Nėra stebėtina, kad dabartinė rinka tampa gerokai labiau skaitmenizuota ir paremta šiuolaikinėmis technologijomis. Tai yra nuolatinės ir nesustabdomos plėtros rezultatas. Skaitmeninės rinkodaros privalumai tampa vis labiau akivaizdūs. Vis daugiau vartotojų naudojasi internetu ir jiems aktualios informacijos ieško virtualioje erdvėje. Remiantis „Forbes“ atlikto tyrimo duomenimis – net 82 proc. vartotojų informacijos paiešką atlieka internetu. Tuo tarpu „Tech Crunch“ tyrimas rodo, kad net 79 proc. interneto vartotojų apsiperka internetu. Todėl tampa labai svarbu pasirinkti pačius efektyviausius sprendimus, kurių pagalba būtų galima pasiekti tikslinius vartotojus – ir tai neabejotinai yra skaitmeninė rinkodara.
Skaitmeninė rinkodara – pati galingiausia marketingo priemonė
Skaitmeninė rinkodara pasižymi unikalia savybe – ji gali būti transformuojama atsižvelgiant į tai, kokie yra jūsų numatyti tikslai ir kokia yra jūsų pagrindinė auditorija. Tai yra labai svarbu sparčiai besikeičiančiame verslo pasaulyje. Tuo tarpu, jei yra naudojamasi tradicinėmis reklamos priemonėmis, efektyviai ir greitai koreguoti reklamos kampanijas tampa beveik neįmanoma (ir labai brangu).
Naudojimasis skaitmeninės rinkodaros priemonėmis yra pigiausias sprendimas
Viena iš priežasčių, kodėl skaitmeninė rinkodara šiandien verslo žinomumo ir pardavimų didinime užima tokią svarbią vietą, yra jos nedidelė kaina. Nei viena kita tradicinės reklamos priemonė savo kainos ir efektyvumo santykiu negali lygintis su skaitmenine rinkodara. Tai yra labai svarbus privalumas, kuris yra aktualus tiek smulkiam, tiek ir stambiam verslui. Galimybė pasinaudoti efektyvia ir kainos atžvilgiu lengvai prieinama reklamos strategija – raktas į šiuolaikinio verslo sėkmę.
Lengviausia įvertinti skaitmeninės reklamos efektyvumą
Ar kada nors bandėte įvertinti, kaip efektyviai veikė jūsų pasitelkta viena arba kita tradicinės reklamos priemonė, pvz., reklama radijuje, reklama fiziniuose stenduose, reklama ant automobilio? Jei taip, tuomet turėtumėte žinoti, kad tai padaryti neretai yra pernelyg sudėtinga – ypač, jei tokia reklama nėra orientuota išskirtinai į konkretų produktą ir konkrečią akciją (nuolaidą), apie kurią galima sužinoti tik konkrečios reklamos pagalba. Tuo tarpu, jei verslas renkasi skaitmeninės rinkodaros sprendimus, įvertinti, koks yra pasitelkiamos reklamos efektyvumas, yra paprasčiau nei paprasta. Tai leidžia tinkamai nustatyti, kurios reklaminės kampanijos veikė geriausiai, kokie sprendimai nėra produktyvūs ir kaip būtų galima optimaliai paskirstyti savo reklamos biudžetą.
Svarbus skaitmeninės reklamos pranašumas – nusitaikymas į tikslinį vartotoją
Vienas iš pagrindinių skaitmeninės ir tradicinės reklamos priemonių skirtumas – galimybė nusitaikyti į tikslinį vartotoją. Tai padaryti tradicinės reklamos priemonėmis yra labai sudėtinga. Jei verslas pasitelkia skaitmeninę reklamą, pvz., „Google Ads“, reklamą „Facebook“ ar kt., tuomet reklamines kampanijas galima nutaikyti į konkrečius vartotojus, kuriems galėtų būti aktualios siūlomos prekės, teikiamos paslaugos ar išskirtiniai taikomi sprendimai. Potencialius klientus galima skirstyti atsižvelgiant į jų lytį, amžių, gyvenamąją vietą, pajamas, profesiją, pomėgius, užimamas pareigas ir kt. Kuomet reklamą mato tik potencialūs klientai (tikslinė auditorija), tampa daug lengviau pagerinti reklamos investicinę grąžą (ROI).
Dauguma žmonių prekių ir paslaugų ieško internetu
Kadangi didžioji dalis šiuolaikinių pirkėjų naudojasi internetu, kuomet jiems reikia tam tikrų prekių ar paslaugų, skaitmeninės reklamos priemonės yra tikrų tikriausia būtinybė. Kuo daugiau žmonių ima naudotis internetu ir pakeičia savo požiūrį į internetinį apsipirkimo procesą, tuo didesnę naudą turi ir skaitmeninės rinkodaros sprendimai. Jei jūsų potencialūs klientai nemažai laiko praleidžia internete, jums privalu būti matomais ir pastebimais – būti būtent ten, kur yra jūsų tikslinė auditorija ir būtent tuo metu, kai tiksliniams vartotojams aktualu tai, ką jūs galėtumėte pasiūlyti.
Daugiau: Skaitmeninės rinkodaros agentūra APG MEDIA