• crm programa nemokamai
    Įrankiai,  Verslas

    CRM programa nemokamai

    Parduoti yra menas, bet dar didesnis menas – daryti tai efektyviai. Mažiau skambučių – didesnis pelnas. Apie tokius pardavimus svajoja daugelis pardavėjų. Kaip tai padaryti? Išeitis – efektyvūs pardavimai, kai išnaudojamas kiekvienas šaltas kontaktas, kai niekas nėra pamirštamas ir aiškiai žinoma, kurioje pardavimo grandyje užtrunkama ilgiausiai, dirbama daugiausiai, dažniausiai kyla nesusipratimai ir t.t. Efektyvaus pardavimo nuolatos mokoma brangiai kainuojančiuose kursuose, tačiau viskas galų gale susiveda į du dalykus – geras pardavimo skambučio scenarijus ir patogi CRM programa. Pardavimų skambučio scenarijus yra gana asmeninis reikalas, nuolatos tobulinamas ir analizuojamas, tuo tarpu gera CRM sistema yra visos įmonės sprendimas. Kad įsitinkintume, jog viskas, ką darote pardavimų procese yra pakankamai efektyvu, tiesiog pabandykite…

  • pardavimai
    Verslas

    Kaip padidinti pardavimus internete

    Viskas, kas daroma su protu, atneša naudą. Galbūt ne iš karto, gal kiek vėliau, nei tikimasi, bet tikrai atneša. Šiandien norėtume duoti kelis naudingus patarimus, kaip paskatinti pardavimus elektroninėje erdvėje. Kai kurie principai galioja ir realioje prekyboje, kuri dabar susijusi su elektronine. Šiuos patarimus dalina el. komercijos ekspertai brangiai kainuojančiuose seminaruose ir mokymuose, o mes juo duosime NEMOKAMAI! Susidomėjote šiuos sakiniu ar tik žodžiu NEMOKAMAI? Štai jums ir pirmasis patarimas: Pardavimuose kažką duokite NEMOKAMAI. O apie tai užrašykite matomoje vietoje, didelėmis raidėmis. Tai veikia žmones. Nesvarbu, kad nemokamai jis gaus tik rašiklį, kurio vertė – 1 euras. Tas NEMOKAMAI taip traukia žmones, kad tikrai verta jį naudoti, bet… tai turi…

  • radar.lt testas
    Įrankiai,  Verslas,  Web 2.0

    Kaip „lochiškai“ valdai savo verslą?..

      Verslo valdymo įrankių internete Lietuvoje nedaug. Šis įrankis kol kas vienintelis. Labai įdomus egzempliorius – www.radar.lt. Viskas atrodo maždaug taip. Jei esate pildę visokius klausimynus ir dalyvavę internetinėse apklausose, viskas bus labai žinoma. Suvedi savo duomenis (vardą, el paštą, telefoną), sumoki 1 centą už autorizaciją per Paysera (parašyta, kad testas iki 2015 rugsėjo 1 dienos nemokamas, reiškia beveik nemokamas…). ir pradedi atsakinėti į kokį 50 klausimų. Klausimai labai įvairūs – apie valdymą, personalo motyvaciją, pelningumą, mokymus, reklamą, kokybės kontrolę ir t.t. Viską pabaigi iki galo. Jei neturi laiko, gali pabaigti ir kitą dieną – per 72 valandas. Kai pabaigi, sugeneruojama ataskaita, kuri atrodo maždaug taip: Ji yra 26 puslapių…

  • Verslas

    Kokybiškas interneto puslapio turinys

    Seku Lietuvos internetą jau 17 metų. Žinau, kad yra žmonių, kurie seka 20 metų, tačiau mūsų įžvalgos gali būti ir panašios ir skirtingos. Turinys visada buvo svarbiausias dalykas internete. Vėliau jis buvo nusileidęs pramogoms – žaidimams, tačiau dabar vėl aukštumoje. Net pornografijos puslapiai kuria savo turinio strategijas ir jas bando įgyvendinti – kad tik vartotojai įsidėmėtų jų prekės ženklą (Kaip? Pastebėkite video, juose būna arba hashtagas, arba sutrumpintas URL vedantis jau į pardavimų puslapį). Turinys yra labai svarbus. Tai turi žinoti visi, kas kuria ir kas užsako interneto puslapius. Lietuvoje turinys yra skurdus. Tiesiog tokia mano nuomonė. Paaiškinsiu kodėl. Kokybiškam turiniui dėmesį skiria tik naujoviškai mąstančios įmonės. Visos kitos vadovaujasi…

  • Verslas

    Kaip greitųjų paskolų bendrovės skatina el. komerciją

    Visada stebiu, kaip Lietuvoje vystosi el. komercija, kokie veiksniai padeda jai plėstis ir keistis. Šį kartą norėčiau pasidalinti savo mintimis apie šiuolaikines interneto verslo tendencijas. Kreditai skatina el. komerciją Prieš keletą metų prasidėjo nauja era lietuviškame internete. Internetu leista paimti greitąsias paskolas. Būtent internetinis procesas ir padarė jas “greitosiomis”, nes vartojamosios paskolos buvo iki tol jau kelis šimtus metų. Vartojamoji paskola staiga tapo greitoji, nes tris svarbius procesus pavyko perkelti į internetą: Žmogaus kredito istorijos patikrinimas tapo galimas tik tada, kai susivienijo visos su finansais dirbančios institucijos – bankai, telekomunikacijų bendrovės, lizingo kompanijos ir t.t. ir dalinosi savotišku “juoduoju sąrašu”, kuriame aiškiai buvo galima matyti, ar vienas ar kitas smuo turėjo…

  • Įrankiai,  Reklama,  Verslas

    Geras pavyzdys: įmonės infografikas

    Nuolatos ieškau Lietuvos internete įmonių, kurios kuria originalų turinį. Tai reiškia, ne tik rašo reklaminius ar SEO straipsnius, bet ir daro kažką įdomaus, prasmingo kitose srityse. Akis užkliuvo už šio TEO infografiko (paspauskite, kad pasižiūrėtumėte visu dydžiu): TEO – rimta įmonė, turinti pakankamai daug resursų, kad galėtų sukurti tokį vieną gabalėlį informacijos. O ir sudėtinga nebuvo – reikėjo tik ištraukti esminius savo paslaugų vartojimo statistikos momentus ir juos gražiai palyginti, pavyzdžiui, kad paslauga naudojasi 90 tūkstančių žmonių, o tai yra beveik viso Panevėžio gyventojų skaičius. Kad nebūtų viskas reklamiška ir įkyru, reikėjo parinkti ir tam tikrų techninių duomenų, JAV atlikto tyrimo rezultatų ir pan. Reiškia, įmonė nėra vienintelis informacijos šaltinis,…

  • Interneto puslapiai,  SEO,  Verslas

    Logon.lt

    Prekyba internetu yra palanki ne tik vartotojams, tačiau taip pat ir verslininkams. Visiems gerai žinoma, jog norint atsidaryti parduotuvę geroje vietoje, miesto centre, reikia be galo daug investicijų, na o tuo tarpu internetinėje erdvėje viskas daug paprasčiau. Jums tereikia susikurti internetinę svetainę ir pasinaudojus specialistų paslaugomis ją populiarinti. Nors tai kai kuriems ir atrodo lyg itin sudėtingas uždavinys, viskas yra daug paprasčiau, kai darbą atlieka profesionalai, tokie kaip logon.lt. Tai įmonė, teikianti internetinių svetainių kūrimo, dizaino paslaugas. Ji taip pat gali sukurti reikiamus logotipus ar optimizuoti svetainę paieškos sistemoms. Kitaip tariant, paslaugų paketas apima visa, aks gali būti reikalinga internetinės svetainės savininkui. Kad ir kokioje srityje dirbate, o galbūt dar…

  • Interneto puslapiai,  Mobilieji įrenginiai,  SEO,  Verslas

    Interneto svetainių kūrimo mados

    Mada paprastai seka labai nedidelė saujelė žmonių. Tai savotiškas elitas, grietinėlė, meniškos sielos žmonės. Čia kalbant apie rūbus, aksesuarus, bižuteriją. Tačiau mados būna visose srityse. Pavyzdžiui, naujos elektrinių variklių mados. Arba dar geriau – kanalizacijos dangčių mados 🙂 Jos tik keičiasi gana retai – kartą per 50 metų. Lietuviai nėra jau tokie greiti, bet ir nėra lėtapėdžiai, tad pasižiūrėkime į tas madas, kurios keičiasi maždaug kas dešimtmetį – interneto svetainių kūrimo tendencijos. 1994 metai Prasidėjo naršyklių era, todėl atsirado galimybė sujungti tiek tekstinę informaciją, tiek vaizdinę į vieną HTML puslapį. Viskas atrodė gana neblogai. Įmonės pradėjo kurti savo interneto svetaines, kuriose pristatinėjo savo produktus ir kvietė žmones sužinoti apie juos…

  • Studijos ir mokslas,  Verslas

    Mokslai internetu – tik laiko gaišinimas?

    Mokytis galima neišeinant iš namų ar biuro. Jau antrą dešimtmetį tai daroma ir Lietuvoje, tačiau studijos internetu nėra populiarios iki šiol. Gajus įsitikinimas, kad tokie mokslai yra tik laiko gaišinimas, o realios naudos nėra. Su tokia nuomone galima sutikti iš dalies, bet tik tada, kai neaiškus mokymosi tikslas. Jei studijuojantis asmuo žino, ko nori išmokti, tokie mokslai atneša labai daug naudos. Kodėl studentai renkasi studijas internetu Paprastai išskiriamos penkios pagrindinės priežastys, dėl kurių renkamasi studijas internetu, o ne realias paskaitas auditorijoje. 1 priežastis. Kaina. Studijos internetu kainuoja kur kas mažiau, nei studijos vietos universitete. Kai kurie kursai yra iš viso nemokami. Tai labai traukia norinčius studijuoti, Nemokami dažniausiai būna įvadiniai…

  • Interneto puslapiai,  Reklama,  SEO,  Verslas

    Konkrečios temos įmonės naujienoms ir straipsniams

    Kuriant interneto puslapį dažnai struktūroje atsiranda skyrelis „Naujienos“. Jį labai dažnai siūlo interneto puslapio kūrėjai. Jų motyvas aiškus – skirtingas modulis, už kurio diegimą galima paprašyti daugiau pinigų. Nors ketinimai ir geri, bet dažnai Naujienų skyrelis tampa įmonės reputacijos gadinimo priežastimi. Priežastis paprasta – nėra laiko, noro, minčių tas naujienas rašyti ir puslapyje publikuoti. Dažnam vadovui atrodo, kad praktiškai nėra jokių naujienų – įmonė dirba ir tiek. Deja, viskas yra kiek kitaip. Mažiausias įmonės veiksmas, kurį tinkamai galima pristatyti viešai, turi įtakos įmonės reputacijai. Klientams gal ir visiškai vienodai, kad vadovas ar koks darbuotojas lankosi projektų valdymo seminaruose, tačiau partneriams, investuotojams, konkurentams tai pasako nemažai. Kuo dažniau išeina įmonės naujienos,…