El. parduotuvėms – nemokamas lankytojų įvertinimo įrankis

Jau rašiau apie el. komercijos skatinimo projektą Evertink.lt, kuriame vartotojai gali įvertinti elektronines parduotuves, kuriose jie pasipirkinėjo gana objektyviai. Reitingai šioje sistemoje nemoderuojami, tad realiai priklauso tik nuo vartotojų (arba labai aktyvių darbuotojų) įvertinimo.

Dabar Evertink.lt užsimojo dar labiau – el. parduotuvių savininkai gali įsidėti interaktyvų skydelį į savo puslapį, kuris rodo lankytojų vertinimus realiu laiku. Tokiu būdu patys lankytojai yra skatinami rašyti teigiamus atsiliepimus apie parduotuvę, kurioje tuo metu lankosi. Iš kitos pusės nepriklausomas įvertinimas yra kur kas svarbiau nei užsakytas pagyras spaudoje ar forumuose, kurias aktyviai generuoja darbuotojai ar samdyti marketingo specialistai.

Evertink.lt – ne vienintelis portalas, kuriame patys vartotojai vertina tam tikras paslaugas ar prekes. Kritikai.lt vertina įvairias laisvalaikio, turizmo ir pramogų paslaugas, knygas, filmus. Skusk.lt portalo kritika ar įvertinimais nepavadinsi, nes čia labai ryškus emocinis momentas, kai vartotojas būna nepatenkintas paslauga. Neigiamas įvertinimas gaunamas būtent ten, tuo tarpu Evertink.lt labiau orientuotas į teigiamų įvertinimų rašymą. Pirkėjas, kuris dar neapsisprendęs pirkti iš tam tikros parduotuvės šiame portale tikrai gali rasti atsakymą į klausimą „Ar tikrai verta?“. Aišku, patys el. parduotuvių savininkai turėtų irgi pasinaudoti šiuo nemokamu įrankiu savo reputacijai gerinti, bei didinti parduotuvės puslapio lankomumui.

Kol kas teko pastebėti šį vertinimo skydelį StarFragrance.lt kvepalų parduotuvėje, bei Apple produkcijos parduotuvėje iShop.lt. Su laiku skydelis turėtų pasirodyti ir kitose populiariausiose el. parduotuvėse, kuriose tikrai gerai apsipirkinėti.

 

Related Posts

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *