Uždaros išparduotuvės Lietuvoje

34
0
Share:

Seku grupinius ir kitas pardavimo internete formas jau senokai, bet tik dabar ryžausi apžvelgti tokią el. komercijos atmainą, kaip uždari išpardavimai. Tai dar vadinama Flash sales, bet uždari išpardavimai, mano manymu, yra tikslesnis lietuviškas atitikmuo.

Pats žodis išpardavimas reiškia, kad išparduodami tam tikri likučiai, kurių kiekiai – gana riboti. Taip pat išpardavimai vyksta tik tam tikru laiku ir tęsiasi tik pora dienų. Nespėjai? Pats kaltas, nes reaguoti į dideles nuolaidas reikia iš karto. Toks pirkėjo pastatymas į tam tikrą poziciją atsiperka, išpardavinėjamos dažniausiai kokybiškos ir net prestižinių prekinių ženklų prekės. Viskas vyksta paprastai – užsiregistruoji uždarų išpardavimų puslapyje ir stebi iš jų ateinančius pasiūlymus el. paštu. Jei kažkas sudomino – eini ir žiūri visą asortimentą, kuris yra matomas tik prisiregistravusiam vartotojui. Taip patogiau sukurti paskutinės prekės efektą ir paskatinti apsispręsti greitai pirkti.

Kokia situacija Lietuvoje, kur 30 tūkstančių žmonių tenka vienas grupinio apsipirkimo puslapis? Lietuvoje kol kas turi 4 tokio tipo puslapius.

Isparduotuves

Membershop.lt – garsiausias uždarų išpardavimų puslapis, kuriame galima rasti pačių įvairiausių prekių, pradedant rūbais ir kvepalais ir baigiant virtuvės įranga ir vaikų žaislais.

Parado.lt – naujausias uždarų išpardavimų puslapis, kuris žmones vilioja savotiška referralų sistema – atvedi draugų ir gauni litų, kurie vėliau bus nuskaičiuoti kaip papildoma nuolaida.

Stilago.lt – daugiausiai į rūbus ir aksesuarus orientuota parduotuvė-išparduotuvė. Turi savo tinklaraštį apie madą ir stilių Blog.Stilago.lt.

BrandShop.lt – rūbai, batai, kvepalai, laikrodžiai ir kiti aksesuarai suskirstyti pagal vyrišką ir moterišką auditorijas.

Visi jie panašūs tuo, kad prekių pristatymo laikas yra gana ilgas – apie 4 savaites. Kartais tai tik marketinginis triukas, o kartais tiek prekė keliauja iš sandėlių kur nors Kinijoje. Kaip kitaip kokybiškai prekei galima suteikti 80% nuolaidas? Bet kuriuo atveju, nauda yra ir prekybininkui ir tiekėjui ir pirkėjui.

Visi keturi naudojasi tais pačiais rinkodaros kanalais – el. paštu. Tas mūsų taip nekenčiamas spamas keliauja ir iš jų, tik skirtumas yra tas, kad mes jų naujienlaiškių laukiame, nes kaip kitaip sužinosime, apie naujus išpardavimus?

Asmeninė rekomendacija – Membershop.lt siūlo įvairesnių prekių asortimentą, todėl ją laikau geriausia išparduotuve. Gal būt dar ir dėl to, kad esu vyras, o ten vyriškų prekių pasiūlymų būna daugiausiai.

Ar ateityje jų atsiras daugiau priklausys nuo rinkodaros specialistų, kurie užsiims jų reklamavimu, nes el. pašto rinkodara Lietuvoje – gana sudėtinga dėl pirkimo įpročių.

 

Leave a reply

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

%d bloggers like this: