Kiekvienas verslininkas nori pasiekti kuo aukštesnių rezultatų: pagerinti pardavimo rodiklius, pritraukti kuo didesnį srautą pirkėjų, fiksuoti augantį pelną. Kiekvienam verslininkui aišku, kad pagrindinė priemonė visa tai padaryti – reklama. Be reklamos ateities neturėtų nė vienas šiandieninis verslas, todėl vienintelis kylantis klausimas yra ne dėl reklamos naudos ar būtinybės, o dėl…

Ar į jūsų įmonės internetinį tinklalapį atkeliavę lankytojai gali vos per penketą sekundžių suprasti kuo jūs užsiimate? Ar vartotojai gali lengvai naršyti po jūsų tinklalapį? Ar tinklalapyje pateikiamą kainininką vartotojams yra lengva suprasti? Ar jūsų tinklalapio atmetimo rodiklis yra nedidelis? Jei į pastaruosius klausimus jūs galite pateikti neigiamus atsakymus, tuomet…

Šiais laikais neužtenka vien sukurti internetinę svetainę, kad ji būtų gerai pristatyta, patogi vartotojui ir teikianti geriausias paslaugas klientams ar tiems, kurie lankosi šioje svetainėje. Tie, kurie norėtų, kad jų svetainė būtų viena populiariausių pasaulyje, turėtų patikrinti šį vadovą, kad suprastų, kaip galite sukurti „Search Engine Optimization“ svetainę, kad ji…

Gana trypčioti vietoje. Reikia veikti ir šiais metais iš mikro įmonėlės tapti bent jau smulkaus verslo (iki 50 darbuotojų) atstovu. Tam reikia kelių nelabai brangių dalykų. Pirmiausiai į pagalbą pasitelkite interneto rinkodarą. Šiame straipsnyje pateiksime 5 svarbiausius interneto rinkodaros triukus, kurie tikrai padės padidinti jūsų pardavimus, populiarinti prekės ženklą ir…

Socialiniai tinklai – erdvė, kurioje daugelis praleidžia didelę dienos dalį. Žmonių gyvenimas 21 a. beveik neatsiejamas nuo išmaniųjų technologijų, interneto, o kartu ir nuo socialinių tinklų. Vieni ten lankosi, nes nori patogiau komunikuoti su kitais, kiti taip atsipalaiduoja ir praleidžia laisvalaikį, treti ieško įkvėpimo ir naudingos informacijos. Vieni būna pasyvūs…

Kuriate naują svetainę arba perdarinėjate seną? Šis straipsnis jums bus naudingas, nes čia surašyti visi reikalingi tekstai, kurių jums tikrai prireiks. Pirmiausiai pradėkime nuo turinio strategijos. Tegul tai būna vieno puslapio apimties taisyklių rinkinys, kaip darysite savo turinį. Pavyzdžiui: Už tekstus įmonės tinklalapyje atsakinga biuro administratorė. Tekstus tvirtina direktorius arba…