„Leads“ rinkodaros apibrėžimas: Kas tai yra, ir kaip ja naudotis?

Įsivaizduokite, kad jūsų produktų ar paslaugų nuolat laukia potencialūs klientai. Skamba kaip svajonė, tiesa?

Naudodami veiksmingą “Leads” rinkodarą, šią svajonę galite paversti realybe. Suprasdami “Leads” rinkodaros apibrėžtį ir skirtingus “Leads” tipus bei įgyvendindami veiksmingas “Leads” generavimo strategijas, galite pritraukti, puoselėti ir paversti potencialius klientus lojaliais klientais.

Ar esate pasirengę pakeisti savo verslą generuodami potencialius klientus?

Leads rinkodaros apibrėžimas

Leads rinkodara, dar vadinama šaltųjų kontaktų generavimo rinkodara, – tai potencialių klientų pritraukimas įvairiais kanalais, kad galėtumėte juos paversti mokančiais klientais.

Lydinčiosios rinkodaros tikslas – sukelti susidomėjimą ir paversti lankytojus klientais naudojant gerai suplanuotą “Leads” generavimo strategiją.

“Leads” generavimo rinkodara turi daug privalumų, pvz:

  • didesnis matomumas ir žinomumas,
  • konversijų padidėjimas,
  • ekonomiškai efektyvesnė rinkodara ir
  • pardavimų ir pajamų padidėjimas.
  • Rinkodaros ir pardavimų komandos suskirsto potencialius klientus pagal tipus, kad galėtų sutelkti pastangas į perspektyviausias perspektyvas.

Tipai

Norint sėkmingai generuoti ir ugdyti potencialius klientus, būtina suprasti, kad ne visi potencialūs klientai yra vienodi. Priklausomai nuo jų padėties pardavimo piltuvėlyje ir susidomėjimo jūsų produktais ar paslaugomis lygio, potencialius klientus galima suskirstyti į skirtingus tipus.

1. Rinkodaros reikalavimus atitinkantis “Leads”

Rinkodaros požiūriu kvalifikuotas Leads (En: MQL) – tai potencialus klientas, kurį pritraukė rinkodaros komanda ir kuris parodė susidomėjimą bei įsitraukimą per įmonės rinkodaros veiksmus (pvz., paspaudė ant reklamos, atsisiuntė turinį arba užsiprenumeravo naujienlaiškį), todėl yra didesnė tikimybė, kad jie taps naujais klientais.

Rinkodaros požiūriu kvalifikuotus potencialius klientus pateikdami pardavimų komandai, galite sumažinti laiko ir išteklių sąnaudas, skiriamas potencialiems klientams, kurie greičiausiai nebus konvertuoti, ir taip padidinti pardavimo proceso veiksmingumą.

Rinkodaros komandos taip pat gali kurti kampanijas ir turinį, pritaikytus šių rinkodaros požiūriu kvalifikuotų potencialių klientų interesams, taip pat individualizuotas informavimo priemones, pavyzdžiui, el. pašto rinkodaros kampanijas arba tiesioginio pašto kampanijas, kad toliau su jais bendrautų.

2. Pardavimų požiūriu kvalifikuotas “Leads”

Pardavimų kvalifikuotas šūkis (SQL) – tai perspektyva, kurią pardavimų komanda, remdamasi tam tikrais kvalifikaciniais kriterijais, nustatė kaip galinčią tapti klientu.

Šie asmenys išreiškė susidomėjimą jūsų įmonės produktais ar paslaugomis, palygino kitas turimas galimybes ir yra pasirengę pirkti.

Norėdami motyvuoti SQL asmenis atlikti pirkimą, galite taikyti tokias strategijas, kaip riboto laiko pasiūlymų teikimas, specialiai pritaikytų produktų rekomendacijų teikimas, nemokamas pristatymas ir nemokama dovana kiekvieno pirkimo metu.

Įgyvendindamas šias strategijas, jūsų pardavimo skyrius gali efektyviai vesti kvalifikuotus potencialius klientus per pardavimo procesą ir veiksmingiau sudaryti sandorius.

3. Informacinis kvalifikuotas “Leads”

Nors dažniausiai žinomos rinkodaros reikalavimus atitinkančios ir pardavimo reikalavimus atitinkančios potencialios klientės, yra ir kitų tipų potencialių klienčių, pavyzdžiui, informacijos reikalavimus atitinkančios potencialios klientės.

Šie asmenys yra pradiniame pirkėjo kelionės etape ir jiems gali reikėti papildomo ugdymo, kol jie bus pasirengę pardavimo procesui.

Strategijos, kuriomis siekiama, kad informacinės kvalifikacijos potencialūs klientai pereitų pardavimo piltuvėlį, apima informatyvios medžiagos ir išskirtinio turinio teikimą. Siūlydami vertingus išteklius ir ugdydami jų susidomėjimą, padidinsite tikimybę, kad informacinis kvalifikuotas “Leads” taps pardavimo kvalifikuotu “Leads”  ir galiausiai – mokančiu klientu.

Pabaigai

Efektyvi “Leads” rinkodara yra labai svarbus žingsnis pritraukiant, ugdant ir paverčiant lankytojus lojaliais klientais.

Suprasdami vadovų rinkodaros apibrėžtį, skirtingus vadovų tipus ir veiksmingiausias vadovų generavimo strategijas, galite plėtoti savo verslą ir pasiekti ilgalaikės sėkmės. Dabar puikus metas įgyvendinti šias strategijas ir stebėti, kaip auga jūsų pardavimai! Daugiau sužinoti galite: SharkLinker.lt

Related Posts

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *