• turinys
    Reklama,  SEO

    Kada turinio rinkodara nesuveikia

    Pernai Lietuvoje prasidėjo masinė isterija dėl turinio rinkodaros. Pavėlavo keletą metų, tačiau vis tiek prasidėjo. Šiais 2017 metais, atrodo, isterija turėtų nurimti ir rinkodaros specialistai vietoj besaikio gyrimo turėtų plačiau atmerkti akis ir pradėti analizuoti, kas iš tikrųjų veikia, o kas – ne. Turinio rinkodara nėra panacėja. Kartais ir ji visiškai neveikia arba tiesiog nesuveikia taip, kaip planuojama. Kodėl? Šiame straipsnyje pamėginsime panagrinėti pagrindines priežastis. Turinio rinkodara SEO tikslais – vaikščiojimas peilio ašmenimis Dažnas Lietuvoje įsivaizduoja, kad turinio rinkodara – idealu šiuolaikinei SEO kampanijai. Parašome 20 SEO straipsnių, juos publikuojame skirtinguose niekieno neskaitomuose tinklaraščiuose, dar keletu jų pasidaliname Facebook socialiniame tinkle ir viskas – rinkodaros strategija kuo puikiausiai veikia. Kai…

  • turinys
    Reklama

    El. parduotuvių kuriamas turinys

    Jau kuris laikas seku Lietuvos el. komercijos rinką ir matau nemažai įdomių dalykų. Nesakau, kad jie geri, ar prasti – tiesiog įdomūs. Šiandien noriu pasidalinti savo įžvalgomis apie el. parduotuvių turinį. Koks jis ir kam reikalingas. Pirmiausia pradėkime nuo to, kad el. parduotuvės nėra laikraščiai ar kitokie žiniasklaidos kanalai. Jų pagrindinis tikslas – parduoti kuo daugiau prekių už kuo geresnę kainą. Jos neturi tikslo šviesti visuomenės apie naujausias madas ar technologijas. Tai tegul daro internetinė žiniasklaida ir tinklaraščiai. El. parduotuvės reikalas – tinkamai pristatyti prekę ir ją parduoti. Čia prasideda jų kuriamas turinys. Prekių aprašymai Pagrindinis pardavimo momentas yra mygtuko „Pirkti“ paspaudimas. Iki jį spausdamas lankytojas turi gauti pagrindinę informaciją…

  • tekstu rasytojai
    Interneto puslapiai

    Išsamus gidas, kokių tekstų reikia paleidžiant naują tinklalapį

    Kuriate naują svetainę arba perdarinėjate seną? Šis straipsnis jums bus naudingas, nes čia surašyti visi reikalingi tekstai, kurių jums tikrai prireiks. Pirmiausiai pradėkime nuo turinio strategijos. Tegul tai būna vieno puslapio apimties taisyklių rinkinys, kaip darysite savo turinį. Pavyzdžiui: Už tekstus įmonės tinklalapyje atsakinga biuro administratorė. Tekstus tvirtina direktorius arba rinkodaros skyriaus vadovas. Tekstai turi būti pusiau oficialaus stiliaus, su daug kreipinių į klientą – Jūs, Jums, Jūsų ir t.t. Jūs rašomi visur iš didžiosios raidės. Minint įmonę, visur naudojamas I asmuo – mes, mūsų įmonė, mūsų profesionalai ir t.t. Įmonės pavadinimas visur rašomas be kabučių, šalia gali būti prierašai gamybinė įmonė arba prekių kūrėja ir t.t. Turinys turi sudominti…

  • Interneto puslapiai,  Reklama

    Turinio rūšiavimas (content curation)

    Lietuvoje tai menkai žinomas dalykas. Užsienyje – pilna įvairių mokamų ir nemokamų įrankių tam reikalui. Angliškai jis vadinamas content curation – turinio gydymu. Tikrai neatspėsite, ką tas „gydymas“ reiškia. Tai paprasčiausias turinio rūšiavimas siekiant iš naujo pareklamuoti seniau sukurtą turinį. Turinio rūšiavimas dirba tik su seniau sukurtu turiniu ir publikuotu įvairiuose šaltiniuose. Naujo turinio čia niekas nekuria. Kaip viskas veikia? Labai paprastai. Sakykime, esate rašytojas, toks, kaip aš – savo straipsnius publikuojate dešimtyse skirtingų leidinių. Įvairiomis temomis. Jūsų tikslas – po keleto mėnesių vėl prisiminti ir priminti savo skaitytojams, kad esate parašęs daugybę straipsnių. Imatės turinio rūšiavimo (content curation) – surenkate keletą straipsnių viena tema, sutalpinate jų antraštes, kai kurias…

  • Įrankiai,  Reklama,  Verslas

    Geras pavyzdys: įmonės infografikas

    Nuolatos ieškau Lietuvos internete įmonių, kurios kuria originalų turinį. Tai reiškia, ne tik rašo reklaminius ar SEO straipsnius, bet ir daro kažką įdomaus, prasmingo kitose srityse. Akis užkliuvo už šio TEO infografiko (paspauskite, kad pasižiūrėtumėte visu dydžiu): TEO – rimta įmonė, turinti pakankamai daug resursų, kad galėtų sukurti tokį vieną gabalėlį informacijos. O ir sudėtinga nebuvo – reikėjo tik ištraukti esminius savo paslaugų vartojimo statistikos momentus ir juos gražiai palyginti, pavyzdžiui, kad paslauga naudojasi 90 tūkstančių žmonių, o tai yra beveik viso Panevėžio gyventojų skaičius. Kad nebūtų viskas reklamiška ir įkyru, reikėjo parinkti ir tam tikrų techninių duomenų, JAV atlikto tyrimo rezultatų ir pan. Reiškia, įmonė nėra vienintelis informacijos šaltinis,…

  • Interneto puslapiai,  Reklama,  SEO,  Verslas

    Konkrečios temos įmonės naujienoms ir straipsniams

    Kuriant interneto puslapį dažnai struktūroje atsiranda skyrelis „Naujienos“. Jį labai dažnai siūlo interneto puslapio kūrėjai. Jų motyvas aiškus – skirtingas modulis, už kurio diegimą galima paprašyti daugiau pinigų. Nors ketinimai ir geri, bet dažnai Naujienų skyrelis tampa įmonės reputacijos gadinimo priežastimi. Priežastis paprasta – nėra laiko, noro, minčių tas naujienas rašyti ir puslapyje publikuoti. Dažnam vadovui atrodo, kad praktiškai nėra jokių naujienų – įmonė dirba ir tiek. Deja, viskas yra kiek kitaip. Mažiausias įmonės veiksmas, kurį tinkamai galima pristatyti viešai, turi įtakos įmonės reputacijai. Klientams gal ir visiškai vienodai, kad vadovas ar koks darbuotojas lankosi projektų valdymo seminaruose, tačiau partneriams, investuotojams, konkurentams tai pasako nemažai. Kuo dažniau išeina įmonės naujienos,…

  • Interneto puslapiai,  Reklama,  SEO,  Socialiniai tinklai,  Verslas

    Turinio strategija

    Senokai neberašiau… Atsiprašau, bet buvo kitų darbų ir reikalų… Per tą laiką, kol teršiau internetą, į plačiuosius vandenis išėjo naujos tendencijos, terminai, mintys ir idėjos. Pasistengsiu jas dabar ir ir išdėstyti. Pirmiausiai pradėkime nuo turinio strategijos. Apibrėžimų gali būti keletas, tačiau svarbu, kaip ir kas suvokia tą turinio strategiją. Paskelbiau apklausą Lietuviams verslininkams ir internautams apie turinio strategiją. Kol kas atsakinėja vangiai, tačiau jau pradeda aiškėti, apie ką jie mąsto. Taigi, dėstom viską nuo pradžių. Kada atsirado turinio strategija Turinio strategija buvo nuo tada, kai verslas užsakė pirmuosius straipsnius spaudoje XIX amžiuje. Tai buvo reklamos priešaušris, kurio metu buvo labai aiškiai suvokta, kad reklaminę žinutę galima perduoti tiek tekstu, tiek…