Google ads reklamos kaina. Kiek verta skirti?

247
0
Share:

google

Skirtingos reklamos galimybės reikalauja ir skirtingų sąnaudų. Galiausiai, kiekvienas verslas yra labai individualus ir dažniausiai tik po apžiūros specialistai gali nusakyti – kiek šiuo atveju verta skirti pinigų, kad reklama tikrai būtų naši. Sumos nebūtinai turi būti didelės, šiuo atveju svarbiausia galimybės ir poreikiai.

Google ads – geriausias pasirinkimas

Bene pats paprasčiausias reklamos būdas, kuris padeda labai realiai įvertinti sumokamas pinigų sumas reklamai ir tuo pačiu pasiekimus rezultatus yra Google reklama. Tai greitas ir paprastas būdas visiškai nematomą verslą padaryti kur kas našesniu, labiau matomu, labiau atpažįstamu ir tuo pačiu labiau perkamu. Tai, ko ir nori verslai.

Reklamos kainos galimybės

Ši reklama suteikia galimybę skirti tiek pinigų, kiek norite. Tiksliau užstatyti reikalingą skaičių paspaudimų, kurie kainuoja tam tikras pinigų sumas. Žinoma, už darbą taip pat reikia mokėti specialistui, tad šiuo atveju reikia daugiau domėtis jo teikiamų paslaugų kainomis, kurios labai varijuoti.

Kol vieni paslaugas teikia labai brangiai, kiti dažniausiai kur kas pigiau, kadangi tuo pačiu siūlo ir tęstinius projektus. Suprantama, kad labiausiai apsimoka ilgesnį laiko tarpą bendradarbiauti su tais pačiais nei nuolatos rinktis visu kitus trumpiems projektams. Tokiu atveju sutaupysite, gausite daugiau paslaugų, galiausiai, reklama bus nuolatinai palaikoma, o tai – labai gerai.

Kiek kainuoja vienas paspaudimas?

Vienas reklamos paspaudimas kainuoja skirtingas pinigų sumas, tad viskas remiasi į labai daug skirtingų kriterijų. Tai lemia konkurentai, taip pat tai lemia ir pats puslapis, lemia verslas, lemia kiti svarbūs aspektai, kurie gali pakoreguoti kainas. Ne veltui vieniems verslams reikia tikrai pigių paspaudimų, kai tuo tarpu kiti kainuoja gana brangiai. Šiuo atveju nieko nepavyks padaryti – teks mokėti tiek, kiek reikia, kad rezultatas būtų geras.

Ar reklama atsiperka?

Dažniausiai planuojant reklamas pats svarbiausias klausimas yra susijęs su atsiperkamumo kriterijais. Paprasčiausiai verslininkai nori, kad investuoti pinigai padėtų pasiekti kuo daugiau, kad kiekvienas centas atsipirktų.

Google reklama yra viena iš tų reklamos galimybių, kuri dažniausiai ne tik kad atsiperka, tačiau galima labai patogiai apskaičiuoti – kiek labai atsiperka. Tokiu atveju suvedus skaičius matyti –  ar verta toliau naudotis šios reklamos galimybėmis, ar geriau išbandyti kitas.

Taip pat visada galima prašyti atsakingo asmens, kad jis atsiųsti Jums statistinius duomenis, kurie padeda vizualiai matyti rezultatus. O tokiu atveju, kai sutartis sudaroma ilgam laiko tarpui – tai yra labai svarbu.

Kelių reklamų derinimo kainos

Google ads reklama labai puikiai dera su kitomis galimybėmis ir dažniausiai užsisakant paslaugų komplektą iš vienos įmonės –  galima sumokėti mažiau. Žinoma, galiausiai visuma kainuoja daugiau nei kurios nors vienos reklamos paslaugos, tačiau juk ir pasiekiamas rezultatas dažniausiai yra kur kas didesnis, o tai dažniausiai teigiamai veikia įmonę.

Kelios skirtingos reklamos galimybės visada padės pasiekti daugiau. Tačiau tokiu atveju, žinoma, labai svarbu kokybė. Jau geriau viena nei kelios vidutiniškos, tad kokybei pasiekti labai svarbu rinktis patikimą įmonę, kurios suteikiamos paslaugos patenkins Jūsų poreikius.

Rinkitės galimybę būtų kur kas labiau matomas, išbandykite patikimą reklamą, kuri savo galimybėmis šiuo metu prieinama beveik kiekvienam. Reikia tiek mažai, kad taptumėte labiau žinomas ir tuo pačiu, kad Jūsų reputacija būtų kuo geresnė ir tuo pačiu – kuo teigiamesnė.

Parengta pagal skaitmeninės rinkodaros agentūros FAD pranešimą spaudai.

 

 

Leave a reply

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

%d bloggers like this: