Jei jau mobilieji operatoriai beveik visi sulindo į Facebooką ir ten gaudo naujus klientus siūlydami įvairiausias akcijas, tai Lietuvos bankai visiškai ignoruoją šią virtualią respubliką. Pabandžiau susirašyti visus Lietuvos bankus ir pasižiūrėti, ką jie veikia Facebooke. Atsakymas nustebino – jų paprasčiausiai ten NĖRA! Nėra net „fake” profilių ar puslapių, tik automatiniai straipsniai iš Wikipedijos anglų kalba. Facebookui Lietuvos bankai parodė duris ir net neketina jų atverti…
SEB – neturi profilio
Swedbank – neturi (nors jaunimo kortelė Zoom turi virš 7000 fanų)
DNB Nord – neturi, nors jam priklausanti kortelė DailyCard turi 10 000 fanų (reiškia, Facebooko naudą supranta)
Snoras – profilis įkurtas, bet neaktyvus
Ūkio Bankas – neturi
Medicinos Bankas – neturi
Šiaulių Bankas turi vienintelis kažką panašaus į profilį, bet niekas jo rimtai neprižiūri – paleistos RSS naujienos ir tiek.
Citadelės Bankas – neturi
Kol bankai aktyviai ignoruoja Facebooką, kaip pigų reklamos kanalą, kredito unijos stengiasi nuo jų neatsilikti. Lietuvoje yra apie 60 kredito unijų, tačiau Facebooke pavyko rasti vos keletą su labai nedaug žmonių. Juk kredito unija yra tam tikra pajų savininkų bendruomenė tam tikrame regione ar pagal tam tikrą profesiją. Facebookas gali būti labai patogus įrankis tiems žmonėms bendrauti bent virtualiai. Deja, esant milžiniškiems reklamos ir RsV biudžetams, papildomų kelių šimtų litų už Facebooko priežiūrą neatsiranda.
Tai dar kartą patvirtina nuomonę, kad gobšesnio žmogaus už bankininką – nėra…