Na pagaliau šią savaitę kažkas iš aukštesniųjų marketingo jėgų apšvietė Tele2 ir Bitės protus, kad yra toks Facebookas su 760 000 lietuvių vartotojų ir su juo reikia skaitytis.
Jei per mįslingai kalbu, tai paaiškinsiu. Šią savaitę kaip susitarę į Facebooką atėjo abu didžiausi telekomunikacijų prekiniai ženklai – Tele2 ir Bitė. Omnitelis Facebooką okupavęs jau seniai ir ten gerokai įsitaisęs su savo aplikacijomis, kurios leidžia siųsti nemokamas SMS, ne vienu ir ne dviem konkursais, kuriuose galima laimėti realius prizus ir pakvietimus į kultūrinius renginius. Kadangi Ežys irgi Omnitel kūdikis, jam taip pat sekasi neblogai.
Tiesa, Pildyk ir Labas jau seniai Facebooke ir juos seka pakankamai daug žmonių. Keista tik, kad jų „tėveliai” Tele2 ir Bitė tik dabar suprato, kad Facebooku naudojasi ne vien jaunimėlis, bet ir verslo sektorius.
Sveikiname susiprotėjus ir linkime gražios konkurencinės kovos. Dabar iki pilnos laimės trūksta tik Eurocomo, ir visi Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriai bus Facebooke. Kiek fanų jie turės, priklausys tik nuo marketinginių veiksmų aktyvumo.
Beje, Facebooke yra ir kiti operatoriai – TeleMaxima bei TeleDema (neaktyvus puslapis).