Interneto parduotuvė vs. prekybos centrai

Seku keletą didžiųjų Lietuvos elektroninių parduotuvių, jų vystymąsi, marketingines pastangas, ryšių su visuomene akcijas ir matau, kad kainų lyginimas yra vienas iš naujausių tendencijų. Palyginti kainas tarp interneto parduotuvių nėra sunku. Išsirenki norimą daiktą, nukopijuoji tikslų modelį, vedi į Google ir žiūri, kur pigiau. Kiek ta pati prekė kainuoja didžiuosiuose prekybos centruose iš ties įdomu.

Štai IMK.lt parduotuvė pradėjo savo kainas lyginti su didžiųjų prekybos centrų (Elektromarkt, Ogmina, Topocentras, Avitela) kainomis. Kol kas lyginami tik televizoriai, tačiau skirtumai įspūdingi (200-2000 litų).

Vartotojas turi teisę būti informuotas, kad permoka, o prekybos centras turi teisę pykti, bet nieko daugiau. Prieš keletą mėnesių IMK.lt pirmą kartą išsišoko su tokiu kainų palyginimu (tada buvo lyginama tik vieno prekybos centro kaina). Skandaliukas buvo vidutinio didumo, buvo daug kaltinimų nesąžininga konkurencija, žymaus advokato komentarų, tačiau apie rimtesnius skundus konkurencijos tarnybai nebuvo, jokių teismų dar nėra…

Pamenu prieš keletą metų į kainų lyginimo karą buvo aktyviai įsijungę mobilaus ryšio operatoriai, kurie rodė įvairius grafikus, kuriuose matyti, kad būtent jų kaina pigiausia. Pamenat tokius? Tas karas baigėsi įspėjimais ir nedidelėmis baudomis, tačiau visuomenės susidomėjimas buvo labai didelis. Ten esmė buvo atskaitos taškas, nuo kurio kainos buvo lyginamos, todėl visi buvo savotiškai teisūs.

IMK.lt skelbiamas kainų palyginimas turi vieną bendrą atskaitos tašką – konkretų modelį su tomis pačiomis funkcijomis, todėl pagal reklamos įstatymą toks lyginimas kaip ir leistinas. 

Parduotuvės tegul riejasi, o vartotojas geriau tegul taupo ir pasižiūri į kainas. Gaila tik, kad labai mažai prekių turi tokį kainų palyginimą. Portalas Kainos.lt, kuris užsiima kainų lyginimų, deja, su paprastais prekybos centrais nieko nelygina.

Related Posts

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *