, pritraukti kuo didesnį srautą pirkėjų, fiksuoti augantį pelną. Kiekvienam verslininkui aišku, kad pagrindinė priemonė visa tai padaryti – reklama. Be reklamos ateities neturėtų nė vienas šiandieninis verslas, todėl vienintelis kylantis klausimas yra ne dėl reklamos naudos ar būtinybės, o dėl jos rūšies. Reklamos būdų alternatyvų iš tiesų netrūksta, bet dauguma jų skiriasi kainomis, auditorija, į kurią orientuota ir tinka ne visiems produktams. Tradiciniai reklamos būdai Laikraščiai, žurnalai, radijas ir televizija yra geriausiai pažįstamas ir visiems įprastas reklamos būdas. Didžiausias spaudoje pasirodančių reklamų privalumas – pasiekiamų žmonių srautas, kuris yra išties įspūdingas. Be to, gana plati ir auditorija – juk naujienas…

  • skaitmenine reklama
    Interneto puslapiai,  Reklama

    Svarbiausi punktai, kuriuos reikia žinoti apie internetinę reklamą

    Kokia reklama labiausiai tinkama? Atsakyti gana sunku, kadangi šiuo metu pasirinkimas labai platus, tad tik pasitarus su specialistu – rezultatas bus patenkinantis. Žinoma, taip pat varijuoja ne tik reklamos, tačiau ir verslai, kurių vieni paslankesni, tad jiems dažniausiai tinka ir daugiau reklamos galimybių, kai tuo tarpu kiti yra kur kas pasyvesni, tad reikia rasti tą variantą, kuris maksimaliai tiktų labiausiai. Reikia suprasti, kad internetinė reklama kainuoja ir tik tokiu atveju, kai bus skiriama tinkama investicija – rezultatai bus patenkinami. O kiek verta skirti? Atsakyti yra labai sunku, kadangi kiekvienas atvejis yra individualus, tad reikalinga specialisto analizė. Šio tipo reklama suteikia galimybę kur kas paprasčiau stebėti pokyčius ir tuo pačiu į…

  • Interneto puslapiai

    Svarbūs patarimai, kaip pagerinti savo tinklalapio dizainą

    Ar į jūsų įmonės internetinį tinklalapį atkeliavę lankytojai gali vos per penketą sekundžių suprasti kuo jūs užsiimate? Ar vartotojai gali lengvai naršyti po jūsų tinklalapį? Ar tinklalapyje pateikiamą kainininką vartotojams yra lengva suprasti? Ar jūsų tinklalapio atmetimo rodiklis yra nedidelis? Jei į pastaruosius klausimus jūs galite pateikti neigiamus atsakymus, tuomet būtų pats metas dar kartelį žvilgtelėti į savo tinklalapį ir imtis priemonių, kurios galėtų visą tai ištaisyti. Šiandien svarbiu tampa tiek turinys, tiek ir dizainas. O visa tai kartu sudėjus tiesiogiai veikia vartotojo patirtį, tinklalapio funkcionalumą ir vartotojų požiūrį į prekės ženklą. Tinklalapis taip pat turi tinkamu būdu komunikuoti su tiksline auditorija, aiškiai perteikiant jiems žinią apie tai, ką jūs…

  • seo
    Interneto puslapiai,  SEO

    Norėdami padėti jums sukurti SEO draugišką svetainę

    Šiais laikais neužtenka vien sukurti internetinę svetainę, kad ji būtų gerai pristatyta, patogi vartotojui ir teikianti geriausias paslaugas klientams ar tiems, kurie lankosi šioje svetainėje. Tie, kurie norėtų, kad jų svetainė būtų viena populiariausių pasaulyje, turėtų patikrinti šį vadovą, kad suprastų, kaip galite sukurti „Search Engine Optimization“ svetainę, kad ji būtų prieinama per pirmuosius bet kurios paieškos sistemos rezultatus. Žemiau pateikti patarimai turėtų padėti pradėti: 1. Svarbu turėti raktinius žodžius – pirmiausia turite nustatyti, į kokią auditoriją nukreipiate. Ar tai būtų nacionalinis, vietinis ar tarptautinis, svarbu pasirinkti raktinius žodžius remiantis šiuo pagrindu, todėl pirmiausia turite suplanuoti, o tada nuspręsti, kokius raktinius žodžius norėtumėte naudoti. Susikurkite raktinių žodžių sąrašą, tada pasirinkite…

  • marketingo paslaugos
    Mobilieji įrenginiai,  Reklama,  Socialiniai tinklai,  Verslas

    5 interneto rinkodaros triukai, kurie padės pakels verslą į naują lygį

    Gana trypčioti vietoje. Reikia veikti ir šiais metais iš mikro įmonėlės tapti bent jau smulkaus verslo (iki 50 darbuotojų) atstovu. Tam reikia kelių nelabai brangių dalykų. Pirmiausiai į pagalbą pasitelkite interneto rinkodarą. Šiame straipsnyje pateiksime 5 svarbiausius interneto rinkodaros triukus, kurie tikrai padės padidinti jūsų pardavimus, populiarinti prekės ženklą ir sulaukti kur kas daugiau dėmesio, nei iki šiol. Socialinių tinklų rinkodara. Ar teisingai išnaudojate socialinius tinklus? Greičiausiai jau turite susikūrę paskyras Facebook, Google+, LinkedIN, Twitter socialiniuose tinkluose. O kaip dėl Instagram ir Youtube? Jei dar neturite, tai reiktų susikurti ir pradėti dirbti ten. Niekas nesako, kad iš karto pavyks tapti „influenceriu“, tačiau tai įmanoma, jei dirbsite atkakliai ir protingai. Kai…

  • Reklama,  Verslas

    Nuomonės lyderių kultas

    Socialiniai tinklai – erdvė, kurioje daugelis praleidžia didelę dienos dalį. Žmonių gyvenimas 21 a. beveik neatsiejamas nuo išmaniųjų technologijų, interneto, o kartu ir nuo socialinių tinklų. Vieni ten lankosi, nes nori patogiau komunikuoti su kitais, kiti taip atsipalaiduoja ir praleidžia laisvalaikį, treti ieško įkvėpimo ir naudingos informacijos. Vieni būna pasyvūs stebėtojai, kiti – komentuotojai, besiveliantys į aršias diskusijas, o taip pat atsiranda ir tokių, kurie įvairiomis temomis aktyviai dalina rekomendacija ir patarimus. Nenuginčijamai augant socialinių tinklų populiarumui, auga ir žmonių, norinčių pasisakyti, skaičius. Turbūt patys pastebėjote, kad vienų žmonių nuomonės jums įdomios, o kitų – ne. Įtakos tam turi asmenybės ryškumas, patrauklus rašysenos stilius, mokėjimas bendrauti. Nejučiomis pastebime, kad tam…

  • tekstu rasytojai
    Interneto puslapiai

    Išsamus gidas, kokių tekstų reikia paleidžiant naują tinklalapį

    Kuriate naują svetainę arba perdarinėjate seną? Šis straipsnis jums bus naudingas, nes čia surašyti visi reikalingi tekstai, kurių jums tikrai prireiks. Pirmiausiai pradėkime nuo turinio strategijos. Tegul tai būna vieno puslapio apimties taisyklių rinkinys, kaip darysite savo turinį. Pavyzdžiui: Už tekstus įmonės tinklalapyje atsakinga biuro administratorė. Tekstus tvirtina direktorius arba rinkodaros skyriaus vadovas. Tekstai turi būti pusiau oficialaus stiliaus, su daug kreipinių į klientą – Jūs, Jums, Jūsų ir t.t. Jūs rašomi visur iš didžiosios raidės. Minint įmonę, visur naudojamas I asmuo – mes, mūsų įmonė, mūsų profesionalai ir t.t. Įmonės pavadinimas visur rašomas be kabučių, šalia gali būti prierašai gamybinė įmonė arba prekių kūrėja ir t.t. Turinys turi sudominti…